Oh ik was spuit 11quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je geen PMs krijgt is het topic best lastig te volgen. Ik word nu wel heel nieuwsgierig.
Mijn foto's staan wel gewoon in het topic.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je geen PMs krijgt is het topic best lastig te volgen. Ik word nu wel heel nieuwsgierig.
Dat dus. Ook al ben ik eigenlijk best tevreden met mijn huidige figuur en heb ik niets om voor te schamenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga echt geen foto's van mezelf rondsturen dus ik vraag er ook niet naar.
Ik vind het wel dapper van jullie.
Zeker stoer!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn foto's staan wel gewoon in het topic.
*stoer*.
Jammer dat je niet meer wil PM'en, was wel nieuwsgierig geweestquote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef SHE het volgende:
Dames; om u allen gerust te stellen zitten er ook pics van mij in jullie PM box.
Boem-dikkie deluxe!
Als jij dat eet, hoeveel boterhammen eet je dan in totaal op een dag?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef kwakveense het volgende:
ik merk dat ik beter functioneer op de broodjes met kip, dan op de pannenkoeken... die bewaar ik dus wel als weekend treat, want warm zijn ze goddelijk, maar koud krijg ik ze minder goed weg en heb ik sneller honger tussendoor...
zometeen even nieuwe kip en brood inslaan...
Stoer! Misschien dat ik het vanavond dan ook durf!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef SHE het volgende:
Nou vooruit;
Ik zet ze zometeen 2 minuten in dit topic en dan haal ik zeg weg
En dan niet ff bellen héquote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef SHE het volgende:
Nou vooruit;
Ik zet ze zometeen 2 minuten in dit topic en dan haal ik zeg weg
Ze moeten nog komen liefjequote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan niet ff bellen hé![]()
![]()
![]()
Klacht: mijn aanstaande deelt sneak previews uit zonder mij te bellen
Nouwuhhhh
Dus volgens jou zou het juist minder worden zonder die grote borsten, terwijl wij ze hier zo graag voor de helft kwijt willen (niet alleen 1 borst he, de helft van elkequote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
mooie vormen SHE
dikker of wat dan ook dan 'vroeger', je bent wel nog steeds in verhouding
Ik zei nog tegen Vik daarnet op MSN:
Cyclechick heeft wel ongeveer dezelfde maten en verhoudingen qua lichaam als ik, alleen haar tieten zorgen voor een over-all-goede verhoudingen dat heb jij ook. Het totaalplaatje klopt wel
Sure...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben zeker te laat voor fotopm's?
SHE ik ben wel benieuwd, ook uit fotografisch oogpunt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |