quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek de cover van Snow - Informer.
Het is vrij rustig.
Is het deze??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef renkokraak het volgende:
heey
ik ben op zoek nar een nummer waarin een vrouw in het refrein zingt: baby baby ...
verder weet ik hem niet
het nummer klinkt voor de rest een beetje ouderwets(weet niet of die dat is hoor)
kan iemand mij hierbij helpen??
gr..
playlistje helpt misschien?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:41 schreef OuiOui het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik vrijdagavond om ongeveer 2130 op 538 hoorde. Het klinkt heel erg boyband-achtig en de laatste zin in het refrein is iets als 'Telling you what it's like' of 'Tell you what it's like'. Het is geen super-gay-boyband-slow-love-song overigens.
The Supremes - Where Did Our Love Go?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef renkokraak het volgende:
heey
ik ben op zoek nar een nummer waarin een vrouw in het refrein zingt: baby baby ...
verder weet ik hem niet
het nummer klinkt voor de rest een beetje ouderwets(weet niet of die dat is hoor)
kan iemand mij hierbij helpen??
gr..
ja doe daar wat aan...quote:Op zondag 1 februari 2009 09:15 schreef bijdehand het volgende:
Neeik denk dat m'n beschrijving te vaag is
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:09 schreef renwan het volgende:
Vannacht tijdens het uitgaan werden er weer eens een paar liedjes gedraaid waarvan ik geen idee heb hoe ze heten. Gelukkig heb ik opnames
Deze!
En
Deze!
Volgens mij electronisch. Klonk als een soort marsmuziek, gedraaid in disco's enzo. Oud? Ongeveer 8 jaar? Durf ik zo niet te zeggen hoor, maar zoiets zal het wel zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 09:30 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ja doe daar wat aan...
best oud? 1980, 1970 , 1950?
man/vrouw?
stijl,,.. electronisch, gitaar, eerm "echt oud", (denk banjos en zo) chanson?
Sex on fire - kings of leon??quote:Op zondag 1 februari 2009 11:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik hoorde net muziek gaat zo van: "hey heey what with the fire" ofzeau
Bedoel je toevallig dat nr waarin ze steeds zingen downdowndowndown downdowndowndown whooww tu dudu tutu tu dudu tutu... etcquote:Op zondag 1 februari 2009 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij electronisch. Klonk als een soort marsmuziek, gedraaid in disco's enzo. Oud? Ongeveer 8 jaar? Durf ik zo niet te zeggen hoor, maar zoiets zal het wel zijn.
quote:
Danku!quote:
weet ik nietquote:Op zondag 1 februari 2009 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig dat nr waarin ze steeds zingen downdowndowndown downdowndowndown whooww tu dudu tutu tu dudu tutu... etc
want dat heb ik nu in mn hoofd na je omschrijving...
Is het niet iets van Parla & Pardoux?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
weet ik nietvolgens mij zingen ze niet in het liedje
D-Note - Shed My Skinquote:Op zondag 1 februari 2009 01:31 schreef Betamacx het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance-nummer, Ibiza/Café del Mar-stijl. In de clip zie je een kerel van een jaar of 40 in slow motion op het strand staan dansen. Plaatje is een jaar of 2/3 oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |