dat is het dubbele van gisterenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo he...8 uur achter elkaar geslapen
had je nog wat langer door willen slapen ?quote:
wat een heerlijk vooruitzicht voor komend weekend dan als je meer dan 24 uur per dag mag gaan slapenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer voor het dubbele
Maar ik ben zelf ook nodig bij het multitasken hoor, en fok wordt er ook niet sneller opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je nog wat langer door willen slapen ?
maar jij hebt nu toch een razendsnelle PC, dus kan je toch heel goed multi tasken en een kwartier later het bed uit ?
gewoon die Ex nog eens een weekend uitnodigen en dan heb je overal direct ook een draadloos spraakgestuurd systeem op maat geinstalleerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf ook nodig bij het multitasken hoor, en fok wordt er ook niet sneller op
En ik ben ook niet harig genoeg om voor een beer door te gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een heerlijk vooruitzicht voor komend weekend dan als je meer dan 24 uur per dag mag gaan slapen
wel een beejte laat voor een winterslaap
Winterslaap was toch vooral voor koudbloedige niet zoogdieren ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik ben ook niet harig genoeg om voor een beer door te gaan.
vrees dat het gaat uitdraaien op een nieuwe afspraakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
Wij gaan trouwens niet meer naar Furball omdat het blijkt samen te vallen met een familie verjaardag.. Misschien dat we nu wel naar Bear Necessity gaan op de zaterdag, maar dat weet ik nog niet zeker. Wilden TMM en Ang3l nog blijven slapen?
Oh?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:21 schreef Stroekie het volgende:
vrees dat het gaat uitdraaien op een nieuwe afspraak
Ik ga niet mee he. Het is een vrijdag dus dan moet ik trainen. Zou ik daarna kunnen komen. Maar ik ben de 7e ook al in A'dam voor een concert en het thema van deze keer lijkt me niks, want ik heb echt een teringhekel aan kilts. Dus ik ga zeker een keer mee, maar niet deze maand.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
Wij gaan trouwens niet meer naar Furball omdat het blijkt samen te vallen met een familie verjaardag.. Misschien dat we nu wel naar Bear Necessity gaan op de zaterdag, maar dat weet ik nog niet zeker. Wilden TMM en Ang3l nog blijven slapen?
All eyes on me, but your eeeeeeeyes look awaaaaaaay!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef Gellarboy het volgende:
Alleyesonmeinthecentreoftheringjustlikeciiiiiiiircus!
Aangeboden door Junior Vasquez
Ik ben zeker genoeg als we bij elkaar zijn, maar helaas is dat langere periodes niet zo. Dus daarom mag buiten de deur neuken zolang er maar geen diepere gevoelens bij komen kijken. En nog wat andere regels en afsprakenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik hink op twee gedachten...aan de ene kant...sex is sex u do what u gotta do... maar toch wrom wilt ie buitenhuis neuken? aren't u enough etc...?
(ja dat is mijn dubbelleven speaking hahaha)
Ik heb geen Furr, mag ik dan wel naar het balquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
maar wel op tijd terug zijn voor het koetsjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb geen Furr, mag ik dan wel naar het bal
You'll be the princess of the ball.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb geen Furr, mag ik dan wel naar het bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |