geloof mij daarmee verover ik je hart.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
gadver ham in cola? WTF>
O.K. ik ben geinteresseerd...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof mij daarmee verover ik je hart.
Notabene, het was een van de favoriete gerechten van Elvis Presley
wat voor pan heb jij daar voor nodig en wat voor stoofpotjes maak je, dat kan nogal verschillen, Brits, Indiaas, Surinaams, Tunesisch, Indisch of saai Hollandschquote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef hierissieweer het volgende:
Ik maak echt de heerlijkste stoofpotten, ik ben alleen nog op zoek naar de juiste pan(voor het juiste geld) voor mijn potjes
Leuk!quote:
Nou ik heb hem net in het Turks besproken en daar noemen ze hem Yarak Obamaquote:
Ik heb een x met Rik kip in chocoladesaus gemaakt. Was lekker!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
Vlarp, kom jij wel es in de Cosmo?
TMM, oh ja, cola... Maar ik dacht dat je ook iets met chocola had?
je bent van harte uitgenodigd, nodig ik Ang3l ook uit wie weet wordt het dan nog gezellig ookquote:Op maandag 19 januari 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof mij daarmee verover ik je hart.
Notabene, het was een van de favoriete gerechten van Elvis Presley
Is ook niet mijn favoriet hoor, maar wel lekker en apart. Had het gezien op tv bij Nigella Bites en wilde het een x etenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
Ham in cola? En dat is Ang3ls favoriet?
Ik vind het namelijk niet zo lekker klinken
hahah is goed...maar voglens mij he hates me... dus geen goed ideequote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je bent van harte uitgenodigd, nodig ik Ang3l ook uit wie weet wordt het dan nog gezellig ook
wat is dan wel je favoriet dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ook niet mijn favoriet hoor, maar wel lekker en apart. Had het gezien op tv bij Nigella Bites en wilde het een x eten
wtf is dat?quote:
Choclade wafel cake, zoek maar opquote:
Oeh zo lekker maar zooooo foutquote:
je bent meer van de nagerechten?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Choclade wafel cake, zoek maar opmaar het is té ongezond, daar moet altijd zoooveel suiker in
![]()
Dus alleen als ik jarig ben
Niet echt, ik heb echt helemaal niks met ijs, of koekjes, chips enzo... maar Chocladequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je bent meer van de nagerechten?
Ik ook hoor, heb echt teveel foute eten en alcohol gehad van het weekend. Ik voel me helemaal schuldig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klinkt lekker! maar geen suiker voor mij nu...doe nu bootcamp...moet er weer geweldig uit zien... dus moet op mijn eten letten
Ik wilde gewoon iets bijzonders toevoegen aan een van mijn personages en TMM's recept paste er goed bij.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF is dat met recipes?! je gaat wel heel ver voor je research
Ik vraag me dat ook bij zo'n beetje alles af, erg vermoeiend. Ook omdat veel dingen altijd ouder blijken dan je denkt, dus dan zit je het voor niks uit te zoekenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja dat vroeg ik me gewoon in het algmeen af hoor.
Ik neem niet aan dat je er een 'Artur's receptenboekje' bij doet...
(let wel, wanneer je dit wel doet verwacht ik een deel van de opbrengst aangezien ik het idee aandraag)
Maar goed. Ik kan me voorstellen dat veeeeeeel van de dingen die we nu kennen erg nieuwerwets zijn. vandaar
ja alcohol is ook my little pleasure...lijk wel bonnie....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb echt teveel foute eten en alcohol gehad van het weekend. Ik voel me helemaal schuldig.
Dus deze week keihard sporten en geen zoetigheden..
Iets met geitenkaas, pepertjes, honing en pijnboompitten, volgens mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is dan wel je favoriet dan?
Lindor truffles.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. bitches what is comfort food? voor mij pudding broodjes
calorieen +100?quote:
Piemels met bier dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
wat? gaat dit niet over sex? fuck u met je recipes!
elk plakje is wel 500 calorien denk ikquote:
Nee ben sex gericht.quote:
? Met wie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee ben sex gericht.
Ik heb een sexdate met iemand van hier
sorry i cant tellquote:
Leona lewis>? is dat die bitch van keep bleedin love?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef MisterO het volgende:
Choclade, zeker weten. En Leona Lewis muziek.
Heb je dat nodig op dit moment dan?
Begin er dan niet overquote:
Cairon natuurlijkquote:
Ja, als je in een jankmood bent, moet je daar naar luisteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leona lewis>? is dat die bitch van keep bleedin love?
ja sorryquote:
waarom zou je dat denken.? en wie is die bitch?quote:
uithuilen en doorgaan. je bent nog jong genoeg...don't linger!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, als je in een jankmood bent, moet je daar naar luisteren.
Niet dat het helpt ofzo, maar dat heb ik wel 2 week lang gedaan toen het uitging met mn vriend.
Dan zat ik soms letterlijk met tranen in mn ogen in de bus richting mn studie![]()
Ik ga slapen! trusten allemaal
ik houd ook mijn mondquote:
ja vertel wat doe je er inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja sorry
zullen we het maar weer hebben over mij mean tortiillas?
ik ben gestopt na seizoen 3 waar zijn jullie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, dat was weer een enorme jankaflevering van desperate housewifes
Als het alleen om de seks ging...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
O.K> bitches!
next dilemma
neem je je vriendje terug als ie is vreemdgegaan?
Ja? ik heb daar echt words ove? de een zegt nee, he cheated...so its over....en de andere helft zegt van dat als he sex is maakt het jniet uit...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het alleen om de seks ging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |