NEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei dat je het zelf verzonnen had. SERIEUS.
Zie je nou welquote:Op maandag 19 januari 2009 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
AAAH DAT VROEG IK HEUL NIEToké mischien omdat ik dat hoorde, en jij weet hoe iedereen eruit ziet
Mijn inbox zit elke week volquote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!
Heb jij je sms'jes nog? Ik heb er laatst een heleboel verwijderd (De- en de
-varianten heb ik nog bewaard)
Is dat een boek van die 1e of 2e torrentlink?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mieters boek zeg.
Popi jopi.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn inbox zit elke week volmaar ik heb er een paar van je bewaard in mn Hi bewaarbox
Je hebt dat echt niet gezegd, echt niet. Weet ik zeker.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Popi jopi.
Mja.Neem nou maar van mij aan dat ik heb gezegd dat het uit een liedje kwam.
Touché.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij danquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn inbox zit elke week volmaar ik heb er een paar van je bewaard in mn Hi bewaarbox
Ik geloof jou niet. Met je hormonen!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt dat echt niet gezegd, echt niet. Weet ik zeker.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Touché.Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, gaat jullie niet zoveel aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Fascination het volgende:
WAT STEM JE DAN WEL IQM, VERTELLL!!
Nee, vanaf september. Dit half jaar doe ik nog rustig aan. Even kijken of ik wat meer kan werken en ondertussen naar een kamer in Amsterdam kijken. Dan wil ik eigenlijk ook allemaal nieuw meubilair, dus vandaar dat werken.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus je bent al bezig met verpleegkunde?
Kssstquote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij stuurt me alleen maar rare dingen.
Zeg jij. Ik niet. En dus is het een kwestie van geloven.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FU. En het is geen kwestie van geloven of niet, je hebt dat simpelweg nooit gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |