Nou nee, want ik ben nog laaaaaaaaaaaang niet in shape.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben zeker te laat voor fotopm's?
SHE ik ben wel benieuwd, ook uit fotografisch oogpunt natuurlijk.
Mooi he! Dat mondje in de spiegel!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind inderdaad die serieuze kop erbij het mooiste
Ik moet haar toch op de foto zettenquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure...
Noemen ze dat zo tegenwoordig
Ey, da's mijn aanstaande heurquote:
Ik vind het reuzedapper en stoer, net als Vik!quote:
Niet zoveel; ik heb van nature perfecte vormen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef Miss_S het volgende:
Zo had ik je dus echt niet voorgesteld SHE
Wat wil je er nu nog aan veranderen?
Maar wel stoer!quote:
Ik vind je er goed uit zien hoor! Ik zou een moord doen voor zo'n figuur want ik ben meer een stickfigurequote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou nee, want ik ben nog laaaaaaaaaaaang niet in shape.
Er zijn meer lurkers dan je denktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Syrena het volgende:
Nee, herstel, ik ben echt VEEL witter
En veel smaller !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi figuurtje Syreen![]()
Dat was deze zomer, en ik sta echt alles in te zuigen wat ik hebquote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
En veel smaller !
Mooi figuurtje Syreen
Dat dus. Superslank!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
ook weer zo iemand waarvan ik afvraag wat ze hier doet?
euhm s ochtends 1 boterham, tussen de middag 2, dan tussendoor weer 1 (als mn ontbijt vroeg is s ochtends tussendoor ook 1) en dan avond eten... dus 4 a 5 boterhammen op een dag... das best veel, maar daardoor snoep ik niet... en de rauwkost erbij/erop vult ook goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Als jij dat eet, hoeveel boterhammen eet je dan in totaal op een dag?
Ik heb er net 2 op, maar lust er eigenlijk nog wel 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |