Andersom lijkt me ook geen lolletje trouwens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo nu ff lekker 12 minuten reclame en 3 minuutjes John de Wolf
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:26 schreef Superheld het volgende:
[..]
Na de 0-2 met jorientje en dirk-kuyt voorop!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Andersom lijkt me ook geen lolletje trouwens.
Is zojuist gesignaleerd op de weg naast de kuip, alvast stenen klaar leggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef toma het volgende:
Hoe staat het met onze correspondent Jna?
deze lamlullen zijn niet te redden ..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Denk dat ook al krijgen ze Been als trainer dat het echt niet beter gaat ofzo. Ze doen nu echt alsof hij wel even Feyenoord redt
Inderdaad. Niemand kan dit Feyenoord redden. Het zal jaaaaaaren duren voordat zij weer terug aan de top staan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Denk dat ook al krijgen ze Been als trainer dat het echt niet beter gaat ofzo. Ze doen nu echt alsof hij wel even Feyenoord redt
Die Elm heeft 20 ballen gehad 19 letterlijk verprutst. En dan heerlijk die ene erinquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk dat we met dit slappe voetbal toch weer voorstaan. Zonder spits nog wel
Maar maakt het uit, als we maar doorgaan.
Broze sfeer in de Kuip, het legioen staat toch niet echt achter Feyenoord vind ik, je voelt dat het allemaal nog wat aarzelend is.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo nu ff lekker 12 minuten reclame en 3 1 minuutje John de Wolf
Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een armoede duoHumberto Tan en De Wolf
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef BB-boy het volgende:
"Als je gaat stappen moet je ingespeelt zijn op elkaar"
Daar hebben ze in de Skihut geen last van!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een armoede duoHumberto Tan en De Wolf
Mooie goal maar die arme Elm kan er ook niks aan doen dat die rare Sollied hem daar neer zet. Hoop dat Smarasson er in komt zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die Elm heeft 20 ballen gehad 19 letterlijk verprutst. En dan heerlijk die ene erin![]()
Waar is die Braziliaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooie goal maar die arme Elm kan er ook niks aan doen dat die rare Sollied hem daar neer zet. Hoop dat Smarasson er in komt zo.
Wat een analysequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |