Seks is maar seks, tenminste, als het echt daar om gaat. Extra hulp bij het klaarkomen, zeg maar. Niet knuffelen en kroelen en kusjes geven enzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja? ik heb daar echt words ove? de een zegt nee, he cheated...so its over....en de andere helft zegt van dat als he sex is maakt het jniet uit...
Nee! Hij is toch niet meer echt te vertrouwen?! Ondanks dat het enkel om de seks gingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
O.K> bitches!
next dilemma
neem je je vriendje terug als ie is vreemdgegaan?
Zou je hem ook de deur wijzen als hij een andere belofte niet was nagekomen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee! Hij is toch niet meer echt te vertrouwen?! Ondanks dat het enkel om de seks ging
met wie wel dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zou je dat denken.? en wie is die bitch?
naja ik vind het schenden van vertrouwen wel heel wat anders dan een belofte niet nakomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je hem ook de deur wijzen als hij een andere belofte niet was nagekomen?
ja ik hink op twee gedachten...aan de ene kant...sex is sex u do what u gotta do... maar toch wrom wilt ie buitenhuis neuken? aren't u enough etc...?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seks is maar seks, tenminste, als het echt daar om gaat. Extra hulp bij het klaarkomen, zeg maar. Niet knuffelen en kroelen en kusjes geven enzo.
Soms zou ik ook zo wel denken.. het ligt eraan hoe leuk ik die jongen vindquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee! Hij is toch niet meer echt te vertrouwen?! Ondanks dat het enkel om de seks ging
Nou, bijvoorbeeld dat hij iets heel persoonlijks aan zijn vrienden doorvertelt of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
naja ik vind het schenden van vertrouwen wel heel wat anders dan een belofte niet nakomen.
Beloven een pak melk te halen en dat niet doen is voor mij wat anders dan op donderdagavond na je werk ff buiten de deur een pleziertje halen
welke andere beloftes? tis niet zo dat ie je trouw etc had beloofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je hem ook de deur wijzen als hij een andere belofte niet was nagekomen?
Maar... Mr Gorgeous die er niet alleen onwijs uit ziet maar qua karakter totaal top is mag vreemdgaan wat hij wil omdat je hem zo leuk vind en zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Soms zou ik ook zo wel denken.. het ligt eraan hoe leuk ik die jongen vind
Hij doet ook andere dingen met anderen waar jij niet "good enough" voor bent, toch? Waarom is seks zo anders dan bijvoorbeeld samen naar het pretpark gaan, of naar een musical, als jij dat niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik hink op twee gedachten...aan de ene kant...sex is sex u do what u gotta do... maar toch wrom wilt ie buitenhuis neuken? aren't u enough etc...?
(ja dat is mijn dubbelleven speaking hahaha)
Voor mij is een belofte van trouw niet iets wat je bespreekt, maar meer iets wat voor mij (!) normaal en vanzelfsprekend is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke andere beloftes? tis niet zo dat ie je trouw etc had beloofd.
Zie ff men editquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld dat hij iets heel persoonlijks aan zijn vrienden doorvertelt of zo.
Nee want met dat soort personen heb je niet voor jezelf.. I know i been in that situation...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar... Mr Gorgeous die er niet alleen onwijs uit ziet maar qua karakter totaal top is mag vreemdgaan wat hij wil omdat je hem zo leuk vind en zo?
Nee ik bedoel niet de Hunks die iedereen aanbid... dat is voor mij persoonlijk ook niet Mr Gorgeous. Dat is meer een persoon waarvan ik helemaal weg ben of kan zijn...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee want met dat soort personen heb je niet voor jezelf.. I know i been in that situation...
Velen zouden wel blijven bij zo'n gast... maar dat is een doodlopende weg
Nee, wrom zou je dat dan niet bij je vriend kunnen zijn. (en daar begint mijn relaas dat monogamie niet iets menselijk is...dat erken ik zo helemaal)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet de Hunks die iedereen aanbid... dat is voor mij persoonlijk ook niet Mr Gorgeous. Dat is meer een persoon waarvan ik helemaal weg ben of kan zijn...
snap je me nog?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
*begint zich ineens af te vragen waar Brad is*
Neej das onzin!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
*begint zich ineens af te vragen waar Brad is*
Toen ie vertelde dat de baas voor "entertainment" betaalde, vroeg ik nog of ie "adult entertainment" had geregeld, maar daar is ie dan weer te braaf voorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is hij zo'n type to playing the field? nee toch....
is hij nog steeds outa town?
Well it made u worryquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:40 schreef wonderer het volgende:
Rustig maar, hij was boodschappen doenMaar hij was wel later dan anders dus ik vond het wel passend. Hij is pas net thuis.
Hooguit dat er iets gebeurd was, het heeft gister nogal gesneeuwd.quote:
dat is het dubbele van gisterenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo he...8 uur achter elkaar geslapen
had je nog wat langer door willen slapen ?quote:
wat een heerlijk vooruitzicht voor komend weekend dan als je meer dan 24 uur per dag mag gaan slapenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer voor het dubbele
Maar ik ben zelf ook nodig bij het multitasken hoor, en fok wordt er ook niet sneller opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je nog wat langer door willen slapen ?
maar jij hebt nu toch een razendsnelle PC, dus kan je toch heel goed multi tasken en een kwartier later het bed uit ?
gewoon die Ex nog eens een weekend uitnodigen en dan heb je overal direct ook een draadloos spraakgestuurd systeem op maat geinstalleerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf ook nodig bij het multitasken hoor, en fok wordt er ook niet sneller op
En ik ben ook niet harig genoeg om voor een beer door te gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een heerlijk vooruitzicht voor komend weekend dan als je meer dan 24 uur per dag mag gaan slapen
wel een beejte laat voor een winterslaap
Winterslaap was toch vooral voor koudbloedige niet zoogdieren ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik ben ook niet harig genoeg om voor een beer door te gaan.
vrees dat het gaat uitdraaien op een nieuwe afspraakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
Wij gaan trouwens niet meer naar Furball omdat het blijkt samen te vallen met een familie verjaardag.. Misschien dat we nu wel naar Bear Necessity gaan op de zaterdag, maar dat weet ik nog niet zeker. Wilden TMM en Ang3l nog blijven slapen?
Oh?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:21 schreef Stroekie het volgende:
vrees dat het gaat uitdraaien op een nieuwe afspraak
Ik ga niet mee he. Het is een vrijdag dus dan moet ik trainen. Zou ik daarna kunnen komen. Maar ik ben de 7e ook al in A'dam voor een concert en het thema van deze keer lijkt me niks, want ik heb echt een teringhekel aan kilts. Dus ik ga zeker een keer mee, maar niet deze maand.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
Wij gaan trouwens niet meer naar Furball omdat het blijkt samen te vallen met een familie verjaardag.. Misschien dat we nu wel naar Bear Necessity gaan op de zaterdag, maar dat weet ik nog niet zeker. Wilden TMM en Ang3l nog blijven slapen?
All eyes on me, but your eeeeeeeyes look awaaaaaaay!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef Gellarboy het volgende:
Alleyesonmeinthecentreoftheringjustlikeciiiiiiiircus!
Aangeboden door Junior Vasquez
Ik ben zeker genoeg als we bij elkaar zijn, maar helaas is dat langere periodes niet zo. Dus daarom mag buiten de deur neuken zolang er maar geen diepere gevoelens bij komen kijken. En nog wat andere regels en afsprakenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik hink op twee gedachten...aan de ene kant...sex is sex u do what u gotta do... maar toch wrom wilt ie buitenhuis neuken? aren't u enough etc...?
(ja dat is mijn dubbelleven speaking hahaha)
Ik heb geen Furr, mag ik dan wel naar het balquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
maar wel op tijd terug zijn voor het koetsjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb geen Furr, mag ik dan wel naar het bal
You'll be the princess of the ball.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb geen Furr, mag ik dan wel naar het bal
Ik zal maar net doen alsof ik dit niet gezien hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You'll be the princess of the ball.
O wait, you're a latino... you'll be the waiter!
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben de vereering van die man nu al zat. Hij heeft alles in zich om de Amerikaanse Tony Blair te worden.
Ohw. Nou ja, ik ben er zelf nu ook niet, maar je hoeft geen kilt aan he? Je kan alles aan wat je wil en wat voor looks je hebt maakt ook niet uit (hoe vaak moet ik dat er in rammen zeg?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga niet mee he. Het is een vrijdag dus dan moet ik trainen. Zou ik daarna kunnen komen. Maar ik ben de 7e ook al in A'dam voor een concert en het thema van deze keer lijkt me niks, want ik heb echt een teringhekel aan kilts. Dus ik ga zeker een keer mee, maar niet deze maand.
Begin je al kaal te worden dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik ben ook niet harig genoeg om voor een beer door te gaan.
Dat laatste snap ik wel. Maar als het thema overduidelijk KILT is dan zullen er veel zo zijn en sta je denk ik semi voor lul als je er geen hebt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, ik ben er zelf nu ook niet, maar je hoeft geen kilt aan he? Je kan alles aan wat je wil en wat voor looks je hebt maakt ook niet uit (hoe vaak moet ik dat er in rammen zeg?.).
Waarom heet het Furball dan? what''s the point of that?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef Gellarboy het volgende:
Zo zeg, wat zijn jullie hardleers.
IEDEREEN IS WELKOM OP FURBALL. OOK NIET-BEREN.
Jeez..
Het gaat me dus niet om het niet-beer zijn, maar om de kilts schat! Hardleerse ventquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef Gellarboy het volgende:
Zo zeg, wat zijn jullie hardleers.
IEDEREEN IS WELKOM OP FURBALL. OOK NIET-BEREN.
Jeez..
Op friso en pann komen toch ook hetero's?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarom heet het Furball dan? what''s the point of that?
Dat zie je toch echt verkeerd. Het hele punt van dat feest is vrijheid, blijheid. Zie eruit hoe je wilt, draag wat je wilt en niemand veroordeelt je erom. Daarom is het zo populair. Furball heeft nog nooit een dresscode gekend, die kilt is slechts een suggestie. Er is wel vaker zo'n kilt edition geweest, waarop er dus veel meer mensen in jeans liepen dan in kilt (ik incluis). Maar goed, ik kan het allemaal wel 4000 keer vertellen... Never mind, ik ben geen langspeelplaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef Ang3l het volgende:
Dat laatste snap ik wel. Maar als het thema overduidelijk KILT is dan zullen er veel zo zijn en sta je denk ik semi voor lul als je er geen hebt.
Da's ook zo met Carnaval: Je hoeft niet verkleed, maar als je niert verkleed bent sta je meer voor lul dan de mensen in de raarste pakken
het is daar toch belangrijker wat je uittrekt dan aantrekt ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, ik ben er zelf nu ook niet, maar je hoeft geen kilt aan he? Je kan alles aan wat je wil en wat voor looks je hebt maakt ook niet uit (hoe vaak moet ik dat er in rammen zeg?.).
Van Nighttours.com:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef MisterO het volgende:
Waarom heet het Furball dan? what''s the point of that?
Ook dit heeft hier al 60.000 keer gestaan, maar goed.quote:FurBall is the Amsterdam Hairy Men Dance Party ... for all kind of hairy and butch men. This party attracts Bears, Musclebears, Otters, cubs, (smooth) admirers and everybody who likes hairy men.
is toch hetzelfde met www.frisofeest.nlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat zie je toch echt verkeerd. Het hele punt van dat feest is vrijheid, blijheid. Zie eruit hoe je wilt, draag wat je wilt en niemand veroordeelt je erom. Daarom is het zo populair. Furball heeft nog nooit een dresscode gekend, die kilt is slechts een suggestie. Er is wel vaker zo'n kilt edition geweest, waarop er dus veel meer mensen in jeans liepen dan in kilt (ik incluis). Maar goed, ik kan het allemaal wel 4000 keer vertellen... Never mind, ik ben geen langspeelplaat..
Waarom zetten ze het dan zo prominent op de poster?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat zie je toch echt verkeerd. Het hele punt van dat feest is vrijheid, blijheid. Zie eruit hoe je wilt, draag wat je wilt en niemand veroordeelt je erom. Daarom is het zo populair. Furball heeft nog nooit een dresscode gekend, die kilt is slechts een suggestie. Er is wel vaker zo'n kilt edition geweest, waarop er dus veel meer mensen in jeans liepen dan in kilt (ik incluis). Maar goed, ik kan het allemaal wel 4000 keer vertellen... Never mind, ik ben geen langspeelplaat..
Maar ook daar geldt dan: Doe jij dat niet en 95% doet dat wel en die zit de hele tijd briefjes te schrijven en op dat scherm te staren dan is er aan het feest voor jou weiniog tot geen fuck aan. Zelf gemerkt. Dat zijn niet de leukste edities.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch hetzelfde met www.frisofeest.nl
In februari is het thema de grote datingshow, maar niet iedereen houdt zich daar aan de dresscode en pakt zijn/haar nummer op
Uh, mijn kleren blijven gewoon AAN hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is daar toch belangrijker wat je uittrekt dan aantrekt ?
Who are Iglu and Hartly ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef Gellarboy het volgende:
Hebben jullie weleens gehoord van Iglu & Hartly? Ik niet, maar het kwam net voorbij op MTV en ik kreeg er een wow-gevoel van.
righttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, mijn kleren blijven gewoon AAN hoor
Nee, het schrikt jou af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zetten ze het dan zo prominent op de poster?
Dat "schrikt" veel mensen af denk ik.
Ja, dat verbaast me wel een beetje ja. Je hebt iets tegen kilts, granted. Maar, behaarde dikke mannen daar heb je NIKS tegen?quote:Dat langspeelplaten ging over het hebben van wel of geen furr en het zijn van wel of geen bear en daar doel ik dus helemaal niet op. Anders zou ik een volgende keer ook niet meegaan he
Ja, geen idee. Een of ander white thrash duo volgens mij.quote:
Dat zijn misschien mensen die dan vaker zijn geweest of zo. Ik kan het me voorstellen dat het nieuwelingen "afschrikt" tenzij die een bekende hebben die zeggen "Ach niemand doet dat joh, dat hoeft niet" zoals jij nu doet. Maar het is dus niet de enige reden waarom ik deze keer niet meegaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, het schrikt jou af.. De vorige keer waren er 4 keer zoveel jeans als kilts (of wel meer zelfs), dus die mensen hebben blijkbaar 'hun angst overwonnen'.
.
Nee daar heb ik niks tegenquote:[..]
Ja, dat verbaast me wel een beetje ja. Je hebt iets tegen kilts, granted. Maar, behaarde dikke mannen daar heb je NIKS tegen?.
.
Ik ging zelfs niet naast hem lopen. En al helemaal niet achter hem als we de trap op liepen!!!quote:
Nou die 4,5 maand dat ik al 30+ benquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:45 schreef MisterO het volgende:
Gaan er ook wat jongere mensen naar Furball of is het vooral 30+?
Jaaaaaaa-haaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:45 schreef MisterO het volgende:
Gaan er ook wat jongere mensen naar Furball of is het vooral 30+?
toch niet als je gaat slapen op het Aerobed ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, mijn kleren blijven gewoon AAN hoor
Oeh, kinky, vertel eens verhalen vanaf de logeerbank uit de slettenflat ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
rightttttttttttttttttttttttttttttttt
quote:
Die keren dat hij bij mij heeft geslapen heb IK me keurig gedragen hoor!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh, kinky, vertel eens verhalen vanaf de logeerbank uit de slettenflat ?
dan gaan we gewoon voor het volgende feest toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn misschien mensen die dan vaker zijn geweest of zo. Ik kan het me voorstellen dat het nieuwelingen "afschrikt" tenzij die een bekende hebben die zeggen "Ach niemand doet dat joh, dat hoeft niet" zoals jij nu doet. Maar het is dus niet de enige reden waarom ik deze keer niet meega
[..]
Nee daar heb ik niks tegenIk vall er niet op, maar ik heb er niks tegen.
Ik ga meer voor de behaarde gespierde mannen, dat zijn toch ook bears?![]()
... toch?
En het heeet Furball en geen Bearball! En je gaf aan dat er vanalles rondliep!
Ik hou gewoon niet van mannen in rokjes.
Je moet eens aan TMM vragen hoe vaak ik vloek op zijn kilt
Over jje klit wil ik al helemaaaal niets wetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan gaan we gewoon voor het volgende feest toch?
en ach ang3l die klit draag ik eigenlijk alleen op Lolands en dan ook vooral uit praktische overwegingen
terwijl ik er notabene boxershorts onder moest van jou, de enige keer dat ik zonder ondergoed kilt heb gedragen is op een memorabele Pannquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging zelfs niet naast hem lopen. En al helemaal niet achter hem als we de trap op liepen!!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:2009
Friday 6 February - Furball - The Kilt Edition (part of Bearweekend Amsterdam)
Sunday 22 March - Furball Tea Dance @ Club Church
Friday 1 May - Furball Royal
Friday 31 July - Gaypride/Bearpride
Sunday 23 August - Furball Tea Dance @ Club Church
Friday 30 October - Furball
daar heb jij overigens verder geen hinderlijke gevolgen aan ondervondenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over jje klit wil ik al helemaaaal niets weten
En je hebt hem op Pann ook ooit aangehad!
ja ja, en die verdwenen donut is ook zelf de deur uitgewandeld ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die keren dat hij bij mij heeft geslapen heb IK me keurig gedragen hoor!
Maar Lowlands was toch juist zonder kilt ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ach ang3l die klit draag ik eigenlijk alleen op Lolands en dan ook vooral uit praktische overwegingen
jij hebt tot en met seizoen 5 al gezien ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
dinsdag begint het nieuwe seizoen van Skins!!!![]()
Weet er iemand wanneer shameless nieuwe seizoen begint?
er komt toch nog wel een nieuw seizoen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt tot en met seizoen 5 al gezien ?
ik ben weer vooraan bij seizoen 1 gestart
geen idee, ik ben nooit verder gekomen dan seizoen 3 op TVquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er komt toch nog wel een nieuw seizoen?
Kleine jongens worden zo snel groot.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You'll be the princess of the ball.
O wait, you're a latino... you'll be the waiter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |