Ik ging zelfs niet naast hem lopen. En al helemaal niet achter hem als we de trap op liepen!!!quote:
Nou die 4,5 maand dat ik al 30+ benquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:45 schreef MisterO het volgende:
Gaan er ook wat jongere mensen naar Furball of is het vooral 30+?
Jaaaaaaa-haaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:45 schreef MisterO het volgende:
Gaan er ook wat jongere mensen naar Furball of is het vooral 30+?
toch niet als je gaat slapen op het Aerobed ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, mijn kleren blijven gewoon AAN hoor
Oeh, kinky, vertel eens verhalen vanaf de logeerbank uit de slettenflat ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
rightttttttttttttttttttttttttttttttt
quote:
Die keren dat hij bij mij heeft geslapen heb IK me keurig gedragen hoor!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh, kinky, vertel eens verhalen vanaf de logeerbank uit de slettenflat ?
dan gaan we gewoon voor het volgende feest toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn misschien mensen die dan vaker zijn geweest of zo. Ik kan het me voorstellen dat het nieuwelingen "afschrikt" tenzij die een bekende hebben die zeggen "Ach niemand doet dat joh, dat hoeft niet" zoals jij nu doet. Maar het is dus niet de enige reden waarom ik deze keer niet meega
[..]
Nee daar heb ik niks tegenIk vall er niet op, maar ik heb er niks tegen.
Ik ga meer voor de behaarde gespierde mannen, dat zijn toch ook bears?![]()
... toch?
En het heeet Furball en geen Bearball! En je gaf aan dat er vanalles rondliep!
Ik hou gewoon niet van mannen in rokjes.
Je moet eens aan TMM vragen hoe vaak ik vloek op zijn kilt
Over jje klit wil ik al helemaaaal niets wetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan gaan we gewoon voor het volgende feest toch?
en ach ang3l die klit draag ik eigenlijk alleen op Lolands en dan ook vooral uit praktische overwegingen
terwijl ik er notabene boxershorts onder moest van jou, de enige keer dat ik zonder ondergoed kilt heb gedragen is op een memorabele Pannquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging zelfs niet naast hem lopen. En al helemaal niet achter hem als we de trap op liepen!!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:2009
Friday 6 February - Furball - The Kilt Edition (part of Bearweekend Amsterdam)
Sunday 22 March - Furball Tea Dance @ Club Church
Friday 1 May - Furball Royal
Friday 31 July - Gaypride/Bearpride
Sunday 23 August - Furball Tea Dance @ Club Church
Friday 30 October - Furball
daar heb jij overigens verder geen hinderlijke gevolgen aan ondervondenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over jje klit wil ik al helemaaaal niets weten
En je hebt hem op Pann ook ooit aangehad!
ja ja, en die verdwenen donut is ook zelf de deur uitgewandeld ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die keren dat hij bij mij heeft geslapen heb IK me keurig gedragen hoor!
Maar Lowlands was toch juist zonder kilt ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ach ang3l die klit draag ik eigenlijk alleen op Lolands en dan ook vooral uit praktische overwegingen
jij hebt tot en met seizoen 5 al gezien ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
dinsdag begint het nieuwe seizoen van Skins!!!![]()
Weet er iemand wanneer shameless nieuwe seizoen begint?
er komt toch nog wel een nieuw seizoen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt tot en met seizoen 5 al gezien ?
ik ben weer vooraan bij seizoen 1 gestart
geen idee, ik ben nooit verder gekomen dan seizoen 3 op TVquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er komt toch nog wel een nieuw seizoen?
Kleine jongens worden zo snel groot.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You'll be the princess of the ball.
O wait, you're a latino... you'll be the waiter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |