Lees nou zelf eens wat er in de OP staat die je zojuist hebt geplaatst:quote:Op maandag 19 januari 2009 09:01 schreef PiRANiA het volgende:
Maar goed, ik zoek de MP3 van Faulty Jeans: Say Hey. Ik wil er BEST VOOR BETALEN.
Ik zou niet weten waar ik nou muziek moet kopenEn zeker dit nummer is niet te vinden
quote:Op maandag 19 januari 2009 08:55 schreef PiRANiA het volgende:
Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Als ik toch BETAAL voor muziek, is het dan WAREZ?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lees nou zelf eens wat er in de OP staat die je zojuist hebt geplaatst:
[..]
Geen warez, maar dit topic is er niet voor bedoeld, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als ik toch BETAAL voor muziek, is het dan WAREZ?
Tering hee..
Het begon ook als 1 klein vraagje, maar inmiddels is het een big point geworden...quote:Op maandag 19 januari 2009 09:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Geen warez, maar dit topic is er niet voor bedoeld, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:28 schreef Bravebart het volgende:
Meezoekpost.
De grap is nog dat je vraag hier best kan.. omdat je een nummer zoekt uit een filmpje van een site die 'faulty jeans' heet.. Eigenlijk zoek je dit lied uit (uit deze commercial):quote:Op maandag 19 januari 2009 09:01 schreef PiRANiA het volgende:
Maar goed, ik zoek de MP3 van Faulty Jeans: Say Hey. Ik wil er BEST VOOR BETALEN.
Ik zou niet weten waar ik nou muziek moet kopenEn zeker dit nummer is niet te vinden
ik heb hem ook gehoord denk ik. Misschien kom ik er later nog op. Het onderliggende deuntje was volgens mij een jaren 90 nummer.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik hoorde m gister op TMF, een stem vervormd rap/zing nummer, nederlands, op een bekend trance/dance deuntje.. iemand een idee? Ik zat niet te kijken namelijk, ik luisterde alleen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik hoorde m gister op TMF, een stem vervormd rap/zing nummer, nederlands, op een bekend trance/dance deuntje.. iemand een idee? Ik zat niet te kijken namelijk, ik luisterde alleen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef Deetch het volgende:
[..]
ik heb hem ook gehoord denk ik. Misschien kom ik er later nog op. Het onderliggende deuntje was volgens mij een jaren 90 nummer.
Dat was m idd! thanksquote:
origineel van Kristine W - Feel What You Wantquote:
Zo slechtquote:
Inderdaad, tevens tvp!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
origineel van Kristine W - Feel What You Want
Many thank youquote:Op maandag 19 januari 2009 10:53 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
De grap is nog dat je vraag hier best kan.. omdat je een nummer zoekt uit een filmpje van een site die 'faulty jeans' heet.. Eigenlijk zoek je dit lied uit (uit deze commercial):
Is een variant van dit nummer:
De nieuwe tekst schijnt speciaal voor de BP commercial te zijn geschreven.
Staat zelfs in de comments van het betreffende youtube filmpje..
Mag het topicnummer nog naar 256?quote:
Al gedaan, BX is zo snelquote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag het topicnummer nog naar 256?
-edit- nvm
Of ik traagquote:
Hoe laat ongeveer en was het een man/vrouw/band?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef dakpan90 het volgende:
Ik heb ook weer een vraagje: gisterenavond was er op 3fm ook één of ander liedje waarvan de titel volgens mij 'so cool to be young' is; maar ik kan hem echt nergens vinden. Heeft iemand misschien enig idee van wie dit liedje is en waar ik het kan vinden?
Dat isquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:25 schreef Beenham het volgende:
zaterdag iets gehoord op een carnaval bal met de naam Giuseppe in , had maar 2 refreintjes en een catchy deuntje en dat was alles
helaas ben ik alles buiten het woord Giuseppe vergeten dus hulp is welkom
dank u wel!quote:
Dat staat toch in de aftiteling? Maar goed, dat is dus "When Johnny Comes Marching Home"quote:Op maandag 19 januari 2009 18:46 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
dank u wel!
en van dit liedje bij 2:38
"Se stiamo insieme" van Riccardo Cocciante.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef honda1990 het volgende:
Ik zoek een Italiaans nummer wat ik net op de Italiaanse radio hoorde, maar waar ik geen playlist van kon vinden. In het nummer wordt constant mi manchi sei gezongen. Ik kan me herinneren dat een Nederlander (Paul de Leeuw) geloof ik er een nederlandstalig nummer van heeft gemaakt. Wie kan me helpen
Grandisimoquote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Se stiamo insieme" van Riccardo Cocciante.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
GrandisimoIk bedenk me nu dat hij van Paul de Leeuw geloof ik ga heet, maar dat weet ik niet zeker
Ik zag het net ook inderdaad, toch zou ik zweren dat Paul de Leeuw dat nummer ook heeft gecoverd. Ach het zal wel 1 van de andere van Cocciante zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke verkrachting, maar dat zijn we van Hazes gewend.
nog steeds op zoek. en nee het was geen kraftwerk.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:42 schreef Under_Score het volgende:
hey, ik zoek een duitstalig liedje, het was een soort soft rock nummer vrolijk en redelijk snel en er wordt herhaaldelijk beep beep in gezongen, verder weet ik zo niet veel meer van het nummer, maar volgens mij ging het ook over een vrachtwagen of snelweg.
het klonk vrij oud ( begin jaren 80 of eerder )
was een tijdje geleden op city rock.
het is trouwens niet the beep beep song.
weet iemand de titel en of de artiest?
dat is hemquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik niet meer tekst weet dan "Take take take take ta ta ta ta ta ta take" en daarna kwam volgens mij iets als "Take or leave it" maar dat weet ik niet zeker.
Is het misschien The Transformers theme van Mute Math?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:12 schreef Ahura het volgende:
Ik heb wat Top Gear afleveringen gedownload en in de test van de Lexus IS-F hoor je een stukje muziek en ik weet bijna zeker dat ik het in een film heb gehoord maar ik kom er maar niet op en dat irriteert me mateloos
Stukje vanaf 6:21
?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een oud eurodance nummer dat onlangs in een nieuw jasje gestoken is. In beide versies hoor je een leuke meisjes/vrouwenstem in het refrein iets zingen als 'walk away from me love' of 'walk away from my lover'
Die moeten jullie toch wel weten
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een oud eurodance nummer dat onlangs in een nieuw jasje gestoken is. In beide versies hoor je een leuke meisjes/vrouwenstem in het refrein iets zingen als 'walk away from me love' of 'walk away from my lover'
Ik dacht aan Buttons van Sia.. wat hierboven staat dus..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef Patois het volgende:
Kent iemand die nieuwe clip waarin op het einde MC Hammer bij de zanger(es) aankomt met een contract dat hij/zij alle royalties aan hem moet afstaan? Ik heb alleen het einde gezien, maar ben benieuwd hoe het liedje heet en wie het zingt.
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Bastian - You've Got My Lovequote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef RJunkie het volgende:
Weet iemand de videoclip van een bepaald pop/dance nummer uit de jaren 90 waarin allemaal vrouwen, waarvan je niet de hoofden zag, maar alleen de teksten op hun t-shirts. Ze danste op de beat, waardoor de clip best interresant werd
Nooit van gehoord..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bastian - You've Got My Love
..uit 2001
Ha ha.quote:
Huh? Echt? Dat zou niet moeten, want hij stond niet geselecteerd. Maar als ik niet ingelogd sta, zie ik ook de ander. Dan maar die geuploade weggegooid, dan zit t vast goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ha ha.
Helaas heb je je andere icoontje ingesteld.
Nu doet ie het welquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Huh? Echt? Dat zou niet moeten, want hij stond niet geselecteerd. Maar als ik niet ingelogd sta, zie ik ook de ander. Dan maar die geuploade weggegooid, dan zit t vast goed
Please iemand??quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:46 schreef knor183 het volgende:
Kan iemand mij helpen??
Ik zoek een nummer waarin het refrein begint met: Yeah... this world is... en dan verder. Daarna komt een hoge gitaar noot.
heb me rot gegoogled maar kan t niet vinden.
Uit de openingspost:quote:
quote:Tips
# Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
# Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
# Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
# Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
# Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
THX!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:19 schreef donroyco het volgende:
Bastian - You've Got My Love
..uit 2001
Graag gedaanquote:
Welk filmpje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:23 schreef PAA-053 het volgende:
Welk dance-achtig nummer hoor je in dit filmpje (overigens leuk voor voetbalfans)??
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
http://www.nuvideo.nl/goa(...)k-karim-soltani.html
Da's wel echt de slimste zet die ik op Fok! heb gedaan
"Astronaut" van Jasper Vergeer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:43 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
http://www.nuvideo.nl/goa(...)k-karim-soltani.html
Da's wel echt de slimste zet die ik op Fok! heb gedaan
Klopt, thanksquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Astronaut" van Jasper Vergeer.
Het is een zangeres en heet Lex Land. Het nummer heet My Fault. Your Mistake. Ik heb het gevonden door op de site van Radio 1 het programma terug te luisteren. (Stukken rond 15.00).quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:46 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Mijn vriendin is op zoek naar een nummer dat ze vandaag gehoord heeft in de auto. Het is een beetje een vage beschrijving maar niet geschoten is altijd mis he
- Radio 1 (waarschijnlijk).
- Gisteren (21 Januari) rond 15:00.
- De zanger heet waarschijnlijk Lex met z'n voornaam.
- Zin uit het nummer ongeveer ("maybe we just don't mix").
- Zanger komt uit Los Angeles.
Ik heb de website van radio 1 en radio 2 al geprobeerd maar helaas levert dit niks op. (site van radio 1 laat uberhaupt bijna geen nummers zien die gedraaid zijn).
Weet iemand welk nummer/zanger dit is toevallig?
Jij bent mijn heldquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is een zangeres en heet Lex Land. Het nummer heet My Fault. Your Mistake. Ik heb het gevonden door op de site van Radio 1 het programma terug te luisteren. (Stukken rond 15.00).
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:44 schreef Parvus het volgende:
Nederlandstalig nr met de tekst
"Danser danser, pusher pusher, tourner tourner, alleen met jou!"
Geen idee of dat de goede Franse woorden zijn. Mijn frans is niesobest.
eerder spaans dan toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's franstalig, maar in de info staat dat Belle Perez mee heeft gezongen. Misschien heeft zij een nederlandstalige cover opgenomen?
euh.. ja, spaansquote:
Reclame voor welk automerk? www.ster.nl biedt anders uitkomst.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:18 schreef Mosq. het volgende:
Ik zoek twee liedjes, een van een auto reclame dat je zo al die lichtjes aan ziet gaan als de auto voorbij rijd, zit alleen pianomuziek onder, en ten tweede die van de UPC HD reclame op Discovery, dat je zo allemaal van die shots in slowmotion afgespeeld ziet, hier zit als k t met goed herinner een zingende vrouw met gitaar onder, een beetje een José Gonzáles achtig geluid. Alvast bedankt! ^^
misschien Holy Mother?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:24 schreef DSS24 het volgende:
Ik zoek een nummer die al behoorlijk oud is.
Volgens mij stond ie op een Pavarotti and Friends cd. Daar zijn er al veel van![]()
Ik dacht eerst dat het nummer " Thanks to my mother" heette. Maar ik kan niets vinden met die woorden.
Ben er wel bijna zeker van dat het erin gezongen wordt.![]()
Het is te proberen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:01 schreef NTCE het volgende:
ik hoorde net in de auto een dance nummertje op slam of 538 ofzo.
de enige text die ik me nog kan herinneren is:
walk away from my lover, walk away from my lover.
Ik zit me al dood te zoeken op google, maar vind telkens niet de juiste. Wie kent hem?
quote:
GREAT! thanks manquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:02 schreef enilnomrow het volgende:
Ik weet niet of dit topic hier ook echt voor bedoeld is, maar ik kon zo gauw even niks anders vinden (en ik moet van mezelf om 0.00u gaan slapen).
Ik zoek een videoclip met bijbehorend liedje (eigenlijk vooral de video, want in m'n herinnering was die nogal tof). De videoclip gaat ongeveer als volgt:
Het is een clip met daarin een jongetje van een jaar of 9 met zo'n typisch Engels hoofd in zo'n typisch Engels trainingspak met van die typische Engelse sportschoenen in zo'n typische Engelse verpauperde stad. Als ik me niet vergis gaat hij ook een pub binnen (typisch Engels), om daar een typisch Engelse halve liter weg te werken.
Vervolgens kan er ook nog een wat oudere versie van hemzelf voorbijkomen!
Bij voorbaat dank!
Daniel Boone - Beautiful Sundayquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi. ik zoek een nummer hij gaaat zo: hey its a beautiful day verder weet ik niet
kusjes mij.
dat is hem nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daniel Boone - Beautiful Sunday
dan deze misschien the levellers- beautiful dayquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi. ik zoek een nummer hij gaaat zo: hey its a beautiful day verder weet ik niet
kusjes mij.
Room Eleven - Hey Hey Heyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
kusjes mij.
ook niet... Het was een Soort van rap of R&B achtigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dan deze misschien the levellers- beaytiful day
Het was een Mannelijk stem.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:02 schreef Silver_Shark het volgende:
kusjes mij.
Als het deze is:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef ocf81 het volgende:
Ik zoek de titel van de muziek die RTL 5 uitzend bij de promo van de tv serie over there
Ik moest aan deze denkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef Silver_Shark het volgende:
geen van allen
Hier heb ik het fragment gevondenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wie kan er mij vertellen welke plaat er gisterenavond (vannacht) gedraaid werd op STUBRU om 01.15 uur tijdens Switch-the Past. Het kwam NA Moan van Trentemoller. De playlist op de site doet het niet. Het was een minimal nummer. Luisteraars hier toevallig???
underworld - rez?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hier heb ik het fragment gevonden
http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=41&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/41_41swv3.xml
vanaf 14:24.
Weet iemand wat dit is??
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Exterminator het volgende:
Hoorde gisteren een dance achtig nummer en de tekst was ongeveer zo:
We are your friend, you are not alone anymore...
Daarnaast was er nog een liedje dat "mars" heette, weet iemand welke artiest dit is?
Alvast bedankt
Justice - We are your friends?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef Exterminator het volgende:
Hoorde gisteren een dance achtig nummer en de tekst was ongeveer zo:
We are your friend, you are not alone anymore...
Jason Mraz - I'm Yoursquote:Op zondag 25 januari 2009 15:05 schreef Silaz het volgende:
Ik hoor telkens zo'n liedje tijdens het werk;
Zo'n engelse stem qua accent en het ging zo iets als;
where ever youll go will be love love looveee.
en dan telkens het laatste woord 3 keer. iemand?
Zeker niett:pquote:
Jolin Tsai - Love love love ?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:10 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zeker niett:p
Het love love lohohoveee word als herhaling door een vrouw gezongen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een recent nummer, het enige wat ik weet dat in het begin het stukje ´aaaaaamen, aaaaaamen´ (als in amen) voorkomt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ook niet... Het was een Soort van rap of R&B achtig
ook nietquote:
Immortal Technique - Watchout Remixquote:Op zondag 25 januari 2009 14:40 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zoek een nummer van Immortal technique, waar zo'n symfonisch nummer van Star wars in verwerkt zit (van John Williams dacht ik)
Dat zijn ze allebei inderdaadquote:
Superquote:
Ook niet.. maar het is niet alleen love love lovee. in het volgende couplet is er een ander woord 3keer.quote:
?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:05 schreef Silaz het volgende:
Ik hoor telkens zo'n liedje tijdens het werk;
Zo'n engelse stem qua accent en het ging zo iets als;
where ever youll go will be love love looveee.
en dan telkens het laatste woord 3 keer. iemand?
Nee dat dacht ik ook eerst, maar het bleek m niet te zijn.quote:
Bedoel je dit?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef ocf81 het volgende:
Ik zoek de titel van de muziek die RTL 5 uitzend bij de promo van de tv serie over there
YES! Thnx a millionquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef solidworks het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance/house achtig nummertje wat bij de MTV reclame van Paris Hilton's BFF gedraaid wordt. Er wordt iets gezegd van "I just wanna go, go with the girls", maar Google bood geen uitkomst.
Hier kan je de commercial bekijken: http://www.mtv.nl/parishilton/index.php > tabblad media van de BFF Gadget, en dan de linker video. Het liedje dat ik zoek begint vrijwel meteen.
The Supermen Lovers - Starlightquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:28 schreef Tommis het volgende:
ik zoek een nummer met een clip waarin een aardappel als dj speelt en een muis helemaal los gaat, ik heb geen idee hoe het nummer heet en wat artist is, maar ik moet hem hebben, het is iets met star
wie kan mij helpen, daarmee zou je mee echt helpen
bvd
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:16 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zoek een nummer van Machine Head (ja dat weet ik al wel) en ik weet alleen nog dit stukje zin:
'Try, to see, believe this' in me, this pain that i feel deep inside'
Iemand toevallig enig idee?
Held!quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:08 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek een Limburgs carnavalsnummer van ongeveer 3 jaar oud. Dit is wat ik nog weet van de tekst:
"Ich bin in der cafe geboren,
daar ben ik mien hertje verloren
............... ...................,
het meske op en neer,
ich bin in der cafe geboren."
Dank uquote:
ff een kickje..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef based het volgende:
ik heb hier een nummer van amon tobin - sordid, maar nu wil ik weten van wie hij gesampled heeft.
je hoort het stuk al in het begin en gaat het hele nummer ongeveer door.
als iemand weet van wie het origineel is, mijn dank is groot
volgens mij komt het uit een film ofzo
Sebo K - Diva (Original Mix)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef m-kay het volgende:
Iemand enig idee welke plaat dit is? http://www.speedyshare.com/934136858.html
Komt uit de laatste Clubbin' set van John Dahlback.
Het origineel heet Sordid, en het is van Amon Tobin.quote:
Dat wist ie ook wel... Het gaat om de sample die Amon Tobin gebruikt heeft, waar die vandaan komt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het origineel heet Sordid, en het is van Amon Tobin.
Het kan zijn van het album
http://www.discogs.com/Va(...)rack/release/1437893
Of de soundtrack voor Tom Clancy’s Splinter Cell Chaos Theory.
Uhm, ja daar was hij zelf ook al achter, hij vroeg waar de sample vandaan kwam die in het nummer wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het origineel heet Sordid, en het is van Amon Tobin.
Het kan zijn van het album
http://www.discogs.com/Va(...)rack/release/1437893
Of de soundtrack voor Tom Clancy’s Splinter Cell Chaos Theory.
Een minuutje maar hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:37 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Uhm, ja daar was hij zelf ook al achter, hij vroeg waar de sample vandaan kwam die in het nummer wordt gebruikt.
Waarom is er altijd iemand net iets sneller dan ik met dezelfde opmerking?![]()
Ik lees het nu ook jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat wist ie ook wel... Het gaat om de sample die Amon Tobin gebruikt heeft, waar die vandaan komt.
"Jump around" van House of pain.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef richbitch het volgende:
@2.12u heb je een bekende oude tune die ook vaak nog in clubs wordt remixed etc.
Volgens mij is deze van (insane in the membrane) maar ik zoek een andere bekende..
iemand
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef richbitch het volgende:
@2.12u heb je een bekende oude tune die ook vaak nog in clubs wordt remixed etc.
Volgens mij is deze van (insane in the membrane) maar ik zoek een andere bekende..
iemand
House Of Pain - Jump Around (Micky Slim Remix)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef richbitch het volgende:
dank dank!
Maar ik bedoel een ander soort nummer begint zo: tu tu ttuuuuuuuhhhh(hoger).
het nummer zit wel tussen m'n remixes maar kan 'm niet meer vinden
Danke!quote:
Ik ken hem en ik ga hem voor j zoeken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:37 schreef lovegrrl het volgende:
Nogmaals; ik MOET hem vinden want hij is zo leuk
Heeeeelp!
Het is heel suf maar ik zoek een reclame
Hij was zo'n 6 jaar geleden denk ik steeds op tv en hij is van Coebergh
Er staat een meisje aan de bar die wat wil bestellen, komt er een man naast haar staan die voordringt en wat besteld.. het gaat dan als volgt:
Pardon?! Zeker geen borstvoeding gehad heh? Aah zielig..
Witte sokken, instappers, ff checken, inderdaad,, Dan roept ze de barman en zegt ze jaa ik wacht wel hoor, ik wacht al 28 jaar.. wij begrijpen elkaar niet helemaal heh? COOOOEEEEEBBEERGHH! Dat was toch niet zo moeilijk?
Wie o wie, helpt mij aan deze reclame?
http://www.idenburgmusic.com/movs/coebergh.htmlquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:37 schreef lovegrrl het volgende:
Nogmaals; ik MOET hem vinden want hij is zo leuk
Heeeeelp!
Het is heel suf maar ik zoek een reclame
Hij was zo'n 6 jaar geleden denk ik steeds op tv en hij is van Coebergh
Er staat een meisje aan de bar die wat wil bestellen, komt er een man naast haar staan die voordringt en wat besteld.. het gaat dan als volgt:
Pardon?! Zeker geen borstvoeding gehad heh? Aah zielig..
Witte sokken, instappers, ff checken, inderdaad,, Dan roept ze de barman en zegt ze jaa ik wacht wel hoor, ik wacht al 28 jaar.. wij begrijpen elkaar niet helemaal heh? COOOOEEEEEBBEERGHH! Dat was toch niet zo moeilijk?
Wie o wie, helpt mij aan deze reclame?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef stFz het volgende:
Ik zoek het nummer wat ze vaak gebruiken in films en tv series als het ochtend wordt. Volgens mij word er alleen in gefloten.
Iemand een idee?
FOX Sports Football Theme - FOX Sports zegt mijn Track ID.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:54 schreef Myster_E het volgende:
Ik ben opzoek naar het deuntje wat onder dit filmpje is gezet.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:12 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek een deuntje dat werd gebruikt bij de tandenborstelshow, het klonk heel vrolijk en electrisch(jaren 80). Er zat een stukje in "talk about, talk about moving"(o.i.d.). Vrij bekend dacht ik.
Bedankt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
FOX Sports Football Theme - FOX Sports zegt mijn Track ID.
is dat niet dat nummer Ome Jan van Willeke Alberti?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef Penskuh het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer:
Het is een beetje feestmuziek (gezongen door een vrouw) met de volgende tekst:
En alle kinderen uit het dorp liepen met hem mee....Speel een lied voor mij, Ome Jan Ome jan....![]()
Misschien een raar verzoek maar heb hem toch echt nodig!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:19 schreef mcwops het volgende:
uit de tv commercial van Campina Optimel, aanstekelijk blues nummer. wie weet uitvoerende en titel?
jaah hij staat bij de Showreel op Rebelmusic.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef solidworks het volgende:
[..]
Advertentie staat ook op : http://www.rebelmusic.eu/
Uitvoerend artiest: http://www.myspace.com/ivarsoulrebel
Tracknaam nog niet gevonden... hopelijk helpt het je verder !
Anyone? Ik weet dat de beschrijving vrij vaag is, maar ik kon er qua text verder echt niks uit halen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat de laatste tijd vaak op de radio gedraaid wordt, het was net nog op Nijmegen 1.Het is een wat langzamer nummer, en de stem van de zanger lijkt op die van Muse. Qua stijl lijkt het erg op Radiohead. De zangerj articuleert niet erg goed, het wordt een beetje 'gemompeld' gezongen. Wat ik er uit kan halen is in het refrein 'You're (?)ing agaaaaain" en nog ergens 'experience'. Anyone?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Anyone? Ik weet dat de beschrijving vrij vaag is, maar ik kon er qua text verder echt niks uit halen.
Kim Leoni - Medicine?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef Ja-Ik het volgende:
Ok ik zoek een nummer maar ik weet niet zo goed hoe het gaat..
Ik dacht dat het zo ging...
I don't know ur name, but i'll call u maddison...
Ik weet bijna zeker dat de naam maddison erin voorkomt.
Het is een nieuw nummer (heb het igg nooit eerder gehoord)
Thanx als iemand het weet
Carnavalsnummer zou ik niet weten maar het doet mij een beetje denken aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:24 schreef dill het volgende:
Echt op zoek ben ik niet maar ik vraag me wel af of ik een soort van gelijk heb.
Dat nieuwe nummer van Razorlight, Wire to wire, doet me denken (en dan vooral het refrein) aan een carnavalsliedje waarin een groep kinderen een stuk lalala of nanana zingt, maar daar bestaat niet het hele liedje uit.. Maar ik weet dus niet hoe dat liedje heet. Zij zullen het ook wel ergens vandaan hebben en daar ben ik dan ook wel benieuwd naar
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Carnavalsnummer zou ik niet weten maar het doet mij een beetje denken aan
Uhm ja dat is um dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Kim Leoni - Medicine?
als het deze was, was het geen madison maar medicine
White Lies - Deathquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Net op MTV, die videoclip met iemand die door de hele clip door een glas melk blijft inschenken. Weet iemand wie dit is?Op het einde staan ze voor een garage waar rook uit komt.
Nee dat is 'm niet...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:21 schreef mcwops het volgende:
[..]
is dat niet dat nummer Ome Jan van Willeke Alberti?
"En we gingen op vakantie van het geld van Ome Jan....."
Dat is wel heel erg vaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef mrPanerai het volgende:
ik was dit weekend op een feesje...daar werd een soort dance/trancebeat gespeeld met daarover een soort accoustische gitaar...iemand een ideetje waarop ik moet gaan googlen/downloaden?
thx
Ian Carey - Risequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef mrPanerai het volgende:
ik was dit weekend op een feesje...daar werd een soort dance/trancebeat gespeeld met daarover een soort accoustische gitaar...iemand een ideetje waarop ik moet gaan googlen/downloaden?
thx
uit de openingspost:quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef mcjoel het volgende:
Grad Damen - Mijn grootste geluk
Dat vind ik een mooi liedje kan hem alleen nergens krijgen zou iemand die willen uploaden.
alvast bedankt.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Limewire of aanverwanten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef mcjoel het volgende:
Grad Damen - Mijn grootste geluk
Dat vind ik een mooi liedje kan hem alleen nergens krijgen zou iemand die willen uploaden.
alvast bedankt.
Dat is verboden op het hele forum.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef mcjoel het volgende:
Is er ook een topic waar ze kan aanvragen dan zo ja welke?
thx maar nee....het is echt een vette beat, het gitaarspelen gaat vrij snel en is enkel en alleen de gitaar, en noot per noot gespeeld, geen accoorden of hoe zeg je dat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vaag.
Gokje dan maar:
Saint Germain - Pink Satellitequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:50 schreef Sautor het volgende:
Net op Arrow Jazz. Ik zag in een vluggigheid iets met pink lite staan ofzo, maar google gaf me alleen maar nintendo DS
Het zit in Scooter - Mariaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zoek een liedje het is hardcore/hardstyle en het deuntje gaat ongeveer zo :
Tu tu du du , tu du du du ..
x
Katie Melua - Marie Pickfordquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef Treezz het volgende:
Ik zoek een liedje
op m'n werk hoor ik denk norah jones zingen , maar dat weet ik niet zeker
en er 1 zinnetje wat erbij blijft..
charlie chapman isn't invided (ofzoiets ....)
ja.. !! bedankt!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Katie Melua - Marie Pickford
Pendulum - Girl In The Fire?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef mrPanerai het volgende:
thx
nee dat is allemaal electrisch, de gitaarpartij is volgens mij echt acoustisch, en daar dan een dikke beat bij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Pendulum - Girl In The Fire?
als t de trailer is die op de site staat van tvfilm, dan is het 40' van Franz Ferdinand..quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef Jenny_ het volgende:
Hallo,
Ik zoek het liedje wat gebruikt wordt in de reclame van NET5 voor de film "In good company". Ik hoor gitaar geluiden... iemand de reclame gezien die me kan helpen?
Bedankt alvast.
Oehh ik hoop dat ie voor altijd online blijft staan.. Zoo heeel erg bedankt!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:23 schreef solidworks het volgende:
[..]
http://www.idenburgmusic.com/movs/coebergh.html
Gevonden!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef robbolo het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer wat volgens mij ook ooit door Sting is gezongen. Het gaat over een jonge vrouw die een relatie krijgt met een oudere man. Volgens mij word het ook letterlijk gezegd in het nummer, maar het zou kunnen dat het een beeldspraak was. En er werd nog iets gezegd over een klok die de tijd wegtikt. En dat ze geen zin meer heeft om te dansen en volgens mij ook nog dat ze uit elkaar zijn gegroeid. En nog iets over dat ze zoveel gemist heeft.
Ik schrijf het een beetje gebrekkig, maar ik herinner me ineen allemaal detailsMaar iemand enig idee waar ik het over heb?
Alvast bedankt voor de moeite!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef ofnoavail het volgende:
oke, ik loop er al weken mee rond, maar ik kan er niet achter komen... ook ik heb een nummer waarvan ik graag de artiest wil weten.
En dan nu de vage omschrijving:
Het wordt zeer af en toe gedraaid op 3FM bij 3Voor12 bij Eric Corton.
Het is een soort rock-a-billy kruising met een nummer van Queens of the Stone Age, maar dan met een elvis-achtige stem ... vaag? Ja! Maar het klinkt erg lekker!
Heeft iemand enig idee?
Whohoo! Bedankt man! Dat is 'm!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef renkokraak het volgende:
heey
ik ben op zoek nar een nummer waarin een vrouw in het refrein zingt: baby baby ...
verder weet ik hem niet
het nummer klinkt voor de rest een beetje ouderwets(weet niet of die dat is hoor)
kan iemand mij hierbij helpen??
gr..
Heb hem ge-edit, nu wel goed?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef renkokraak het volgende:
dankje
maar nee, dt is hem niet
het begint al gelijk met baby baby ... (misschien you belong to me) en het iss een vrij hoog stemmtje
Heb al 2 dagen lang non-stop Nijmegen 1 opstaan, maar heb 'm niet meer gehoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat de laatste tijd vaak op de radio gedraaid wordt, het was net nog op Nijmegen 1.Het is een wat langzamer nummer, en de stem van de zanger lijkt op die van Muse. Qua stijl lijkt het erg op Radiohead. De zangerj articuleert niet erg goed, het wordt een beetje 'gemompeld' gezongen. Wat ik er uit kan halen is in het refrein 'You're (?)ing agaaaaain" en nog ergens 'experience'. Anyone?
Kings Of Leon - Use Somebodyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb al 2 dagen lang non-stop Nijmegen 1 opstaan, maar heb 'm niet meer gehoord
Chad VanGaalen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb al 2 dagen lang non-stop Nijmegen 1 opstaan, maar heb 'm niet meer gehoord
k heb m al gevonden!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef uitje4life het volgende:
ik ben wel een slam fm luisteraar r100h.... Maar toen stond ie niet aan.
Ik heb ook een vraag... In de reclame van de aankondiging van clubbin' van deze week zit echt een vet nummer... Ik heb m wel eens gehoord maar ik weet de titel niet! Weet iemand die titel voor mij?
Had in een ander bericht nog gepost dat het rock is, dus nee.quote:
Had ik niet gezien.....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:41 schreef morgane het volgende:
[..]
Had in een ander bericht nog gepost dat het rock is, dus nee.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek eigenlijk deze versie van Parapapa zoals je in dit filmpje in het begin hoort
de tekst die hij zingt is anders als andere versies..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:30 schreef Krln het volgende:
net op TMF: een dance liedje, in het begin zingt er een koor en dan begint de beat, en de video clip lijkt wel uit de game Silent Hill, arghh iemand die weet van wie dit is?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek de cover van Snow - Informer.
Het is vrij rustig.
Is het deze??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef renkokraak het volgende:
heey
ik ben op zoek nar een nummer waarin een vrouw in het refrein zingt: baby baby ...
verder weet ik hem niet
het nummer klinkt voor de rest een beetje ouderwets(weet niet of die dat is hoor)
gr..
playlistje helpt misschien?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:41 schreef OuiOui het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik vrijdagavond om ongeveer 2130 op 538 hoorde. Het klinkt heel erg boyband-achtig en de laatste zin in het refrein is iets als 'Telling you what it's like' of 'Tell you what it's like'. Het is geen super-gay-boyband-slow-love-song overigens.
The Supremes - Where Did Our Love Go?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef renkokraak het volgende:
heey
verder weet ik hem niet
gr..
ja doe daar wat aan...quote:Op zondag 1 februari 2009 09:15 schreef bijdehand het volgende:
Neeik denk dat m'n beschrijving te vaag is
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:09 schreef renwan het volgende:
Vannacht tijdens het uitgaan werden er weer eens een paar liedjes gedraaid waarvan ik geen idee heb hoe ze heten. Gelukkig heb ik opnames
Deze!
En
Deze!
Volgens mij electronisch. Klonk als een soort marsmuziek, gedraaid in disco's enzo. Oud? Ongeveer 8 jaar? Durf ik zo niet te zeggen hoor, maar zoiets zal het wel zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 09:30 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ja doe daar wat aan...
best oud? 1980, 1970 , 1950?
man/vrouw?
stijl,,.. electronisch, gitaar, eerm "echt oud", (denk banjos en zo) chanson?
Sex on fire - kings of leon??quote:Op zondag 1 februari 2009 11:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik hoorde net muziek gaat zo van: "hey heey what with the fire" ofzeau
Bedoel je toevallig dat nr waarin ze steeds zingen downdowndowndown downdowndowndown whooww tu dudu tutu tu dudu tutu... etcquote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij electronisch. Klonk als een soort marsmuziek, gedraaid in disco's enzo. Oud? Ongeveer 8 jaar? Durf ik zo niet te zeggen hoor, maar zoiets zal het wel zijn.
quote:
Danku!quote:
weet ik nietquote:Op zondag 1 februari 2009 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig dat nr waarin ze steeds zingen downdowndowndown downdowndowndown whooww tu dudu tutu tu dudu tutu... etc
want dat heb ik nu in mn hoofd na je omschrijving...
Is het niet iets van Parla & Pardoux?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
weet ik nietvolgens mij zingen ze niet in het liedje
D-Note - Shed My Skinquote:Op zondag 1 februari 2009 01:31 schreef Betamacx het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance-nummer, Ibiza/Café del Mar-stijl. In de clip zie je een kerel van een jaar of 40 in slow motion op het strand staan dansen. Plaatje is een jaar of 2/3 oud.
Zen - Hairquote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Penskuh het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit Dit filmpje heet? Is volgens mij wel vrij bekend maar heb werkelijk geen flauw idee hoe het heet!
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef Penskuh het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit Dit filmpje heet? Is volgens mij wel vrij bekend maar heb werkelijk geen flauw idee hoe het heet!
Parla et Pardoux - Libertequote:Op zondag 1 februari 2009 02:30 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek een nummer, met een Franse titel volgens mij en de maker was ook Frans.
Er kwam geen tekst in voor, maar iedereen deed van: tu du du du du du enz.![]()
het nummer is best oud en je hoort de hele tijd hetzelfde stukje volgens mij
hele vage omschrijving maar als het lukt hoor ik 't graag
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:33 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Is het niet iets van Parla & Pardoux?
Heldenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:41 schreef OuiOui het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik vrijdagavond om ongeveer 2130 op 538 hoorde. Het klinkt heel erg boyband-achtig en de laatste zin in het refrein is iets als 'Telling you what it's like' of 'Tell you what it's like'. Het is geen super-gay-boyband-slow-love-song overigens.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:07 schreef jerver73 het volgende:
[..]
playlistje helpt misschien?
http://www.radio538.nl/web/show/id=48961
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:31 schreef Betamacx het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance-nummer, Ibiza/Café del Mar-stijl. In de clip zie je een kerel van een jaar of 40 in slow motion op het strand staan dansen. Plaatje is een jaar of 2/3 oud.
Had hem al een beetje gevonden, maar wat is ie fijn!quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:11 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Is het deze??![]()
The Supremes - Where Did Our Love Go
kijk nou komen we ergensquote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij electronisch. Klonk als een soort marsmuziek, gedraaid in disco's enzo. Oud? Ongeveer 8 jaar? Durf ik zo niet te zeggen hoor, maar zoiets zal het wel zijn.
Hij heeft z'n antwoord al hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:53 schreef jerver73 het volgende:
[..]
kijk nou komen we ergens
rene et gaston - vallee d l armes
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:14 schreef PDOA het volgende:
Dat nummer wat nu op radio 2 wordt gedraaid, wie is dat? Bevat de zin 'I'm gonna rain on your parade' en klinkt als een soul zangeres met veel strijkers en rockdrums.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:26 schreef outcast_within het volgende:
dat nummer met die clip waarin vrouwen met groot gereedschap bezig zijn. Zoals zo'n grote verticale drilboor.
Dat nummer met al borsten in die clip. De shirts hadden dan iets te maken met de tekst.
En zo'n nummer ongeveer dezelfde clip maar dan met webcam konten
En een nummer met een anime achtige clip met een vrouwelijk ninja oid die met platen hoofden eraf hakt. Do you believe in a god that sets you free or do you believe in me
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef gravis01 het volgende:
hallo allemaal!
ik zoek het volgende nummer:
het is een oud disco nummer met de tekst: dance, boogie woogie (of boogie) daaaance ... tu tu tu dance!
draaien ze regelmatig in coverbands
iemand die me kan helpen? het is een gekend nummer..
groeten,
jens
Tofquote:Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef gravis01 het volgende:
dank je ruud! tekst klopte dus niet, daarmee dat ik het nie vond!
grtz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |