Feyenoord moet thuis hoorquote:
En dat mag niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef Happel het volgende:
Waarschijnlijk komt er morgen alleen maar positivisme van de tribunes morgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
Ja, Heerenveen staat 4e en Feyenoord 12equote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef BB-boy het volgende:
Het helft van het stadion zal wel positief zijn ja.Soort bekerwedstrijd van Ajax dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh jawel, dat moet een ieder voor zich weten. Ik zal niet juichen.quote:Waren vanmiddag rond de 22.000 kaarten verkocht.quote:Hoeveel man komt
Wat een statement Happelquote:Op maandag 19 januari 2009 22:24 schreef Happel het volgende:
Oh jawel, dat moet een ieder voor zich weten. Ik zal niet juichen.
Het is allang begonnen, vandaar dat ik denk dat het ook weinig nut meer heeft. iedereen weet hoe de supporters er tegenaan kijken. Denk dat het juist een enorme positieve stimulans kan geven naar alles en iedereen als die 30.000 man achter de ploeg gaan staan.quote:
Oh, hoe moeten ze dat weten dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef dill het volgende:
[..]
Het is allang begonnen, vandaar dat ik denk dat het ook weinig nut meer heeft. iedereen weet hoe de supporters er tegenaan kijken. Denk dat het juist een enorme positieve stimulans kan geven naar alles en iedereen als die 30.000 man achter de ploeg gaan staan.
En ze (de spelers) weten allemaal dondersgoed dat dat niet betekent dat alles vergeven en vergeten is.
Grote kans dan jaquote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, Heerenveen staat 4e en Feyenoord 12e
Als je weer gaat zingen dan denken ze toch dat het vergeven is?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef dill het volgende:
[..]
De afgelopen week onder een steen gelegen?
Nee hoor, ze weten heel goed wat er speelt. Sommige spelers hebben zondag nog met wat supporters, bestuursleden en dergelijke om de tafel gezeten. En vrijdag was het ook nogal duidelijk. Die weten echt wel hoe diep het zit.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als je weer gaat zingen dan denken ze toch dat het vergeven is?
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:27 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop op een totale vernedering voor Feyenoord. En dat ze daarna maar snel helemaal naar de klote mogen gaan.
Nog een paar druppels.. Vanavond zal hij volledig leeggedronken worden.quote:
Dan reken je buiten het LEGIOEN want vanavond wint Feyenoord. Dankzij de het legioen want ondanks dat die hufters op het veld het niet verdienen moeten en gaan we ze steunen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:27 schreef Adidah het volgende:
Ik hoop op een totale vernedering voor Feyenoord. En dat ze daarna maar snel helemaal naar de klote mogen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |