Oh, vertel?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef Pien85 het volgende:
Overigens is het hele BCC verhaal opgelost
Auw dat doet pijn, ik weet 't.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef soapie het volgende:
Moguh, doe mij maar wat vitamientjes Stroek. Geveld door voorhoofdsholteontsteking....
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef maedel het volgende:
* maedel nog steeds verkouden is, en stijve nek heeft
dan heb je volgens mij nog meer behoefte aan cranberry sap in plaats van jus ?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef soapie het volgende:
Moguh, doe mij maar wat vitamientjes Stroek. Geveld door voorhoofdsholteontsteking....
Dank je, doet idd erg pijn, vanmiddag ff langs huisarts....quote:Op maandag 26 januari 2009 11:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Auw dat doet pijn, ik weet 't.Beterschap.
![]()
![]()
M.
Als dat helpt, graag!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb je volgens mij nog meer behoefte aan cranberry sap in plaats van jus ?
Het lijkt wel haarlemmeroliequote:Op maandag 26 januari 2009 11:49 schreef maedel het volgende:
helpt dat daar ook tegen dan?
Wondermiddel!
ik vind me dat toch smerig!quote:
Echt?quote:
Zo ben ik er ook ooit eens aangekomen, blaasontsteking, en van de huisarts t advies krijgen om ook maar s cranberrysap te gaan drinkenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:00 schreef maedel het volgende:
Ik neem het ook wel eens, tegen de blaasontsteking, maar ik leng het flink aan met spa-rood of zelfs 7up
Dat zijn toch die ouwe antidepressiva waar je allerlei dingen zoals grapefruitsap niet meer mag drinken? Dacht dat ze altijd probeerden te voorkomen om dat nog voor te schrijven.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo ben ik er ook ooit eens aangekomen, blaasontsteking, en van de huisarts t advies krijgen om ook maar s cranberrysap te gaan drinken
Had vorig jaar een tijd medicijnen waarbij ik geen cranberrysap enzo mocht drinken... ben blij dat ik daar weer vanaf ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |