als het maar zwaar is, vind ik 't primaquote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Kickfit is leuk!!
En zwaar. Ik heb het vorige week nog gedaan; ik leek wel een gehandicapte ninjaHeb ik goed spierpijn van gehad trouwens.
seks?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor hoe ik mijn menstruatie op kan wekken?* Ik ben al ruim 2 maanden niet ongesteld geweest en ik ben het een beetje zat. Ik heb een soort permanente PMS.
*Grote hoeveelheden chocola werken niet.
nietsquote:Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoeveel betalen de kickboksers hier per maand dan?
Naja, weet je wat het is...ik doe altijd anal over voeding, ik draai schema's in elkaar, dan verwachten mensen gewoon dat je zelf picture perfect bent. En dat is gewoon niet zo!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat er wat jaloerse mensen iets lelijks gaan roepen.
Maar die slaan wij gewoon vakkundig in elkaar![]()
En SHE, alleen de donateurs krijgen de foto's toch?
Of denk je dat je het niet kunt tegenhouden om de foto's op internet te zetten? Ze moeten daar toch iets voor tekenen begreep ik?
Ik zal er ook wel te naïef over doen, maar volgens mij had SHE daar wel een idee over en met behulp van Danny moeten ze zéker van Fok af te houden zijn neem ik aan?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje onvermijdelijk is helaas.
dank!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mo, ik kreeg je pm net voor we boodschappen gingen doen, maar ik had 't veel 'erger' verwacht! Meid, je bent 20 kilo afgevallen, en ik zie nergens een huidrol, of hoe noem je dat. Het kan nog wat getoned worden, maar verder:.
krijgen wij wel een extraatje dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, weet je wat het is...ik doe altijd anal over voeding, ik draai schema's in elkaar, dan verwachten mensen gewoon dat je zelf picture perfect bent. En dat is gewoon niet zo!
Geheid dat je dus kritiek om je oren krijgt, maar goed..ik kan wel wat hebben.
En nee, de foto's worden integraal op Fok neergeplempt..het bleek gewoon echt onrealistisch om ze alleen aan donateurs te geven.
Zeker duur zeg; maar vaak zijn die losse lessen altijd duurder.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef cinnamongirl het volgende:
En ik heb gebeld voor een proefles Pilates. Het is wel duur overigens, 1 les kost 15 euro.
Ik denk trouwens dat het 't beste is om ze, zoals Boem al zei, niet héél erg plastic te Photoshoppen. Dan gaan mensen juist gillen over 'zo kan ik het ook'. Er zijn echt zoveel poses waarin bepaalde punten automatisch strakker trekken/lijken, hakken helpen een berg, mooie goede lingerie doet echt álles voor je, het gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, weet je wat het is...ik doe altijd anal over voeding, ik draai schema's in elkaar, dan verwachten mensen gewoon dat je zelf picture perfect bent. En dat is gewoon niet zo!
Geheid dat je dus kritiek om je oren krijgt, maar goed..ik kan wel wat hebben.
En nee, de foto's worden integraal op Fok neergeplempt..het bleek gewoon echt onrealistisch om ze alleen aan donateurs te geven.
Pilatesboek ga ik ook maar 's uit de kast trekkenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeker duur zeg; maar vaak zijn die losse lessen altijd duurder.
Ik heb gewoon een onbeperkt abbo @ 50,- per maand.
Pilates rocks![]()
![]()
En daar krijg je pas ECHT een fabuleus lichaam van.
Iets met een prei?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
krijgen wij wel een extraatje dan?
heb wel 10 euro gegeven eyz!
Het is naakt he, dus met kleding kan ik helaas niet zoveel doenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het 't beste is om ze, zoals Boem al zei, niet héél erg plastic te Photoshoppen. Dan gaan mensen juist gillen over 'zo kan ik het ook'. Er zijn echt zoveel poses waarin bepaalde punten automatisch strakker trekken/lijken, hakken helpen een berg, mooie goede lingerie doet echt álles voor je, het gaat helemaal goed komen!
Ik ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank!
wat Vik al zei: horen dat 't niet prachtig is, maar potentie heeft juist, is heel motiverend
ik ga vaker dat soort foto's maken![]()
Oh, ik zou als ik jou was ook gewoon wat foto's doen met mooie lingerie èn een paar naaktquote:Op maandag 19 januari 2009 12:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is naakt he, dus met kleding kan ik helaas niet zoveel doen
Ik ben wel al fortuinlijke poses aan het oefenen
Mijn bovenbenen en armen zijn veel dikker hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
chick!
los van het feit dat jij echt wel een strakkere buik hebt, verbaas ik me erover hoe onze bouw hetzelfde lijkt
niets mis meeal vind ik jou wel een stuk slanker dan mezelf
1 les per week is ongetwijfeld te weinig om een fabuleus figuur te kweken?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef SHE het volgende:
Pilates rocks![]()
![]()
En daar krijg je pas ECHT een fabuleus lichaam van.
Okay, maar jij bent wel de laatste, ik hoef ook weer niet dat iedereen weet hoe vet ik eruit zie in mn ondergoedquote:
Je bent gewoon in alle andere dingen nog beter.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat nauwkeurigheid een minder punt is dan de rest van de punten die er opstaan. Maar het is niet zo dat er een absolute verbetering in moet zitten, omdat mijn nauwkeurigheid qua maatstaven hier op stage verder prima is, helemaal vergeleken bij eerdere stagiaires. Vergeleken bij de rest van de punten is nauwkeurigheid dus minder maar ik ben nog steeds niet verschrikkelijk onnauwkeurig.
juist nietquote:Op maandag 19 januari 2009 12:53 schreef SHE het volgende:
Ik ben strontjaloers op jullie heupen; of beter gezegd het ontbreken ervan. Wat moet voor broeken shoppen een feest zijn voor jullie!
Yepquote:Op maandag 19 januari 2009 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
1 les per week is ongetwijfeld te weinig om een fabuleus figuur te kweken?
Swingen? Bedoel je je bovenlichaam draaien, terwijl het daaronder stil blijft staan?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:53 schreef SHE het volgende:
@ CHICK:
Je hebt een beetje de probleemzones van Mo!
Waarbij ik wel even wil toevoegen dat je een paar schitterende benen hebt. Helemaal niet te stevig
Je ziet goed dat je die flink traint. Prachtig!
Jij hoeft echt alleen maar te swingen ( met barbell in je nek voor je taille, vraag emile maar!)
Rug trainen en schuine abs.
Maar obees? Je bent niet helemaal lekker !
( naja, wel lekker, maar je begrijpt wat ik bedoel)
Ik ben strontjaloers op jullie heupen; of beter gezegd het ontbreken ervan. Wat moet voor broeken shoppen een feest zijn voor jullie!
Oh is het zo'n dag! sterkte en wat happy happy joy joy jouw kant opquote:Op maandag 19 januari 2009 12:58 schreef Syrena het volgende:
Ik moet ongesteld worden vandaaganders had ik vanmorgen mijn bevallige lijf ook wel op de foto gezet. Mijn pootjes zijn wel veel te breed zag ik vanmorgen weer.
Ik ben weer aan het werk na bijna een week ziek, maar MAN, wat heb ik het al gehad. Ik was koud een minuut binnen, mijn collega helemaal aan het hyperen over een kabeltje, 50 mensen aan de balie, stomme vragen tussendoor"Ik kan hier niet studeren er is zoveel lawaaahaaiii wat moet ik nu doehoen?!" Nou, kappen met de zuinigerd uit te hangen, dat studieboek zelf kopen en thuis gaan leren
![]()
En m'n neus zit potdicht maar toch merk ik dat het hier stinkt. En er mag geen raam open, want m'n collega is ook pas weer net beter. ARGH.
ik doe dat alleen als ik vies brood heb waarvan de korstjes niet lekker zijn. ze vullen dan wel minder, maar rollen idd. beter.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef cyclechick het volgende:
Als je die kiprolletjes gaat eten, waarom zou je de korstjes van je brood afsnijden? Ik vind dat altijd lekker en heb niet het idee dat het slecht is voor je?
Yep; dat! Barbell zonder gewicht in je nek leggen en draaien maar. Iets gebogen knietjes en alles onder je heupen goed stil houden.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Swingen? Bedoel je je bovenlichaam draaien, terwijl het daaronder stil blijft staan?
En na hoeveel kilo denk je dat het enigszins slank oogt allemaal?
dank je voor je commentaar
Vraag je nu of wij je strafwerk willen maken?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Wil iemand me uitleggen hoe ik in godsnaam in 3 a4'tjes moet beschrijven hoe ik mezelf kan verbeteren op nauwkeurigheid?
Daarom doe ik geen aerobics. Ik kan het gewoon echt niet. Ik probeer het heus wel, maar het lukt steeds niet en dan komt er een punt waarop ik bijna moet huilen omdat het me niet lukt en de rest van de groep het wel moeiteloos snapt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat nou al diverse keren geprobeerd, maar ik kán dat dus niet, dat swingen!
Als mijn bovenlichaam beweegt van links naar rechts, dan gaat mijn onderlichaam automatisch de verkeerde kant op. Ik ben motorisch gestoord
Hey meis.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:02 schreef cyclechick het volgende:
He bah ik moet gewoon bijna huilen van jullie commentaar![]()
Soms snap ik mezelf echt niet
It's all in your head.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:02 schreef cyclechick het volgende:
Whahah dat doe ik ook altijd, vooral met spijkerbroeken, die koop ik echt niet als ik meer dan X kilo ben aangekomenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hou me vast aan de gedachte dat voor broeken shoppen voor iedereen net zo'n hel is als voor mij, verpest het nou niet...
Wat een foto's ineens... Dapper hoor, ik durf het nog niet. Sterker nog, ik vermijd de weegschaal ook al een tijdje.Aan m'n kleren voel ik zo ook wel dat ik kilo's zwaarder ben dan op m'n laagste gewicht toen ik die kleren kocht. Maarja, ik ga dan ook alleen shoppen als ik heel tevreden ben over mijn gewicht want ik wil geen geld uitgeven aan kleren waar ik eigenlijk niet eens in wil passen. Met als gevolg dat ik nu bijna niets heb om aan te trekken, maar dat motiveert ook wel weer.
I know how you feel... Er blijven weinig sporten over als je motorisch gestoord bent.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daarom doe ik geen aerobics. Ik kan het gewoon echt niet. Ik probeer het heus wel, maar het lukt steeds niet en dan komt er een punt waarop ik bijna moet huilen omdat het me niet lukt en de rest van de groep het wel moeiteloos snapt.
Awwwwquote:Op maandag 19 januari 2009 13:02 schreef cyclechick het volgende:
euhmm ik pocheer ze meestal een half uurtje idd...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:02 schreef Syrena het volgende:
Kwak! Ik heb de kiprolletjes geprobeerd, maar ik was volgens mij veel te ongeduldig met de kip![]()
Ik moest 'm snijden, want draadjes trekken kon niet. Niet gaar genoeg dan denk ik?
Ik heb toen de stukjes op een broodje gegeten, met tomaat en komkommer. En mayo en sambal.
Het is gewoon zo vormloos, zo ubercompact allemaal zegmaar. Wat ik net zei, alsof iemand met een hamer op mn hoofd heeft geslagen en alles nu in elkaar is geduwdquote:Op maandag 19 januari 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
Cycle, ik snap ook persoonlijk niet wat er 'obees' aan is!
Misschien dat je nog wat puntjes op de i kunt zetten met behulp van SHE d'r tips en misschien dat je jezelf prettiger voelt als je er nog een klein aantal pondjes af zou krijgen, maar eh... niets te klagen verder!
haha hoe doe je een marilyn dan. Het klinkt in ieder geval mooiquote:Op maandag 19 januari 2009 13:04 schreef SHE het volgende:
[..]
It's all in your head.
Ga dat ook maar eens trainen!
( die oefening die ik doe elke morgen, nakend in de spiegel, borsten in je handen en een marilyn doen werkt echt)
Inderdaad! Maarja, die zijn dan ook heel duur dus dan is het extra zonde als hij over een maand van je kont zakt!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Whahah dat doe ik ook altijd, vooral met spijkerbroeken, die koop ik echt niet als ik meer dan X kilo ben aangekomen
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I know how you feel... Er blijven weinig sporten over als je motorisch gestoord bent.
Hoewel het wel een stuk beter ging toen ik twee keer dezelfde cursus achter elkaar deed, de tweede keer waren er allemaal nieuwe mensen die het nog nooit gedaan hadden en toen leek ik ineens heel goed.
SJIEquote:Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Van hardlopen krijg je geen taille hoor, en evenmin mooi gevormde bovenbenen. Mo heeft al geen heupen.
Voor hardlopen geld hetzelfde als voor spinnen; als je van nature geen mooie vormen hebt, dan maken zulke sporten dat alleen maar erger, zeker als je het vaak doet.
Tuurlijk kan ze allebei doen, maar dan wel in verhouding, nu gaat ze het meest hardlopen.
Heb je nergens anders vetjes zitten? Waarom wil je dan precies afvallen?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen wat vetjes op mijn buik en dat is ook redelijk strak omdat ik regelmatig véél buikspier oefeningen doe. Toch wil ik wat afvallen maar ik kan me haast niet voorstellen dat mijn gewicht op dit moment alleen door mijn buik komt.
Nou ik heb niet echt dunne bovenbenen maar dat is ook best veel spier. En een beetje bolle kont maar dat vindt mijn vriendin mooi.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je nergens anders vetjes zitten? Waarom wil je dan precies afvallen?
Vergeet niet dat spieren zwaarder zijn dan vet. Als je veel spieren kweekt is het te verwachten dat je minder afvalt, maar je lichaam wordt er wel strakker van.
Dan mag je wel opschieten, het topic is zo weer dicht.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:21 schreef Intelligence het volgende:
tvp om mezelf er aan te herinneren dit eens door te lezen haha
Ik wil ook saladequote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef k_i_m het volgende:
Nou, de planning voor vandaag;
O: Vanieljeshake
L: Bek0r extra milde yoghurt
T: Vanieljeshake
D: Salaad met kip/tomaat/komkommer/whateva
Waarschijnlijk een maaltijd vervangende afslankshake in vanillesmaak?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef Totziens het volgende:
Goedemiddag![]()
Wat moet ik me voorstellen bij een Vanieljeshake k_i_m?![]()
Het gefoeter over grote borsten was trouwens erg herkenbaar
Dat ja. Van de Cambridge. Had ik nog over van de laatste poging, dus die maak ik maar even op. Zijn haske lekker, en ik ben er aan gewend. Ik denk dat als ze op zijn ik mijn consulente ga bellen en aan de Soya Slim ga. Dan moet je ook vervangen, maar mag je ook naast eten. Want hardcore CB trek ik niet zonder te roken, en dat is nou juist waarom ik af moet vallenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een maaltijd vervangende afslankshake in vanillesmaak?
Ik zou vooralsnog vooral eerst gaan hardlopen/wandelen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
SJIEheb je mn foto's gezien gisteren? ik vroeg me af of hardlopen voor iemand met mijn bouw wel geschikter is, heb t idee dat mn monstrous thighs er wel wat van krompen namelijk....
verder moet ik echt mn buik en rug en armen gaan trainen, en mn borstspieren (ik ga push ups oefenen...ik kan nu een halve: mezelf langzaam op de grond laten storten)
en ooit ooit ooit als ik meer ben afgevallen en mn pens niet meer in de weg zit voor alle oefeningen ga ik wel weer braaf pilatesen om strak te worden...
Ik zien niksquote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef SHE het volgende:
Dames; om u allen gerust te stellen zitten er ook pics van mij in jullie PM box.
Boem-dikkie deluxe!
Okeuj, die dingen lijken me nou juist heel vies op één of andere manier, chemisch ofzo. Maar dat is gebaseerd op niks want heb nog nooit van die shakes gehad.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat ja. Van de Cambridge. Had ik nog over van de laatste poging, dus die maak ik maar even op. Zijn haske lekker, en ik ben er aan gewend. Ik denk dat als ze op zijn ik mijn consulente ga bellen en aan de Soya Slim ga. Dan moet je ook vervangen, maar mag je ook naast eten. Want hardcore CB trek ik niet zonder te roken, en dat is nou juist waarom ik af moet vallen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Anosmie het volgende:
En kan iemand even die Marylin uitleggen want ik zit al een kwartier met mn meisjes in mn handen en er wordt er niets dunner op zo.
Zal ik het even voor je proberen?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Anosmie het volgende:
En kan iemand even die Marylin uitleggen want ik zit al een kwartier met mn meisjes in mn handen en er wordt er niets dunner op zo.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Anosmie het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zal ik het even voor je proberen?
Ik doe dan ook alleen deze. Ik weiger andere shakes te gebruiken. En ze zijn idd niet allemaal even lekker, maar er zitten een aantal smaken bij die echt lekker zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:52 schreef Totziens het volgende:
[..]
Okeuj, die dingen lijken me nou juist heel vies op één of andere manier, chemisch ofzo. Maar dat is gebaseerd op niks want heb nog nooit van die shakes gehad.
Olfactorisch vermogen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een moeilijk woord voor ruiken. Ik meen dat het eindigt op 'actisch' oid, maar verder weet ik het niet. Iemand?
.
Gaarne, kan ik verder typen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zal ik het even voor je proberen?
Ja hallo! Nu ben jij aan de beurt.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
Allemaal enorm respect ladies, dat jullie zo met de billen bloot durven!
Daar staat de coca cola machine.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Gaarne, kan ik verder typen.
1e verdieping, eerste kamer aan je linkerhand.
Wij hebben idd een beetje hetzelfde figuur, zag ik al op die pics die je laatst postte van die lingerie shoot.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
Ik dacht 'Huh, waarom krijg ik nou foto's van Cycle van SHE?'.
Vergeet soms dat SHE er altijd ónder typt ipv er boven, boven het vorige bericht! Silly me!
Ik moest enorm lachen om dat allerliefste serieuze muiltje op de 'voorkant' foto!
Wij lijken qua figuur wel erg op elkaar denk ik SHE! Geen erg zichtbare kwabsels, maar voor het mooie misschien nèt iets te veel laten gaan. Je lichaam is vrouwelijker dan vrouwelijk en dat is natuurlijk ook wel héél erg mooi op zo'n naaktfoto met lakens enzo! Botjes vindt niemand geil!
Allemaal enorm respect ladies, dat jullie zo met de billen bloot durven!
NU wordt wat lastig, dan kijkt mijn collega wellicht wat vreemd op!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hallo! Nu ben jij aan de beurt.
Ja gewoon doen! En die muur dan niet zichtbaar!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij hebben idd een beetje hetzelfde figuur, zag ik al op die pics die je laatst postte van die lingerie shoot.
Ik ga denk ik ook maar mijn benen tegen de muur gooien![]()
Iets met olfactorisch ofzo is reuk,.,.. heb je daar wat aan?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een moeilijk woord voor ruiken. Ik meen dat het eindigt op 'actisch' oid, maar verder weet ik het niet. Iemand?
.
Oh ik was spuit 11quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je geen PMs krijgt is het topic best lastig te volgen. Ik word nu wel heel nieuwsgierig.
Mijn foto's staan wel gewoon in het topic.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je geen PMs krijgt is het topic best lastig te volgen. Ik word nu wel heel nieuwsgierig.
Dat dus. Ook al ben ik eigenlijk best tevreden met mijn huidige figuur en heb ik niets om voor te schamenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga echt geen foto's van mezelf rondsturen dus ik vraag er ook niet naar.
Ik vind het wel dapper van jullie.
Zeker stoer!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn foto's staan wel gewoon in het topic.
*stoer*.
Jammer dat je niet meer wil PM'en, was wel nieuwsgierig geweestquote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef SHE het volgende:
Dames; om u allen gerust te stellen zitten er ook pics van mij in jullie PM box.
Boem-dikkie deluxe!
Als jij dat eet, hoeveel boterhammen eet je dan in totaal op een dag?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef kwakveense het volgende:
ik merk dat ik beter functioneer op de broodjes met kip, dan op de pannenkoeken... die bewaar ik dus wel als weekend treat, want warm zijn ze goddelijk, maar koud krijg ik ze minder goed weg en heb ik sneller honger tussendoor...
zometeen even nieuwe kip en brood inslaan...
Stoer! Misschien dat ik het vanavond dan ook durf!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef SHE het volgende:
Nou vooruit;
Ik zet ze zometeen 2 minuten in dit topic en dan haal ik zeg weg
En dan niet ff bellen héquote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef SHE het volgende:
Nou vooruit;
Ik zet ze zometeen 2 minuten in dit topic en dan haal ik zeg weg
Ze moeten nog komen liefjequote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan niet ff bellen hé![]()
![]()
![]()
Klacht: mijn aanstaande deelt sneak previews uit zonder mij te bellen
Nouwuhhhh
Dus volgens jou zou het juist minder worden zonder die grote borsten, terwijl wij ze hier zo graag voor de helft kwijt willen (niet alleen 1 borst he, de helft van elkequote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
mooie vormen SHE
dikker of wat dan ook dan 'vroeger', je bent wel nog steeds in verhouding
Ik zei nog tegen Vik daarnet op MSN:
Cyclechick heeft wel ongeveer dezelfde maten en verhoudingen qua lichaam als ik, alleen haar tieten zorgen voor een over-all-goede verhoudingen dat heb jij ook. Het totaalplaatje klopt wel
Sure...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben zeker te laat voor fotopm's?
SHE ik ben wel benieuwd, ook uit fotografisch oogpunt natuurlijk.
Nou nee, want ik ben nog laaaaaaaaaaaang niet in shape.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben zeker te laat voor fotopm's?
SHE ik ben wel benieuwd, ook uit fotografisch oogpunt natuurlijk.
Mooi he! Dat mondje in de spiegel!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind inderdaad die serieuze kop erbij het mooiste
Ik moet haar toch op de foto zettenquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure...
Noemen ze dat zo tegenwoordig
Ey, da's mijn aanstaande heurquote:
Ik vind het reuzedapper en stoer, net als Vik!quote:
Niet zoveel; ik heb van nature perfecte vormen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef Miss_S het volgende:
Zo had ik je dus echt niet voorgesteld SHE
Wat wil je er nu nog aan veranderen?
Maar wel stoer!quote:
Ik vind je er goed uit zien hoor! Ik zou een moord doen voor zo'n figuur want ik ben meer een stickfigurequote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou nee, want ik ben nog laaaaaaaaaaaang niet in shape.
Er zijn meer lurkers dan je denktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Syrena het volgende:
Nee, herstel, ik ben echt VEEL witter
En veel smaller !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi figuurtje Syreen![]()
Dat was deze zomer, en ik sta echt alles in te zuigen wat ik hebquote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
En veel smaller !
Mooi figuurtje Syreen
Dat dus. Superslank!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
ook weer zo iemand waarvan ik afvraag wat ze hier doet?
euhm s ochtends 1 boterham, tussen de middag 2, dan tussendoor weer 1 (als mn ontbijt vroeg is s ochtends tussendoor ook 1) en dan avond eten... dus 4 a 5 boterhammen op een dag... das best veel, maar daardoor snoep ik niet... en de rauwkost erbij/erop vult ook goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Als jij dat eet, hoeveel boterhammen eet je dan in totaal op een dag?
Ik heb er net 2 op, maar lust er eigenlijk nog wel 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |