Ik zal maar net doen alsof ik dit niet gezien hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You'll be the princess of the ball.
O wait, you're a latino... you'll be the waiter!
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben de vereering van die man nu al zat. Hij heeft alles in zich om de Amerikaanse Tony Blair te worden.
Ohw. Nou ja, ik ben er zelf nu ook niet, maar je hoeft geen kilt aan he? Je kan alles aan wat je wil en wat voor looks je hebt maakt ook niet uit (hoe vaak moet ik dat er in rammen zeg?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga niet mee he. Het is een vrijdag dus dan moet ik trainen. Zou ik daarna kunnen komen. Maar ik ben de 7e ook al in A'dam voor een concert en het thema van deze keer lijkt me niks, want ik heb echt een teringhekel aan kilts. Dus ik ga zeker een keer mee, maar niet deze maand.
Begin je al kaal te worden dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik ben ook niet harig genoeg om voor een beer door te gaan.
Dat laatste snap ik wel. Maar als het thema overduidelijk KILT is dan zullen er veel zo zijn en sta je denk ik semi voor lul als je er geen hebt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, ik ben er zelf nu ook niet, maar je hoeft geen kilt aan he? Je kan alles aan wat je wil en wat voor looks je hebt maakt ook niet uit (hoe vaak moet ik dat er in rammen zeg?.).
Waarom heet het Furball dan? what''s the point of that?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef Gellarboy het volgende:
Zo zeg, wat zijn jullie hardleers.
IEDEREEN IS WELKOM OP FURBALL. OOK NIET-BEREN.
Jeez..
Het gaat me dus niet om het niet-beer zijn, maar om de kilts schat! Hardleerse ventquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef Gellarboy het volgende:
Zo zeg, wat zijn jullie hardleers.
IEDEREEN IS WELKOM OP FURBALL. OOK NIET-BEREN.
Jeez..
Op friso en pann komen toch ook hetero's?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarom heet het Furball dan? what''s the point of that?
Dat zie je toch echt verkeerd. Het hele punt van dat feest is vrijheid, blijheid. Zie eruit hoe je wilt, draag wat je wilt en niemand veroordeelt je erom. Daarom is het zo populair. Furball heeft nog nooit een dresscode gekend, die kilt is slechts een suggestie. Er is wel vaker zo'n kilt edition geweest, waarop er dus veel meer mensen in jeans liepen dan in kilt (ik incluis). Maar goed, ik kan het allemaal wel 4000 keer vertellen... Never mind, ik ben geen langspeelplaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef Ang3l het volgende:
Dat laatste snap ik wel. Maar als het thema overduidelijk KILT is dan zullen er veel zo zijn en sta je denk ik semi voor lul als je er geen hebt.
Da's ook zo met Carnaval: Je hoeft niet verkleed, maar als je niert verkleed bent sta je meer voor lul dan de mensen in de raarste pakken
het is daar toch belangrijker wat je uittrekt dan aantrekt ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, ik ben er zelf nu ook niet, maar je hoeft geen kilt aan he? Je kan alles aan wat je wil en wat voor looks je hebt maakt ook niet uit (hoe vaak moet ik dat er in rammen zeg?.).
Van Nighttours.com:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef MisterO het volgende:
Waarom heet het Furball dan? what''s the point of that?
Ook dit heeft hier al 60.000 keer gestaan, maar goed.quote:FurBall is the Amsterdam Hairy Men Dance Party ... for all kind of hairy and butch men. This party attracts Bears, Musclebears, Otters, cubs, (smooth) admirers and everybody who likes hairy men.
is toch hetzelfde met www.frisofeest.nlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat zie je toch echt verkeerd. Het hele punt van dat feest is vrijheid, blijheid. Zie eruit hoe je wilt, draag wat je wilt en niemand veroordeelt je erom. Daarom is het zo populair. Furball heeft nog nooit een dresscode gekend, die kilt is slechts een suggestie. Er is wel vaker zo'n kilt edition geweest, waarop er dus veel meer mensen in jeans liepen dan in kilt (ik incluis). Maar goed, ik kan het allemaal wel 4000 keer vertellen... Never mind, ik ben geen langspeelplaat..
Waarom zetten ze het dan zo prominent op de poster?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat zie je toch echt verkeerd. Het hele punt van dat feest is vrijheid, blijheid. Zie eruit hoe je wilt, draag wat je wilt en niemand veroordeelt je erom. Daarom is het zo populair. Furball heeft nog nooit een dresscode gekend, die kilt is slechts een suggestie. Er is wel vaker zo'n kilt edition geweest, waarop er dus veel meer mensen in jeans liepen dan in kilt (ik incluis). Maar goed, ik kan het allemaal wel 4000 keer vertellen... Never mind, ik ben geen langspeelplaat..
Maar ook daar geldt dan: Doe jij dat niet en 95% doet dat wel en die zit de hele tijd briefjes te schrijven en op dat scherm te staren dan is er aan het feest voor jou weiniog tot geen fuck aan. Zelf gemerkt. Dat zijn niet de leukste edities.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch hetzelfde met www.frisofeest.nl
In februari is het thema de grote datingshow, maar niet iedereen houdt zich daar aan de dresscode en pakt zijn/haar nummer op
Uh, mijn kleren blijven gewoon AAN hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is daar toch belangrijker wat je uittrekt dan aantrekt ?
Who are Iglu and Hartly ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef Gellarboy het volgende:
Hebben jullie weleens gehoord van Iglu & Hartly? Ik niet, maar het kwam net voorbij op MTV en ik kreeg er een wow-gevoel van.
righttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, mijn kleren blijven gewoon AAN hoor
Nee, het schrikt jou af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zetten ze het dan zo prominent op de poster?
Dat "schrikt" veel mensen af denk ik.
Ja, dat verbaast me wel een beetje ja. Je hebt iets tegen kilts, granted. Maar, behaarde dikke mannen daar heb je NIKS tegen?quote:Dat langspeelplaten ging over het hebben van wel of geen furr en het zijn van wel of geen bear en daar doel ik dus helemaal niet op. Anders zou ik een volgende keer ook niet meegaan he
Ja, geen idee. Een of ander white thrash duo volgens mij.quote:
Dat zijn misschien mensen die dan vaker zijn geweest of zo. Ik kan het me voorstellen dat het nieuwelingen "afschrikt" tenzij die een bekende hebben die zeggen "Ach niemand doet dat joh, dat hoeft niet" zoals jij nu doet. Maar het is dus niet de enige reden waarom ik deze keer niet meegaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, het schrikt jou af.. De vorige keer waren er 4 keer zoveel jeans als kilts (of wel meer zelfs), dus die mensen hebben blijkbaar 'hun angst overwonnen'.
.
Nee daar heb ik niks tegenquote:[..]
Ja, dat verbaast me wel een beetje ja. Je hebt iets tegen kilts, granted. Maar, behaarde dikke mannen daar heb je NIKS tegen?.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |