Het gaat toch om tieten? Niet om leeftijd, hoofd of iets andersquote:
voel je niks van.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat toch om tieten? Niet om leeftijd, hoofd of iets anders.
PietjePuk007 vervangt superwormquote:Op zondag 18 januari 2009 23:14 schreef swarmahoer het volgende:
pietje waarom ben je blauwt viel me ook niet op totdat het gezegd werd
en remlof kom je dit keer wel naar de meet ? zelfde geld voor mellow
en laster
wanneer is de meet en waar?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:14 schreef swarmahoer het volgende:
pietje waarom ben je blauwt viel me ook niet op totdat het gezegd werd
en remlof kom je dit keer wel naar de meet ? zelfde geld voor mellow
en laster
Nu, in Samsonquote:
Naar wat, kijk eens boven jequote:Op zondag 18 januari 2009 23:25 schreef swarmahoer het volgende:
pietje als echte mod moet je wel ff een linkje geven
wat was trouwens t eerste dat je gedaan hebt toen je je rechten kreeg?
Ow ja, ik zal eens zien.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:48 schreef swarmahoer het volgende:
linkje naar het meettopic natuurlijk piet
remlof mellow en laster moeten zich nog inschrijven
dat zijn de betere momentenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:18 schreef morgane het volgende:
Ik ben wel trots op mezelf, vandaag en gister de hele dag aan mn essay gewerkt, echt zowat niks anders gedaan. Nu issie afen nu ben ik moe!
Ben bezig met het afronden van mijn bachelor Mediterrane studies ( richting binnen Romaase taal en cultuur/ Spaans) en werk 4 dagen per week bij Popocatepetlquote:Op maandag 19 januari 2009 00:29 schreef swarmahoer het volgende:
mellow wat doe je eigelijk in nijmegen?
bij de wat!?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:48 schreef -Mellow- het volgende:
werk 4 dagen per week bij Popocatepetl
ken je dat nietquote:
www.popo.nlquote:
HEt is heel breed, Taal, cultuur, geschiedenis, politiek, antropologie, religie...... zo breed dat je er uiteindelijk niet zo veel mee kan ben ik bang. Daarom o.a. ben ik ook met de master gestopt en heb besloten alleen de bachelor af te maken. Ga in september de master Interculturele Communicatie @ Utrecht doen ( ook een master binnen Spaans)quote:Op maandag 19 januari 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
wat leer je op mediterane studies? talen/ gebruiken enzo? of hoe moet ik dat zien?
ah dan gaan we volgende meet daar eten
studeer Personeel en Arbeid aan de HANquote:Op maandag 19 januari 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
ken je dat niet
en wat doe jij in nijmegen ?
hehe, beetje cola der bijquote:Op maandag 19 januari 2009 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
nu weet ik waarom mn buik zo raar doet, ik heb 2 doosjes mentos op
Ja ik ben er ook heel enthousiast over. En arbeidstechnisch gezien is het ook inderdaad veel gunstiger. Bij de overheid en bij veel internationale bedrijven is er zeker behoefte naar mensen met die kennis.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:56 schreef swarmahoer het volgende:
dat is wel interessant interculturele communicatie
denk dat er vooral in grote bedrijven die gaan uitbreiden wel behoefte naar is
gatverdammequote:Op maandag 19 januari 2009 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
ja 3 x raden wat ik net op hebquote:Op maandag 19 januari 2009 00:58 schreef l3laster het volgende:
[..]
hehe, beetje cola der bijkan het feest beginnen
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
Dit gaat er nu in je maag gebeurenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja 3 x raden wat ik net op heb
gaat dat in je maag ook nog door dan ?
Ik zou me eerder ergens aan vastbinden, voor je het weet schiet je door je kamer heen. Doet ook zo'n zeer aan de kop.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ja weet ik veel, ik eet dat nooitnu moet ik ff iets anders maar gaan eten denk ik
Je bent gewoon horny.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:11 schreef -Mellow- het volgende:
Ik krijg 's avonds zo vlak voor ik wil slapen altijd abnormale honger, kan er niet tegen eten gewoon.
quote:
wamre choco, zodat ik met een warme buik kan slapenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
vla, om mn maag af te koelen
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:38 schreef HostiMeister het volgende:
Warme chocomel, laptop, bed, nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |