Thanksquote:
Ow, kut zegquote:
geen parade?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Gaat er iemand naar de Roze Zaterdag dit jaar?
Ik las dat ze de boel uitkleden.
http://www.rozezaterdag.com/
Ja, ik vraag me dat ook af hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen parade?
blijft er dan wel voldoende over om mensen te lokken
BoZ was ik ook, en vond ik best wel leukquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dat ook af hoor.
Hoewel in BoZ zijn wij nog even in die vrouwensalonachtig toestand geweest, en dat was eigenlijk best leuk.
DIe parade, daar erger ik me soms ook wel aan.
Kweenie, ik met 't allemaal 'ns even op 'n rijtje zetten. *confused is*quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:24 schreef lezzer het volgende:
Ja, toen ik wegging bij mijn ex ben ik ook weggegaan ook.
Die urenlange jankgesprekken, dat doe ik niet meer hoor.
Maar wil jij nog verder?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kweenie, ik met 't allemaal 'ns even op 'n rijtje zetten. *confused is*
M.
Dank je, ik spel zelfs verward.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef NanKing het volgende:
[..]je op je geconfusieerde toestand.
Thnxquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb cappuccino
Ook lekker
en ik zag een heel mooi meisje in de trein
Was onder de indruk, bleke huid, rode krullen![]()
Hele mooie kaaklijn en jukbeenderen
Ja, dat heb ik wel eens gezien ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik las het net. Wat een verschrikkelijke familie is dat. Heb je die docu van Theroux gezien?
Nou laat maar komen die luiquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens gezien ja.
Compleet geschift die lui
Eigenlijk om te janken als je dat ziet, dat die mensen dat gewoon willen/kunnen/mogen zeggen.
Ik doe meequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou laat maar komen die lui
Zullen we ze op Schiphol wel eens een warm welkom geven
En eieren!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we nu alvast de tomaten gaan bewaren BUITEN de koelkast ?
Denk niet dat dat mag op Schipholquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef BlueMage het volgende:
'n Paar lawinepijlen wil ook wel 'ns helpen.Oh wacht misschien is dat wel strafbaar.
M.
Ik geloof er niks van dat de phelpsjes het lef hebben om hiervoor de oceaan over te stekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk waar, ik ben echt in staat om aan een demo mee te gaan doen als die mensen hier komen demonstreren.
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk waar, ik ben echt in staat om aan een demo mee te gaan doen als die mensen hier komen demonstreren.
Ja, zo sta ik er ook in denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat de phelpsjes het lef hebben om hiervoor de oceaan over te steken
Zo wel dan neem ik daar wel een dagje verlof voor
Zou je heus denken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mag op Schiphol
Ik denk t inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou je heus denken?![]()
![]()
Ergens 'n tikje jammer natuurlijk![]()
M.
Lijkt me leuk, alleen zijn er al zoveel protesten tegen ze geweest en vinden ze die aandacht blijkbaar leuk, dus het zal van weinig nut zijn...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk t inderdaad![]()
Beetje jammer wel in dat soort situaties jaMaar goed, mochten ze toch besluiten naar Nederland te komen, dan ben ik bereid ze op schiphol op te wachten, wie gaat er mee?
Ja ik ben altijd wel in voor 'n relquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk t inderdaad![]()
Beetje jammer wel in dat soort situaties jaMaar goed, mochten ze toch besluiten naar Nederland te komen, dan ben ik bereid ze op schiphol op te wachten, wie gaat er mee?
En ik was al op kantoor ookquote:Op maandag 2 maart 2009 08:22 schreef Stroekie het volgende:
Jeumig lezzer jou dag begint echt bij het krieken in de ochtend
Ja hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 09:54 schreef Pien85 het volgende:
Doe mij 's een bak koffie![]()
Alles goed hier?
Nou, zeg dat wel. Je bent het nu weer echt te merken, dat de dagen lengen.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is wel weer leuk om s ochtens met daglicht weer op kantoor te arriveren
gaat wel erg gelijk op met nummer 1 en 3quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef lezzer het volgende:
Effe met z'n allen op Barbara stemmen svp!
(De onderste natuurlijk...)
http://hndb.nl/index.php?itemid=1152&results=17#poll17
Barbaraquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef lezzer het volgende:
Effe met z'n allen op Barbara stemmen svp!
(De onderste natuurlijk...)
http://hndb.nl/index.php?itemid=1152&results=17#poll17
Geen idee, hoorde het vannacht van iemand.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:38 schreef lezzer het volgende:
Ik zit er te ver van weg, om nu nog te gaan. Zijn ze gesignaleerd eigenlijk?
Die zat er ooit inquote:Op maandag 9 maart 2009 20:12 schreef Noodly het volgende:
Ik zapte net 'per ongeluk' langs GTST en toen vroeg ik me af waarom er niet één homo of lesbiėnne in zit.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef NanKing het volgende:
Ik niet, ik ga geen energie verspillen aan mensen die zoveel haat in zich hebben.
Oh.... My.... God....quote:'Homoseksualiteit niet in passagiersgegevens'
Uitgegeven: 11 maart 2009 13:27
Laatst gewijzigd: 11 maart 2009 14:21
DEN HAAG - Bij het verzamelen van persoonsgegevens van passagiers die van en naar de Europese Unie vliegen, wordt iemands seksuele geaardheid straks niet geregistreerd.
In individuele gevallen kan dit uit andere gegevens wel worden afgeleid. Maar de autoriteiten moeten daar dan zeer behoedzaam mee omgaan.
Dat zei minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie woensdag in een overleg met de Tweede Kamer. Diverse fracties wilden weten of het de bedoeling is dat homoseksualiteit wordt geregisteerd. Volgens de minister is dat niet het geval.
Passagiersgegevens
De EU-landen willen van de luchtvaartmaatschappijen tientallen passagiersgegevens, om die vervolgens dertien jaar te bewaren. Aanvankelijk was het systeem, waaraan nog wordt gewerkt, bedoeld om terrorisme te bestrijden.
Inmiddels zijn de plannen uitgebreid en worden de gegevens ook verzameld om zware criminaliteit, zoals mensenhandel, kindersmokkel en drugshandel, tegen te gaan.
In elk geval het CDA en de VVD steunen de plannen van Brussel. Regeringspartij PvdA en oppositiepartijen als SP, GroenLinks en D66 zijn er nog altijd niet van overtuigd dat het systeem er moet komen.
Bezwaren
Volgens hen kleven er te veel bezwaren aan, bijvoorbeeld als het gaat om de bescherming van persoonsgegevens en de rechtsbescherming van passagiers.
SP-Kamerlid Jan de Wit noemde het wel een stap vooruit dat de oorspronkelijke tekst van het voorstel fundamenteel is veranderd en verduidelijkt.
Toezichthouder
Hij neemt pas een definitief standpunt over de kwestie in nadat de Europese toezichthouder voor gegevensbescherming, Peter Hustinx, zich over het nieuwe voorstel heeft uitgesproken.
Hirsch Ballin benadrukte dat de bescherming van persoonsgegevens ook voor hem van groot belang is.
Hoeveel het systeem van gegevensverzameling gaat kosten, kon de minister nog niet zeggen. Hij zal de Tweede Kamer daarover later informeren.
Ja belachelijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh.... My.... God....
WTF is dat nou?
Deze onzin stopt pas als die amerikanen normaal gaan doen en we zorgen dat al die uitwassen uitgeroeid zijn.....quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja belachelijk
straks willen ze ook nog van mannen weten of ze links dan wel rechtsdragend zijn
en van yoghurteters of ze links dan wel rechtsdraaiende yoghurt eten
Waar stopt deze waanzin ?
yeah!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef Stroekie het volgende:
Zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Als je een beetje gevoelig bent voor conspiracytheorieėn.... dat is precies wat de overheid wilquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef BlueMage het volgende:
Ach privacy is 'n illusie, ik heb me er maar bij neergelegd dat iedereen alles over me weet, scheelt 'n hoop woede en ergernis.
M.
helaasch doe ik alleen aan drankjes in de ochtendquote:Op maandag 16 maart 2009 10:48 schreef Pien85 het volgende:
Ah lekker StroekIk lust wel een bakkie koffie, heb je ook croissantjes?
Zal ik dan zo vriendelijk zijn om de broodjes en dergelijken voor mijn rekening te nemen?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaasch doe ik alleen aan drankjes in de ochtend
we moeten eens op zoek naar iemand voor de afdeling broodjes in de ochtend
goed planquote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zal ik dan zo vriendelijk zijn om de broodjes en dergelijken voor mijn rekening te nemen?
Weet je al een nieuwe ?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Pien85 het volgende:
Hey topic bijna volBeetje doorposten mensen
Zijn we eindelijk van mijn achterlijke TT af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |