Thanksquote:
Ow, kut zegquote:
geen parade?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef lezzer het volgende:
Gaat er iemand naar de Roze Zaterdag dit jaar?
Ik las dat ze de boel uitkleden.
http://www.rozezaterdag.com/
Ja, ik vraag me dat ook af hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen parade?
blijft er dan wel voldoende over om mensen te lokken
BoZ was ik ook, en vond ik best wel leukquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dat ook af hoor.
Hoewel in BoZ zijn wij nog even in die vrouwensalonachtig toestand geweest, en dat was eigenlijk best leuk.
DIe parade, daar erger ik me soms ook wel aan.
Kweenie, ik met 't allemaal 'ns even op 'n rijtje zetten. *confused is*quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:24 schreef lezzer het volgende:
Ja, toen ik wegging bij mijn ex ben ik ook weggegaan ook.
Die urenlange jankgesprekken, dat doe ik niet meer hoor.
Maar wil jij nog verder?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kweenie, ik met 't allemaal 'ns even op 'n rijtje zetten. *confused is*
M.
Dank je, ik spel zelfs verward.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef NanKing het volgende:
[..]je op je geconfusieerde toestand.
Thnxquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb cappuccino
Ook lekker
en ik zag een heel mooi meisje in de trein
Was onder de indruk, bleke huid, rode krullen![]()
Hele mooie kaaklijn en jukbeenderen
Ja, dat heb ik wel eens gezien ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik las het net. Wat een verschrikkelijke familie is dat. Heb je die docu van Theroux gezien?
Nou laat maar komen die luiquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens gezien ja.
Compleet geschift die lui
Eigenlijk om te janken als je dat ziet, dat die mensen dat gewoon willen/kunnen/mogen zeggen.
Ik doe meequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou laat maar komen die lui
Zullen we ze op Schiphol wel eens een warm welkom geven
En eieren!quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we nu alvast de tomaten gaan bewaren BUITEN de koelkast ?
Denk niet dat dat mag op Schipholquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:39 schreef BlueMage het volgende:
'n Paar lawinepijlen wil ook wel 'ns helpen.Oh wacht misschien is dat wel strafbaar.
M.
Ik geloof er niks van dat de phelpsjes het lef hebben om hiervoor de oceaan over te stekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk waar, ik ben echt in staat om aan een demo mee te gaan doen als die mensen hier komen demonstreren.
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef lezzer het volgende:
Nou, eerlijk waar, ik ben echt in staat om aan een demo mee te gaan doen als die mensen hier komen demonstreren.
Ja, zo sta ik er ook in denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat de phelpsjes het lef hebben om hiervoor de oceaan over te steken
Zo wel dan neem ik daar wel een dagje verlof voor
Zou je heus denken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mag op Schiphol
Ik denk t inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou je heus denken?![]()
![]()
Ergens 'n tikje jammer natuurlijk![]()
M.
Lijkt me leuk, alleen zijn er al zoveel protesten tegen ze geweest en vinden ze die aandacht blijkbaar leuk, dus het zal van weinig nut zijn...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk t inderdaad![]()
Beetje jammer wel in dat soort situaties jaMaar goed, mochten ze toch besluiten naar Nederland te komen, dan ben ik bereid ze op schiphol op te wachten, wie gaat er mee?
Ja ik ben altijd wel in voor 'n relquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk t inderdaad![]()
Beetje jammer wel in dat soort situaties jaMaar goed, mochten ze toch besluiten naar Nederland te komen, dan ben ik bereid ze op schiphol op te wachten, wie gaat er mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |