Zie hem dat "legioen" overschatten dan(vanavond WEER een halflege Kuip). Dat is al jaren niet meer wat het ooit was.. En het is zeker niet nodig het in kapitalen te spellen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan reken je buiten het LEGIOEN want vanavond wint Feyenoord. Dankzij de het legioen want ondanks dat die hufters op het veld het niet verdienen moeten en gaan we ze steunen!
22.000quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:07 schreef MaxPower het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
Verdienen ze die danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ok, met die massale steun zal het dus ook wel meevallen.
Supporters.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:24 schreef Twerk het volgende:
En wie denk je dat er het meest mee zitten dan als ze uitgeschakeld worden?
quote:
Ik zaterdag weer voor me tvquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:25 schreef Keltie het volgende:
Nah, ik kijk het lekker op z' n jorien's -> Thuis op de bank.
Wat? Dat jullie club in het riool van de eredivisie bivakkeert en al jaren op instorten staat? Nee, hoor. Ik geniet er intens van. Al die jankende haven slaven, week in week uit. Daar zou een overwinning van Heerenveen alleen maar positief aan bijdragen. Mijn voorspelling, 0 - 4.quote:
Met alle respect, maar het hele seizoen zijn ze al geen doorslaggevende factor, en vanavond zal heus niet iedereen opeens weer respect hebben voor de ploeg, terecht overigens!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan reken je buiten het LEGIOEN want vanavond wint Feyenoord. Dankzij de het legioen want ondanks dat die hufters op het veld het niet verdienen moeten en gaan we ze steunen!
quote:Dinsdagavond treft Feyenoord in de achtste finale van de KNVB beker sc Heerenveen. De wedstrijd begint om 20.45 uur. Feyenoord adviseert alle bezoekers op tijd naar het stadion te komen vanwege de verwachte drukte. Ook wordt u aangeraden zoveel mogelijk gebruik te maken van het openbaar vervoer. Houd rekening met de reistijd en voorkom het missen van de aftrap door vroegtijdig naar het stadion af te reizen.
PROPPEN!!quote:De Supportersvereniging meldt dat er tot nu toe 23.000 kaarten zijn verkocht voor het bekerduel tussen Feyenoord en Heerenveen. De beker is de laatste kans voor Feyenoord om nog iets van het seizoen te maken. Kaarten zijn de gehele dag vanaf ¤14,25 verkrijgbaar aan de kassa’s bij de klantenservices van Feyenoord. [reageer]
scheelt maar 12.000 plekkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Bijna net zoveel als er in Eindhoven in kunnen...
En dan spelen ze nog kut ook
Ik denk dat jij geen recht van spreken hebtquote:
Ik ga er zo heen, zit 1e rijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Graag over de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |