Ik ga daar eens over in beraad met mezelf, en dan kom ik er zo op terug.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb geen concrete plannen, hoor.Maar de manieren om het te bewerkstelligen kun jij zelf ook wel bedenken, lijkt me.
En ik ben nu ook nergens op uit, hoor (althans, niet op de korte termijn), maar wat ik er probeerde mee te zeggen was dat ik je wel een gespreksonderwerpwaardig persoon vind. Je bent in ieder geval interessanter dan menig FOK!ker/FOK!ster.
En ja, steek die opmerking maar in je bips. Als een veer.
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
"INTERESSANTER DAN MIJ" is idd IMPOSSIBLE.
NIET WAAR!?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, naar een Belgische zangeres.Dat heb ik je verteld.
Je hebt tieten en je schijnt knap te zijn. Nuff said.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga daar eens over in beraad met mezelf, en dan kom ik er zo op terug.
Nouja, het kan natuurlijk ook zo zijn, omdat je me nog niet kent dat je denkt dat ik een gespreksonderwerpwaardig persoon ben. Als je me dan eenmaal 'kent', denk je van 'ugh, is dat nou Allure_'. Maar om er maar meteen op in te gaan, hoezo vind je me interessanter dan de gemiddelde fokker
?
Zo goed als. Ik moet van paps eerst maar is een studie afmaken, dus dat gaat Verpleegkunde worden. Volgens een leraar aan de HvA die ik over die opleiding sprak kon je na een master Verpleegkunde doorstromen in het 3e jaar instromen in Geneeskunde. Dit zou echter pas vanaf volgend jaar een optie zijn. Het lijkt mij echter nogal onbetrouwbaar en ik wil straks tijdens m'n V de benodigde deelcertificaten voor Geneeskunde gaan halen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet jij nou al helemaal zeker wat je gaat doen?
Wie zegt dat ik knap benquote:Op maandag 19 januari 2009 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt tieten en je schijnt knap te zijn. Nuff said.
Of kwam er dat niet goed uit? Ik wil het niet verpesten tussen ons namelijk
![]()
Elke keer dat ik heb gezegd dat ik 'm wilde heeft iemand 'm van mij gestolen..quote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef Fascination het volgende:
Ik wil deze keer graag de LAPO. Ik zeg 't nu vast
.
Jawel. In een smsje zei ik dat "het komt van een liedje. Ik stuur je 'm binnenkort wel" (zoiets).quote:
Ik gun je de lapo ook van hartequote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef Fascination het volgende:
Ik wil deze keer graag de LAPO. Ik zeg 't nu vast
.
In dat geval heb ik hier nog een 3310 liggen die het prima doet.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:44 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet delicaat genoeg voor een iphone
Dat is echt een leugen. Ik ben nu heul boos op je.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel. In een smsje zei ik dat "het komt van een liedje. Ik stuur je 'm binnenkort wel" (zoiets).
Breathtaking.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik knap ben? Heb niet voor niets geen foto's in m'n fotoboek
.
Bijgeloofquote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Elke keer dat ik heb gezegd dat ik 'm wilde heeft iemand 'm van mij gestolen..
Slechts een tip van het huis..
Godverdommequote:
Ik heb nog nooit tegen je gelogen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is echt een leugen. Ik ben nu heul boos op je.
Je zei dat je het zelf verzonnen had. SERIEUS.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit tegen je gelogen. [ afbeelding ]
AAAH DAT VROEG IK HEUL NIETquote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdommeis het weer mijn schuld zeker
oké Allure, ik heb misschien mogelijk toen reetveter ernaar vroeg gezegd dat je knap was
het spijt me.
Dus je bent al bezig met verpleegkunde?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik moet van paps eerst maar is een studie afmaken, dus dat gaat Verpleegkunde worden. Volgens een leraar aan de HvA die ik over die opleiding sprak kon je na een master Verpleegkunde doorstromen in het 3e jaar instromen in Geneeskunde. Dit zou echter pas vanaf volgend jaar een optie zijn. Het lijkt mij echter nogal onbetrouwbaar en ik wil straks tijdens m'n V de benodigde deelcertificaten voor Geneeskunde gaan halen.
NEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei dat je het zelf verzonnen had. SERIEUS.
Zie je nou welquote:Op maandag 19 januari 2009 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
AAAH DAT VROEG IK HEUL NIEToké mischien omdat ik dat hoorde, en jij weet hoe iedereen eruit ziet
Mijn inbox zit elke week volquote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!
Heb jij je sms'jes nog? Ik heb er laatst een heleboel verwijderd (De- en de
-varianten heb ik nog bewaard)
Is dat een boek van die 1e of 2e torrentlink?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mieters boek zeg.
Popi jopi.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn inbox zit elke week volmaar ik heb er een paar van je bewaard in mn Hi bewaarbox
Je hebt dat echt niet gezegd, echt niet. Weet ik zeker.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Popi jopi.
Mja.Neem nou maar van mij aan dat ik heb gezegd dat het uit een liedje kwam.
Touché.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij danquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn inbox zit elke week volmaar ik heb er een paar van je bewaard in mn Hi bewaarbox
Ik geloof jou niet. Met je hormonen!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt dat echt niet gezegd, echt niet. Weet ik zeker.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Touché.Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, gaat jullie niet zoveel aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Fascination het volgende:
WAT STEM JE DAN WEL IQM, VERTELLL!!
Nee, vanaf september. Dit half jaar doe ik nog rustig aan. Even kijken of ik wat meer kan werken en ondertussen naar een kamer in Amsterdam kijken. Dan wil ik eigenlijk ook allemaal nieuw meubilair, dus vandaar dat werken.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus je bent al bezig met verpleegkunde?
Kssstquote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij stuurt me alleen maar rare dingen.
Zeg jij. Ik niet. En dus is het een kwestie van geloven.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FU. En het is geen kwestie van geloven of niet, je hebt dat simpelweg nooit gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |