quote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik zou zeggen doen! Vooral naar Spanje, kun je leuk je vakantie in de gevangenis doorbrengen.
/ignorequote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Magistic het volgende:
Ik hoop dat je opgepakt wordt en 20 jaar mag wegrotten in de cel, junk.
Niet in je handbagage, maar wel in de koffer. Ik ben benieuwd of zo'n drugshond daar gewoon keihard doorheen ruiktquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef DABAMaster het volgende:
en je mag geen vloeistoffen meenemen in het vliegtuigMaar vooral naar spanje gaan idd!
Die zullen de geur niet van de wiet in het flesje, maar wel de wiet aan het flesje ruikenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Niet in je handbagage, maar wel in de koffer. Ik ben benieuwd of zo'n drugshond daar gewoon keihard doorheen ruikt
Daar heb je wel een goed punt. En aangezien ik niet een hasj-hond in de buurt heb om het te testen...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Die zullen de geur niet van de wiet in het flesje, maar wel de wiet aan het flesje ruiken
Je moet je wiet ook niet in een waterpijp verstoppen hequote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Die zullen de geur niet van de wiet in het flesje, maar wel de wiet aan het flesje ruiken
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Magistic het volgende:
Ik hoop dat je opgepakt wordt en 20 jaar mag wegrotten in de cel, junk.
Jij denkt dat een drugshond niet ruikt dat jij met je drugshandjes aan het flesje hebt gezeten? En daarnaast, dat je hele kleding naar wiet ruikt omdat je het niet kon laten nog ff voor het vliegveld te gaan roken?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:10 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Je moet je wiet ook niet in een waterpijp verstoppen he
Wat denk je nou zelf flapdrol..? Ga ff lekker met je lompe harses drugs meenemen naar het buitenland. Je doet zeker VMBO techniek ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:00 schreef Drenthe het volgende:
Voordat ik begin, wil ik graag meededelen dat dit topic serieus bedoeld is. Ik weet niet of dit de beste plek is, maar dit subforum leek me het meest geschikt.
Het zit zo: ik en een paar vrienden zitten op een middelbare school, en binnenkort gaan we met het hele jaar naar een land in Europa. Ons plan is om dan wiet oid mee te nemen (reacties als 'joh ga van de cultuur genieten' gelieve weg te blijven) maar we weten niet of dit wel een strak plan is in verband met controle op de vliegvelden. We gaan eerst met de bus naar Duitsland, wat geen problemen op moet leveren. Maar hoe streng wordt er op de vliegvelden gecontroleerd?
Hasj- en wiethonden ruiken het sowieso, dus we dachten eraan om het in een flesje water te doen (geen geurverspreiding).
Betere oplossingen zijn natuurlijk welkom en ook (onderbouwde!) argumenten waarom we het maar beter kunnen laten horen we graag.
Lachgaspatronen zijn gewoon onderdeel van een keukentool; de slagroomspuit. Mijn moeder heeft zich jarenlang afgevraagd wat ik met een slagroomspuit met een doos met patronen in mijn la deedquote:Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef Drenthe het volgende:
[..]
[..]
/ignore
Geldt dat voor het hele vliegtuig of alleen handbagage?
Heeft iemand trouwens wel eens van lachgaspatronen gehoord en hoe de wet daar tegenover staat?
En bij die undercover-agenten is het nog spotgoedkoop ook!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef WooZ het volgende:
waar je ook op vakantie gaat ter wereld, je kunt overal weed kopen, dus ik zou me er niet te druk over maken
* Drenthe lacht in z'n vuistjequote:
Ja lachgaspatronen hebben we al en een slagroomspuit ookquote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Lachgaspatronen zijn gewoon onderdeel van een keukentool; de slagroomspuit. Mijn moeder heeft zich jarenlang afgevraagd wat ik met een slagroomspuit met een doos met patronen in mijn la deed
Die kan je in elk geval zo meenemen.
Als je van takjes en veels te dure troep houdt; dan wel jaquote:Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef WooZ het volgende:
waar je ook op vakantie gaat ter wereld, je kunt overal weed kopen, dus ik zou me er niet te druk over maken
Mensen die 'gast' zeggenquote:
Mensen die niet zonder drugs kunnenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:34 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Mensen die 'gast' zeggen
Jullie hebben me in ieder geval er voldoende van overtuigd om het maar niet te proberen.
Mochten we toch met iets anders betrapt worden, dan zijn jullie de eersten die het horen
Door het op Fok! plaatsen heb je het verpest voor iedereen he..quote:Op maandag 19 januari 2009 21:29 schreef Fogel het volgende:
Minimaal 5 gram per dag per persoon meenemen natuurlijk en gewoon wat verpakkingen oregano leeggooien en daar het spul in doen. Niemand die er wat van merkt joh. En de drugshonden merken doordat er oregano ingezeten heeft ook niks van de lucht. Werkt zelfs stukken beter dan pindakaas!!
En als iemand zich afvraagt waarom je zoveel oregano meeneemt dan zeg je natuurlijk gewoon dat het een medicinale werking heeft
Illustratiefoto:
[ afbeelding ]
In Frankfurt moest ik bij controle mijn nagelknipper inleveren, maar de "oregano" mocht ik houden, moet je nagaan hoe effectief het is.
Je gaat nu voor de bolletjes coke in je reet?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:34 schreef Drenthe het volgende:
Mochten we toch met iets anders betrapt worden, dan zijn jullie de eersten die het horen
Edit het weg! Help de fiends.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Door het op Fok! plaatsen heb je het verpest voor iedereen he..
Weetje hoe hoog FoK! bij google staat gerankt?
Nee dat laten we aan Kempi&Co over.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Je gaat nu voor de bolletjes coke in je reet?
Spanje is juist één van de landen met een wat liberaler softdrugsbeleid, wijsneusquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik zou zeggen doen! Vooral naar Spanje, kun je leuk je vakantie in de gevangenis doorbrengen.
zo een hond ruikt ook het verschil tussen "verse" drugs en de geur die er vanaf komt als je rookt...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:13 schreef DABAMaster het volgende:
En daarnaast, dat je hele kleding naar wiet ruikt omdat je het niet kon laten nog ff voor het vliegveld te gaan roken?
klopt.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef Farenji het volgende:
Als je wiet wil hebben dan koop je het ter plekke! Nederwiet meenemen op vakantie is voor losers. Het is zo ontzettend makkelijk om waar dan ook ter wereld aan wiet of hash te komen, en het is veel spannender en leuker dan het in NL in de koffiesjop te kopen. Ik heb nog nooit wiet over de grens vervoerd, heb wel de hele wereld afgereisd en heb nooit een probleem gehad om wiet of hash te vinden. Tip: vraag de taxichauffeur.
Ja en dan ineens een undercover juut te pakken hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
tip: zoek negers die 's avonds nog op het strand rondhangen!
Juwul, maar da's kutkwaliteit in vergelijking met Nederwiet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef illusions het volgende:
Je kan het meenemen. Zou het echter niet verbergen in een pot gel ofzo, als je dan wordt gepakt weten ze dat je het probeert te verbergen. Heb zelf nooit in het vliegtuig meegenomen, wel in de auto naar Spanje, Zwitserland, etc.
Je kan trouwens op locatie ook OVERAL wel kopen.
Ik vind het vaak lekkerder om lokaal spul te kopen; als je naar een lekker warm land gaat is dat vaak eerlijke lokale buitenwiet en dat past dan beter bij het land dan die opgefokte steroidenboerenkool die ze hier uit de steenwol trekken. Ik wil ook altijd wel graag het locale eten eten, de locale drank drinken en dus ook de locale drugs uitproberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Drenthe het volgende:
Juwul, maar da's kutkwaliteit in vergelijking met Nederwiet.
De maroc is anders heel goed in Benidorm, rechtstreeks afkomstig uit Marokko, niks mis mee!..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Ja en dan ineens een undercover juut te pakken hebben
[..]
Juwul, maar da's kutkwaliteit in vergelijking met Nederwiet.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Tism het volgende:
[..]
De maroc is anders heel goed in Benidorm, rechtstreeks afkomstig uit Marokko, niks mis mee!..![]()
Praat eens met je huisarts, misschien schrijft ie wel een vrijbriefje voor je dat je 't nodig hebt voor medicinaal gebruik!..
Zeker geen duikvakantie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef sempron2400 het volgende:
Ik heb een keer wiet meegenomen op mijn vakantie naar Egypte. Mijn drieweekse verblijf werd ineens een "vakantie" van 18 maanden.
@je username: Natriumtinjodide?quote:
Sukkel, de lokale hash in Egypte is perfect, vooral die uit Sinai.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef sempron2400 het volgende:
Ik heb een keer wiet meegenomen op mijn vakantie naar Egypte. Mijn drieweekse verblijf werd ineens een "vakantie" van 18 maanden.
ja en in spanje ook. heerlijke hasj!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Sukkel, de lokale hash in Egypte is perfect, vooral die uit Sinai.
Yep zo heb ik in turkije 2 weken met 2 gr hasj in geheim vak in me porto rondgelopen zonder dat ik het doorhad kwam er achter toen ik in het vliegtuig terug zatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef NEUTE het volgende:
paar gram inpakken in folie, insmeren met vaseline, weer folie, weer vaseline, weer folie en dan in een shampoo fles. Succes!
Edit: Oh je gaat met het vliegtuig, jammer joh. dan gewoon hash meenemen in in je broekzak laten zitten, niks aan het handje.
Een tube velpon mag je gewoon legaal meenemen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Drenthe het volgende:
/update
Heb het er op school ook over gehad en het lijkt iedereen niet een handig plan om wiet mee te nemen. Maarr...![]()
Hoe zit het met andere dingen om 'in de hogere sferen' te raken? Vallen die beter te vervoeren zonder dat er van die klotenhonden aan je gaan ruiken of dat de röntgenscanner het ziet?
En wat mag velpon zijn?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een tube velpon mag je gewoon legaal meenemen.
Alleen verboden die ergens op slaan dienen gerespecteerd te worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Blik het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat je je hebt te houden aan de wetten van het land waar je op vakantie bent. Drugs gebruiken in landen waar het verboden is vind ik uitermate triest en absoluut "not done".
Heb gewoon respect voor iemand anders z'n wetten en regels, wie ben jij om te oordelen of regels ergens op slaan?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
Alleen verboden die ergens op slaan dienen gerespecteerd te worden.
Wat ik zeg, als wetten gebaseerd zijn op lucht & leugens dan dien je er juist geen respect voor te hebben. De enige reden om ze niet te overtreden zou misschien zijn omdat zo'n gevangenisstraf je vakantie zo opbreekt, maar als burger heb je eigenlijk gewoon de morele plicht om te protesteren tegen onrechtvaardige en verkeerde wetten.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb gewoon respect voor iemand anders z'n wetten en regels, wie ben jij om te oordelen of regels ergens op slaan?
Slaat nergens op, je oordeelt nu zonder bewijs dat ik geen twee week zonder wiet kan.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je het niet kunt opbrengen om 2 weken zonder wiet te leven moet je misschien maar binnen Nederland blijven.
Wat voor alternatieven wil je dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Slaat nergens op, je oordeelt nu zonder bewijs dat ik geen twee week zonder wiet kan.
Verder graag reacties die me vertellen hoe je het wél veilig mee kan nemen of alternatieven (gelieve ethiekdiscussies in POL te houden, niet hier).
En de beste manier om te protesteren is die regels breken? Daarmee heb je alleen jezelf maarquote:Op zondag 25 januari 2009 19:24 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als wetten gebaseerd zijn op lucht & leugens dan dien je er juist geen respect voor te hebben. De enige reden om ze niet te overtreden zou misschien zijn omdat zo'n gevangenisstraf je vakantie zo opbreekt, maar als burger heb je eigenlijk gewoon de morele plicht om te protesteren tegen onrechtvaardige en verkeerde wetten.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:21 schreef TheSorrow het volgende:
Zuip je gewoon klem, fucking junk.
ben jij zo iemand die niet tegen gezag kan? Hoezo zijn wetten tegen drugs gebaseerd op lucht en leugens, waar haal je die onzin nou weer vandaanquote:Op zondag 25 januari 2009 19:24 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als wetten gebaseerd zijn op lucht & leugens dan dien je er juist geen respect voor te hebben. De enige reden om ze niet te overtreden zou misschien zijn omdat zo'n gevangenisstraf je vakantie zo opbreekt, maar als burger heb je eigenlijk gewoon de morele plicht om te protesteren tegen onrechtvaardige en verkeerde wetten.
werd jij gequote in die reactie...juistquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Slaat nergens op, je oordeelt nu zonder bewijs dat ik geen twee week zonder wiet kan.
Verder graag reacties die me vertellen hoe je het wél veilig mee kan nemen of alternatieven (gelieve ethiekdiscussies in POL te houden, niet hier).
Ontwikkelingslanden, zeg je? Daar hebben ze het uitgevonden!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Blik het volgende:
[..]
werd jij gequote in die reactie...juist
Weet je, binnen Europa maakt het me nog niet eens zoveel uit of je wiet meeneemt. Maar ik heb ook al ontzettend vaak meegemaakt dat er toeristen drugs gebruiken in ontwikkelingslanden, dat terwijl je als toerist eigenlijk als een soort van voorbeeld bent voor de mensen daar. Ze kijken tegen je op. En als jij dan als toerist drugs gebruikt dan gaan ze dat zelf ook overnemen, met alle gevolgen van dien.
9 van de 10 gevallen spint de criminaliteit garen bij de verkoop van drugs in ontwikkelingslanden. Mijn ervaringen zijn voornamelijk uit Azië en daar is de situatie zoals ik die beschreef echt een issuequote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ontwikkelingslanden, zeg je? Daar hebben ze het uitgevonden!
Ik heb in Ethiopie in Shashemene, een rasta-community, een flinke zak ganja gekoch en lekker opgerooktt. In Mali heb ik heerlijke kif gerookt met de tuaregs. En in Madagascar heb ik ook flink wat malgache wiet weggepuft met de locals daar. Ik was er nooit echt naar op zoek maar het kwam naar me toe, het werd me gewoon aangeboden door gasten met handelsgeest die wat geld wilden verdienen. En ik zei ook geen nee want het geeft je vakantie toch altijd wel iets extra's.Die gasten zijn blij en verdienen wat, de locale markt is weer flink gestimuleerd, je hebt een geweldige ervaring, en vaak heb je nog vrienden erbij gemaakt ook want het zijn oha gewoon relaxte gasten. Ik zou niet weten wat er precies zo verkeerd aan is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |