ja alcohol is ook my little pleasure...lijk wel bonnie....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb echt teveel foute eten en alcohol gehad van het weekend. Ik voel me helemaal schuldig.
Dus deze week keihard sporten en geen zoetigheden..
Iets met geitenkaas, pepertjes, honing en pijnboompitten, volgens mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is dan wel je favoriet dan?
Lindor truffles.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. bitches what is comfort food? voor mij pudding broodjes
calorieen +100?quote:
Piemels met bier dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
wat? gaat dit niet over sex? fuck u met je recipes!
elk plakje is wel 500 calorien denk ikquote:
Nee ben sex gericht.quote:
? Met wie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee ben sex gericht.
Ik heb een sexdate met iemand van hier
sorry i cant tellquote:
Leona lewis>? is dat die bitch van keep bleedin love?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef MisterO het volgende:
Choclade, zeker weten. En Leona Lewis muziek.
Heb je dat nodig op dit moment dan?
Begin er dan niet overquote:
Cairon natuurlijkquote:
Ja, als je in een jankmood bent, moet je daar naar luisteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leona lewis>? is dat die bitch van keep bleedin love?
ja sorryquote:
waarom zou je dat denken.? en wie is die bitch?quote:
uithuilen en doorgaan. je bent nog jong genoeg...don't linger!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, als je in een jankmood bent, moet je daar naar luisteren.
Niet dat het helpt ofzo, maar dat heb ik wel 2 week lang gedaan toen het uitging met mn vriend.
Dan zat ik soms letterlijk met tranen in mn ogen in de bus richting mn studie![]()
Ik ga slapen! trusten allemaal
ik houd ook mijn mondquote:
ja vertel wat doe je er inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja sorry
zullen we het maar weer hebben over mij mean tortiillas?
ik ben gestopt na seizoen 3 waar zijn jullie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, dat was weer een enorme jankaflevering van desperate housewifes
Als het alleen om de seks ging...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
O.K> bitches!
next dilemma
neem je je vriendje terug als ie is vreemdgegaan?
Ja? ik heb daar echt words ove? de een zegt nee, he cheated...so its over....en de andere helft zegt van dat als he sex is maakt het jniet uit...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het alleen om de seks ging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |