De maroc is anders heel goed in Benidorm, rechtstreeks afkomstig uit Marokko, niks mis mee!..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Ja en dan ineens een undercover juut te pakken hebben
[..]
Juwul, maar da's kutkwaliteit in vergelijking met Nederwiet.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Tism het volgende:
[..]
De maroc is anders heel goed in Benidorm, rechtstreeks afkomstig uit Marokko, niks mis mee!..![]()
Praat eens met je huisarts, misschien schrijft ie wel een vrijbriefje voor je dat je 't nodig hebt voor medicinaal gebruik!..
Zeker geen duikvakantie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef sempron2400 het volgende:
Ik heb een keer wiet meegenomen op mijn vakantie naar Egypte. Mijn drieweekse verblijf werd ineens een "vakantie" van 18 maanden.
@je username: Natriumtinjodide?quote:
Sukkel, de lokale hash in Egypte is perfect, vooral die uit Sinai.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef sempron2400 het volgende:
Ik heb een keer wiet meegenomen op mijn vakantie naar Egypte. Mijn drieweekse verblijf werd ineens een "vakantie" van 18 maanden.
ja en in spanje ook. heerlijke hasj!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Sukkel, de lokale hash in Egypte is perfect, vooral die uit Sinai.
Yep zo heb ik in turkije 2 weken met 2 gr hasj in geheim vak in me porto rondgelopen zonder dat ik het doorhad kwam er achter toen ik in het vliegtuig terug zatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef NEUTE het volgende:
paar gram inpakken in folie, insmeren met vaseline, weer folie, weer vaseline, weer folie en dan in een shampoo fles. Succes!
Edit: Oh je gaat met het vliegtuig, jammer joh. dan gewoon hash meenemen in in je broekzak laten zitten, niks aan het handje.
Een tube velpon mag je gewoon legaal meenemen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Drenthe het volgende:
/update
Heb het er op school ook over gehad en het lijkt iedereen niet een handig plan om wiet mee te nemen. Maarr...![]()
Hoe zit het met andere dingen om 'in de hogere sferen' te raken? Vallen die beter te vervoeren zonder dat er van die klotenhonden aan je gaan ruiken of dat de röntgenscanner het ziet?
En wat mag velpon zijn?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een tube velpon mag je gewoon legaal meenemen.
Alleen verboden die ergens op slaan dienen gerespecteerd te worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Blik het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat je je hebt te houden aan de wetten van het land waar je op vakantie bent. Drugs gebruiken in landen waar het verboden is vind ik uitermate triest en absoluut "not done".
Heb gewoon respect voor iemand anders z'n wetten en regels, wie ben jij om te oordelen of regels ergens op slaan?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Farenji het volgende:
[..]
Alleen verboden die ergens op slaan dienen gerespecteerd te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |