Dat gevoel heb ik ook jaquote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef Dos37 het volgende:
Hup Heerenveen, al lijkt me dit ook een wedstrijd waar Feyenoord wel "gewoon" gaat winnen
Ik ben ook benieuwd hoe de sfeer zal zijn. Denk dat de spelers het niet bepaald makkelijk gaan krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik weet neit wat ik ervan moet denken. Ben ook benieuwd hoe het op de tribunes zal zijn.
Ik denk dat het beter is als ze een jaartje passen daarvoor. In de UEFAcup ging het dit jaar ook niet bepaald lekker.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Wel de kortste weg naar Europa, dat wil je toch wel weer volgend jaar of niet?
Feyenoord wint de bekerquote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Suijk het volgende:
Wel de kortste weg naar Europa, dat wil je toch wel weer volgend jaar of niet?
De kaartjes zullen wel goedkoop genoeg zijn voor jorien nu.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zozo, speciale gebeurtenis voor je?
Keer wat anders dan teletext ofniet?
Moet er zelfs nog 2 krijgen !quote:Op maandag 19 januari 2009 09:23 schreef sezten het volgende:
[..]
De kaartjes zullen wel goedkoop genoeg zijn voor jorien nu.
Met dit soort fans heb je geen Ajacieden meer nodigquote:Op maandag 19 januari 2009 09:13 schreef MaxPower het volgende:
Helaas gaat Feyenoord dit winnen. Ik vond ze vrijdag helemaal niet zo slecht, en wij hebben toch altijd nog kuipvrees.
Eens, eens en eens. Onder die voorwaarden heb ik er ook wel vertrouwen in hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef SCH het volgende:
Hopelijk weer zonder Sibon, hopelijk met Smarasson in de basis en hopelijk zonder Popov
Precies wij hebben Grindheim der weer bij. Fucking Held is datquote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Pritt het volgende:
Grindheim doet toch weer mee?
Ik zie SCH wel winnen.
Feyenoord moet thuis hoorquote:
En dat mag niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef Happel het volgende:
Waarschijnlijk komt er morgen alleen maar positivisme van de tribunes morgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
Ja, Heerenveen staat 4e en Feyenoord 12equote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef BB-boy het volgende:
Het helft van het stadion zal wel positief zijn ja.Soort bekerwedstrijd van Ajax dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh jawel, dat moet een ieder voor zich weten. Ik zal niet juichen.quote:Waren vanmiddag rond de 22.000 kaarten verkocht.quote:Hoeveel man komt
Wat een statement Happelquote:Op maandag 19 januari 2009 22:24 schreef Happel het volgende:
Oh jawel, dat moet een ieder voor zich weten. Ik zal niet juichen.
Het is allang begonnen, vandaar dat ik denk dat het ook weinig nut meer heeft. iedereen weet hoe de supporters er tegenaan kijken. Denk dat het juist een enorme positieve stimulans kan geven naar alles en iedereen als die 30.000 man achter de ploeg gaan staan.quote:
Oh, hoe moeten ze dat weten dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef dill het volgende:
[..]
Het is allang begonnen, vandaar dat ik denk dat het ook weinig nut meer heeft. iedereen weet hoe de supporters er tegenaan kijken. Denk dat het juist een enorme positieve stimulans kan geven naar alles en iedereen als die 30.000 man achter de ploeg gaan staan.
En ze (de spelers) weten allemaal dondersgoed dat dat niet betekent dat alles vergeven en vergeten is.
Grote kans dan jaquote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, Heerenveen staat 4e en Feyenoord 12e
Als je weer gaat zingen dan denken ze toch dat het vergeven is?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef dill het volgende:
[..]
De afgelopen week onder een steen gelegen?
Nee hoor, ze weten heel goed wat er speelt. Sommige spelers hebben zondag nog met wat supporters, bestuursleden en dergelijke om de tafel gezeten. En vrijdag was het ook nogal duidelijk. Die weten echt wel hoe diep het zit.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als je weer gaat zingen dan denken ze toch dat het vergeven is?
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:27 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop op een totale vernedering voor Feyenoord. En dat ze daarna maar snel helemaal naar de klote mogen gaan.
Nog een paar druppels.. Vanavond zal hij volledig leeggedronken worden.quote:
Dan reken je buiten het LEGIOEN want vanavond wint Feyenoord. Dankzij de het legioen want ondanks dat die hufters op het veld het niet verdienen moeten en gaan we ze steunen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:27 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop op een totale vernedering voor Feyenoord. En dat ze daarna maar snel helemaal naar de klote mogen gaan.
Zie hem dat "legioen" overschatten dan(vanavond WEER een halflege Kuip). Dat is al jaren niet meer wat het ooit was.. En het is zeker niet nodig het in kapitalen te spellen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan reken je buiten het LEGIOEN want vanavond wint Feyenoord. Dankzij de het legioen want ondanks dat die hufters op het veld het niet verdienen moeten en gaan we ze steunen!
22.000quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:07 schreef MaxPower het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Verdienen ze die danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ok, met die massale steun zal het dus ook wel meevallen.
Supporters.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:24 schreef Twerk het volgende:
En wie denk je dat er het meest mee zitten dan als ze uitgeschakeld worden?
quote:
Ik zaterdag weer voor me tvquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:25 schreef Keltie het volgende:
Nah, ik kijk het lekker op z' n jorien's -> Thuis op de bank.
Wat? Dat jullie club in het riool van de eredivisie bivakkeert en al jaren op instorten staat? Nee, hoor. Ik geniet er intens van. Al die jankende haven slaven, week in week uit. Daar zou een overwinning van Heerenveen alleen maar positief aan bijdragen. Mijn voorspelling, 0 - 4.quote:
Met alle respect, maar het hele seizoen zijn ze al geen doorslaggevende factor, en vanavond zal heus niet iedereen opeens weer respect hebben voor de ploeg, terecht overigens!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan reken je buiten het LEGIOEN want vanavond wint Feyenoord. Dankzij de het legioen want ondanks dat die hufters op het veld het niet verdienen moeten en gaan we ze steunen!
quote:Dinsdagavond treft Feyenoord in de achtste finale van de KNVB beker sc Heerenveen. De wedstrijd begint om 20.45 uur. Feyenoord adviseert alle bezoekers op tijd naar het stadion te komen vanwege de verwachte drukte. Ook wordt u aangeraden zoveel mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer. Houd rekening met de reistijd en voorkom het missen van de aftrap door vroegtijdig naar het stadion af te reizen.
PROPPEN!!quote:De Supportersvereniging meldt dat er tot nu toe 23.000 kaarten zijn verkocht voor het bekerduel tussen Feyenoord en Heerenveen. De beker is de laatste kans voor Feyenoord om nog iets van het seizoen te maken. Kaarten zijn de gehele dag vanaf ¤14,25 verkrijgbaar aan de kassa’s bij de klantenservices van Feyenoord. [reageer]
scheelt maar 12.000 plekkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Bijna net zoveel als er in Eindhoven in kunnen...
En dan spelen ze nog kut ook
Ik denk dat jij geen recht van spreken hebtquote:
Ik ga er zo heen, zit 1e rijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Graag over de wedstrijd.
Welke stoelnr?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga er zo heen, zit 1e rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet die vreselijke keeper niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:02 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja als het legioen er als 1 man achter gaat staan zie ik ze ook winnen. Dan maken ze achterin geen persoonlijke fouten meer
Ja, dat zou wel normaal zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef Suijk het volgende:
Heb toch een idee dat Feyenoord wel eens gewoon zou kunnen gaan winnen.
wil je een lintje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben dit seizoen geweest:
21-09-2008: AJAX THUIS
09-11-2008 FC UTRECHT THUIS
En nu vanavond weer
Al 2 keer in een half seizoenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben dit seizoen geweest:
21-09-2008: AJAX THUIS
09-11-2008 FC UTRECHT THUIS
En nu vanavond weer
Maar wel op 1e rij!!!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt ze via skelper terug gekocht?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel normaal zijn.
Maar wat is gewoon tegenwoordig?
Zeker, hij is zelfs te zien in de hooligan docu The Real Football Factory!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:23 schreef sezten het volgende:
Hé Jorien, sorry dat ik het vraag maar ben jij harde kern van Feyenoord?
Ik zie jou altijd veel posten en je weet ook alles over Feyenoord.
Hoezo dan ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik vrees dat Feyenoord wederom de boot in gaat...
Oja. Desperate Housewives komt ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef SCH het volgende:
Je ging toch niet kijken Suijk?
Ik zeg 4-4 en Heerenveen wint met penalties
Oh, ja. Want De Kuip is dit seizoen een ongenaakbare vesting gebleken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo dan ?
Thuisvoordeel hoor
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, ja. Want De Kuip is dit seizoen een ongenaakbare vesting gebleken.
3-1 1-3 denk ik trouwens, met belabberd spel.
Ssst.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Speculeer jij hier nou op rellen? Raymania, kleine sensatiemaker.
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
Wat zal er gebeuren als Feyenoord vandaag verliest? Dan kunnen ze dit seizoen alleen nog maar troosteloos uitspelen. Wat zullen de supporters doen bij een nederlaag in eigen huis?
D-K staat alvast klaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Denk dat het Maasgebouw er aan moet geloven
Ik denk weereens massale pro Van den Herik spreekkoren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
Wat zal er gebeuren als Feyenoord vandaag verliest? Dan kunnen ze dit seizoen alleen nog maar troosteloos uitspelen. Wat zullen de supporters doen bij een nederlaag in eigen huis?
Weereens? Wat was de laatste keer dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef Twerk het volgende:
Ik denk weereens massale pro Van den Herik spreekkoren.
We gaan in ieder geval rellen in VBLquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
Een hele tijd terug natuurlijk, maar in de tijd dat Feyenoord aan de rand van de afgrond stond en hij er miljoenen instak werd dat echt wel gewaardeerd in Rdam-Zuid.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weereens? Wat was de laatste keer dan?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef Paul het volgende:
Oh daar is het dus op
Nu married with children
Heerenveenquote:Henk Timmer
Dwight Tiendalli
Theo Lucius
Kevin Hofland
André Bahia (Bra)
Georginio Wijnaldum
Karim El Ahmadi (Mar)
Luigi Bruins
Giovanni van Bronckhorst
Diego Biseswar
Roy Makaay
quote:Brian Vandenbussche (Bel)
Michel Breuer
Kristian Bak Nielsen (Den)
Michael Dingsdag
Goran Popov (Mac)
Christian Grindheim (Noo)
Michal ¦vec (Tsj)
Mika Väyrynen (Fin)
Danijel Pranjic (Kro)
Roy Beerens
Viktor Elm (Zwe)
te arm voor non-eu salarissenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:33 schreef sezten het volgende:
Wel veel NLers bij Feyenoord
+'je daarvoor.
Gepasseerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:32 schreef RayMania het volgende:
Is Fer geblesseerd of gepasseerd?
Ja en hij weet echt niets zinnigs te zeggen, weet juhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Wolf zit ook echt overal nu.
Is idd weer heel wanhopig op zoek naar een baantje ergens in de voetballerij. Misschien wordt de maandelijkse alimentatie hem toch wel wat teveel.quote:
Mooi dan kan ie meteen aan de slag bij feyenoordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja en hij weet echt niets zinnigs te zeggen, weet juh![]()
Is ie wel op uit jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mooi dan kan ie meteen aan de slag bij feyenoord
Ben je zenuwachtig?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Pieter-utd het volgende:
Wanneer zijn die kut reclames een keer afgelopen
Zelfde gedachte hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Pieter-utd het volgende:
Wanneer zijn die kut reclames een keer afgelopen
Zoek dat zelf uit danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef Susi het volgende:
Is het misschien live te volgen via internet ?
5 miljoen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef Pieter-utd het volgende:
El AhmadiStaat toch weer gerand voor veel onnodig balverlies
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=28979&part=sportsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef Susi het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef Susi het volgende:
Kut plaatsenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Verslag van onze correspondent ter plaatse, jorientje
zo, is ie ook weer blij![]()
Dat is geen rij 1 !!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
wat deed ie?quote:
Zo te zien is het wel rij 1! Alleen niet van het voorste vakquote:
Geloof je het zelf?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Hofland, Bruins en El Ahmadi. Waarom worden zij nog opgesteld. Er moet toch nog wel beter talent in de jeugd rondlopen
Dat dacht Vitesse ook en die staan net zo hoog als jullie op de ranglijstquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Zo te zien is het wel rij 1! Alleen niet van het voorste vak
Onze 'echte' supporter weet blijkbaar niet eens hoe de vakken zitten in het eigen stadion, chapeau!
Niveau is nog niet bepaald hoog te noemen, maargoed het blijft bekervoetbal.. duurt ff tot de boel ontploft, maar als het eenmaal zo ver is kan het leuk worden.
En mbt mijn eigen cluppie, tsja morgen Roda JC - FC Lienden, hoef me dus niet druk te maken, behalve om de loting donderdag..
Hij is niet de enige.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Wijnaldum heeft ook nog geen goeie pass gegeven
Vitesse speelde uit in een derby, wij spelen thuis.. dat is een wezenlijk verschil.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat dacht Vitesse ook en die staan net zo hoog als jullie op de ranglijst
Nou, dat wezelijke verschil heb je als profclub natuurlijk wel nodig tegen een amateur clubquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Vitesse speelde uit in een derby, wij spelen thuis.. dat is een wezenlijk verschil.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Pieter-utd het volgende:
Echt bagger. Had wel zin in een pot voetbal, maar dit is echt niet om aan te zien
Misschien niet meteen mooi voetbal maar ik had ook meer strijd verwachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord en een pot voetbal in 1 zin.
Warm onthaald natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Zal Kalou warm worden onthaald of worden uitgefloten?
Vind bijna al het voetbal leuk om te kijken. Kijk bijna elke wedstrijd. Voetbalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord en een pot voetbal in 1 zin.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Vind bijna al het voetbal leuk om te kijken. Kijk bijna elke wedstrijd. Voetbal
Dat is zeker leuke zenderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat ik Feyenoord supporter ben
Heb sinds gisteren sport 1 erbij
Och ... door minder ervaring kan dat wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Na niet echt. Maar slechter kan het ook niet
Na de 0-2 met jorientje en dirk-kuyt voorop!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Nou kom op, rellen.. Want die wedstrijd is geen biet aan.
Voor een broodje bal ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hee Mario Been zit toch al in de kuip
Niet minder dan normaal volgens mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:27 schreef Pieter-utd het volgende:
Hangt wel een lekker sfeertje hoor in de kuip![]()
Na de 0-2 hoop ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer dat het Legioen weer pro-Feyenoord is. Had gehoopt dat dat pas weer vanaf komend seizoen zou zijn.
Het enige lichtpuntje aan de Kuip.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zijn die daar zo lekker dan ?
Vink is gewoon een rottedamse thuisfluitert.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Pranjic heeft ook wel is betere wedstrijden gespeeld![]()
En Feyenoord heeft Vink redelijk mee
We zullen het zo zien!quote:
Wat wil je met een elftal vol bejaardenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeetje.
Dit is echt niet wat ik had verwacht. Op zijn minst een strijdend en vlammend Feyenoord, met daarachter een steunend legioen, maar hoe er gevoetbald wordt - inspiratieloos en op een manier dat je niet wil winnen. De sfeer en emotie na die 0-1, alsof het niet anders kon.
Bizar hoor.
Jou avaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef Adidah het volgende:
Het gaat goed jongens. Nog even volhouden.
Onze sterverslaggever is momenteel niet bereikbaar. Zodra de verbinding weer tot stand is gebracht schakelen we over. Nu terug naar de studio voor de analysequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef toma het volgende:
Hoe staat het met onze correspondent Jna?
Al die oude mannen denken dat ze veel beter zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn. Dit huidige Feyenoord is ook niet veel meer waard dan een twaalfde plaats, winnen vanavond zou een stunt zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeetje.
Dit is echt niet wat ik had verwacht. Op zijn minst een strijdend en vlammend Feyenoord, met daarachter een steunend legioen, maar hoe er gevoetbald wordt - inspiratieloos en op een manier dat je niet wil winnen. De sfeer en emotie na die 0-1, alsof het niet anders kon.
Bizar hoor.
Andersom lijkt me ook geen lolletje trouwens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo nu ff lekker 12 minuten reclame en 3 minuutjes John de Wolf
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:26 schreef Superheld het volgende:
[..]
Na de 0-2 met jorientje en dirk-kuyt voorop!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Andersom lijkt me ook geen lolletje trouwens.
Is zojuist gesignaleerd op de weg naast de kuip, alvast stenen klaar leggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef toma het volgende:
Hoe staat het met onze correspondent Jna?
deze lamlullen zijn niet te redden ..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Denk dat ook al krijgen ze Been als trainer dat het echt niet beter gaat ofzo. Ze doen nu echt alsof hij wel even Feyenoord redt
Inderdaad. Niemand kan dit Feyenoord redden. Het zal jaaaaaaren duren voordat zij weer terug aan de top staan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Denk dat ook al krijgen ze Been als trainer dat het echt niet beter gaat ofzo. Ze doen nu echt alsof hij wel even Feyenoord redt
Die Elm heeft 20 ballen gehad 19 letterlijk verprutst. En dan heerlijk die ene erinquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk dat we met dit slappe voetbal toch weer voorstaan. Zonder spits nog wel
Maar maakt het uit, als we maar doorgaan.
Broze sfeer in de Kuip, het legioen staat toch niet echt achter Feyenoord vind ik, je voelt dat het allemaal nog wat aarzelend is.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo nu ff lekker 12 minuten reclame en 3 1 minuutje John de Wolf
Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een armoede duoHumberto Tan en De Wolf
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef BB-boy het volgende:
"Als je gaat stappen moet je ingespeelt zijn op elkaar"
Daar hebben ze in de Skihut geen last van!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een armoede duoHumberto Tan en De Wolf
Mooie goal maar die arme Elm kan er ook niks aan doen dat die rare Sollied hem daar neer zet. Hoop dat Smarasson er in komt zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die Elm heeft 20 ballen gehad 19 letterlijk verprutst. En dan heerlijk die ene erin![]()
Waar is die Braziliaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooie goal maar die arme Elm kan er ook niks aan doen dat die rare Sollied hem daar neer zet. Hoop dat Smarasson er in komt zo.
Wat een analysequote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef BB-boy het volgende:
"Als je gaat stappen moet je ingespeelt zijn op elkaar"
Daar hebben ze in de Skihut geen last van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |