Seks is maar seks, tenminste, als het echt daar om gaat. Extra hulp bij het klaarkomen, zeg maar. Niet knuffelen en kroelen en kusjes geven enzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja? ik heb daar echt words ove? de een zegt nee, he cheated...so its over....en de andere helft zegt van dat als he sex is maakt het jniet uit...
Nee! Hij is toch niet meer echt te vertrouwen?! Ondanks dat het enkel om de seks gingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
O.K> bitches!
next dilemma
neem je je vriendje terug als ie is vreemdgegaan?
Zou je hem ook de deur wijzen als hij een andere belofte niet was nagekomen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee! Hij is toch niet meer echt te vertrouwen?! Ondanks dat het enkel om de seks ging
met wie wel dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zou je dat denken.? en wie is die bitch?
naja ik vind het schenden van vertrouwen wel heel wat anders dan een belofte niet nakomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je hem ook de deur wijzen als hij een andere belofte niet was nagekomen?
ja ik hink op twee gedachten...aan de ene kant...sex is sex u do what u gotta do... maar toch wrom wilt ie buitenhuis neuken? aren't u enough etc...?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seks is maar seks, tenminste, als het echt daar om gaat. Extra hulp bij het klaarkomen, zeg maar. Niet knuffelen en kroelen en kusjes geven enzo.
Soms zou ik ook zo wel denken.. het ligt eraan hoe leuk ik die jongen vindquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee! Hij is toch niet meer echt te vertrouwen?! Ondanks dat het enkel om de seks ging
Nou, bijvoorbeeld dat hij iets heel persoonlijks aan zijn vrienden doorvertelt of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
naja ik vind het schenden van vertrouwen wel heel wat anders dan een belofte niet nakomen.
Beloven een pak melk te halen en dat niet doen is voor mij wat anders dan op donderdagavond na je werk ff buiten de deur een pleziertje halen
welke andere beloftes? tis niet zo dat ie je trouw etc had beloofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je hem ook de deur wijzen als hij een andere belofte niet was nagekomen?
Maar... Mr Gorgeous die er niet alleen onwijs uit ziet maar qua karakter totaal top is mag vreemdgaan wat hij wil omdat je hem zo leuk vind en zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Soms zou ik ook zo wel denken.. het ligt eraan hoe leuk ik die jongen vind
Hij doet ook andere dingen met anderen waar jij niet "good enough" voor bent, toch? Waarom is seks zo anders dan bijvoorbeeld samen naar het pretpark gaan, of naar een musical, als jij dat niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik hink op twee gedachten...aan de ene kant...sex is sex u do what u gotta do... maar toch wrom wilt ie buitenhuis neuken? aren't u enough etc...?
(ja dat is mijn dubbelleven speaking hahaha)
Voor mij is een belofte van trouw niet iets wat je bespreekt, maar meer iets wat voor mij (!) normaal en vanzelfsprekend is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke andere beloftes? tis niet zo dat ie je trouw etc had beloofd.
Zie ff men editquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld dat hij iets heel persoonlijks aan zijn vrienden doorvertelt of zo.
Nee want met dat soort personen heb je niet voor jezelf.. I know i been in that situation...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar... Mr Gorgeous die er niet alleen onwijs uit ziet maar qua karakter totaal top is mag vreemdgaan wat hij wil omdat je hem zo leuk vind en zo?
Nee ik bedoel niet de Hunks die iedereen aanbid... dat is voor mij persoonlijk ook niet Mr Gorgeous. Dat is meer een persoon waarvan ik helemaal weg ben of kan zijn...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee want met dat soort personen heb je niet voor jezelf.. I know i been in that situation...
Velen zouden wel blijven bij zo'n gast... maar dat is een doodlopende weg
Nee, wrom zou je dat dan niet bij je vriend kunnen zijn. (en daar begint mijn relaas dat monogamie niet iets menselijk is...dat erken ik zo helemaal)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet de Hunks die iedereen aanbid... dat is voor mij persoonlijk ook niet Mr Gorgeous. Dat is meer een persoon waarvan ik helemaal weg ben of kan zijn...
snap je me nog?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
*begint zich ineens af te vragen waar Brad is*
Neej das onzin!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
*begint zich ineens af te vragen waar Brad is*
Toen ie vertelde dat de baas voor "entertainment" betaalde, vroeg ik nog of ie "adult entertainment" had geregeld, maar daar is ie dan weer te braaf voorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
is hij zo'n type to playing the field? nee toch....
is hij nog steeds outa town?
Well it made u worryquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:40 schreef wonderer het volgende:
Rustig maar, hij was boodschappen doenMaar hij was wel later dan anders dus ik vond het wel passend. Hij is pas net thuis.
Hooguit dat er iets gebeurd was, het heeft gister nogal gesneeuwd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |