Vertelquote:
nieuw abbonement fasjequote:
Bedankt voor de tip, is nu bezig met downloadenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar baal jij er dan ook niet van als je een bepaald boek niet kan vinden. Of ga je ook niet watertanden bij zo'n torrent? Om die nou allemaal te kopen is ook weer een beetje veel van het goede.
Vragen staat altijd vrij natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het best wel eens met jou over jou willen hebben.
Nah, zo ben ik dan ook weer niet. Vragen = bedelenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrij natuurlijk.
Ja ik vind het een goed idee, IQM. Wat moet jij over Allure_ kwijtquote:Op maandag 19 januari 2009 21:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het best wel eens met jou over jou willen hebben.
En dan heb je een toetsenbordomhulsel en twee MacBooks in huis?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een paar dagen wachten.
Ziet er mooi uitquote:Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een paar dagen wachten.
Over 'met jou' heen gelezen?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik vind het een goed idee, IQM. Wat moet jij over Allure_ kwijt?
Geen probleem. Neem ook gelijk deze even mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, is nu bezig met downloaden
Nouja, om mezelf nou weer zo tentoon te stellen op internet vind ik niet zo'n goed plan.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Nah, zo ben ik dan ook weer niet. Vragen = bedelen
Volgens mij wil jij wel wat kwijtquote:Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik vind het een goed idee, IQM. Wat moet jij over Allure_ kwijt?
Ninja-editer.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
En dan heb je een toetsenbordomhulsel en twee MacBooks in huis?
Ik wist dat je zoiets ging zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
En dan heb je een toetsenbordomhulsel en twee MacBooks in huis?
Jij ook.quote:
Dat snap ik. Vandaar de toevoeging 'met jou' en niet 'met de rest van de SC'.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, om mezelf nou weer zo tentoon te stellen op internet vind ik niet zo'n goed plan.
Dust occurs in the atmosphere from various sources such as soil dust lifted up by wind, volcanic eruptions, and pollution. Dust in homes, offices, and other human environments consists of human skin cells, plant pollen, human and animal hairs, textile fibers, paper fibers, minerals from outdoor soil, and many other materials which may be found in the local environment.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Opruimen![]()
![]()
OVERAL ligt hier stof. Hoe komt het daar zo snel?
Hoe wil je dat bewerkstellingen dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat snap ik. Vandaar de toevoeging 'met jou' en niet 'met de rest van de SC'.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen probleem. Neem ook gelijk deze even mee.
Omdat appel.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Opruimen![]()
![]()
OVERAL ligt hier stof. Hoe komt het daar zo snel?
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Dust occurs in the atmosphere from various sources such as soil dust lifted up by wind, volcanic eruptions, and pollution. Dust in homes, offices, and other human environments consists of human skin cells, plant pollen, human and animal hairs, textile fibers, paper fibers, minerals from outdoor soil, and many other materials which may be found in the local environment.
Dat lijkt mij ook gaaf he.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb besloten dat het dichtste bij geneeskunde wat ik kan komen de opleiding neuropsychologie is
Dat heb ik nou altijd.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:39 schreef reetveter het volgende:
Ik liep net langs de spiegel en ik zag er best wel goed uit.
Ik heb geen concrete plannen, hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe wil je dat bewerkstellingen dan?
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat rechten simpel is, dan kan ik het ernaast doen
Weet jij nou al helemaal zeker wat je gaat doen?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]Sterkte. Maar dan kan je vast niet meer op fok zitten.
Koop voor 30 euro per maand een iPhone, dan kan je overal op fok zitten.quote:
INTERESSANTER DAN MIJquote:Op maandag 19 januari 2009 21:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb geen concrete plannen, hoor.Maar de manieren om het te bewerkstelligen kun jij zelf ook wel bedenken, lijkt me.
En ik ben nu ook nergens op uit, hoor (althans, niet op de korte termijn), maar wat ik er probeerde mee te zeggen was dat ik je wel een gespreksonderwerpwaardig persoon vind. Je bent in ieder geval interessanter dan menig FOK!ker/FOK!ster.
En ja, steek die opmerking maar in je bips. Als een veer.
Allure heeft tenminste nog enige kennis van de Nederlandse taal.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
INTERESSANTER DAN MIJ? C'EST IMPOSSIBLE!!
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
INTERESSANTER DAN MIJ IK? C'EST IMPOSSIBLE!!
Woordgrapjes kick assquote:
"INTERESSANTER DAN MIJ" is idd IMPOSSIBLE.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
INTERESSANTER DAN MIJ? C'EST IMPOSSIBLE!!
ja maar ik ben niet delicaat genoeg voor een iphonequote:Op maandag 19 januari 2009 21:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Koop voor 30 euro per maand een iPhone, dan kan je overal op fok zitten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |