Zeker, hij is zelfs te zien in de hooligan docu The Real Football Factory!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:23 schreef sezten het volgende:
Hé Jorien, sorry dat ik het vraag maar ben jij harde kern van Feyenoord?
Ik zie jou altijd veel posten en je weet ook alles over Feyenoord.
Hoezo dan ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik vrees dat Feyenoord wederom de boot in gaat...
Oja. Desperate Housewives komt ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef SCH het volgende:
Je ging toch niet kijken Suijk?
Ik zeg 4-4 en Heerenveen wint met penalties
Oh, ja. Want De Kuip is dit seizoen een ongenaakbare vesting gebleken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo dan ?
Thuisvoordeel hoor
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, ja. Want De Kuip is dit seizoen een ongenaakbare vesting gebleken.
3-1 1-3 denk ik trouwens, met belabberd spel.
Ssst.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Speculeer jij hier nou op rellen? Raymania, kleine sensatiemaker.
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
Wat zal er gebeuren als Feyenoord vandaag verliest? Dan kunnen ze dit seizoen alleen nog maar troosteloos uitspelen. Wat zullen de supporters doen bij een nederlaag in eigen huis?
D-K staat alvast klaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Denk dat het Maasgebouw er aan moet geloven
Ik denk weereens massale pro Van den Herik spreekkoren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
Wat zal er gebeuren als Feyenoord vandaag verliest? Dan kunnen ze dit seizoen alleen nog maar troosteloos uitspelen. Wat zullen de supporters doen bij een nederlaag in eigen huis?
Weereens? Wat was de laatste keer dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef Twerk het volgende:
Ik denk weereens massale pro Van den Herik spreekkoren.
We gaan in ieder geval rellen in VBLquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
Een hele tijd terug natuurlijk, maar in de tijd dat Feyenoord aan de rand van de afgrond stond en hij er miljoenen instak werd dat echt wel gewaardeerd in Rdam-Zuid.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weereens? Wat was de laatste keer dan?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef Paul het volgende:
Oh daar is het dus op
Nu married with children
Heerenveenquote:Henk Timmer
Dwight Tiendalli
Theo Lucius
Kevin Hofland
André Bahia (Bra)
Georginio Wijnaldum
Karim El Ahmadi (Mar)
Luigi Bruins
Giovanni van Bronckhorst
Diego Biseswar
Roy Makaay
quote:Brian Vandenbussche (Bel)
Michel Breuer
Kristian Bak Nielsen (Den)
Michael Dingsdag
Goran Popov (Mac)
Christian Grindheim (Noo)
Michal ¦vec (Tsj)
Mika Väyrynen (Fin)
Danijel Pranjic (Kro)
Roy Beerens
Viktor Elm (Zwe)
te arm voor non-eu salarissenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:33 schreef sezten het volgende:
Wel veel NLers bij Feyenoord
+'je daarvoor.
Gepasseerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:32 schreef RayMania het volgende:
Is Fer geblesseerd of gepasseerd?
Ja en hij weet echt niets zinnigs te zeggen, weet juhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Wolf zit ook echt overal nu.
Is idd weer heel wanhopig op zoek naar een baantje ergens in de voetballerij. Misschien wordt de maandelijkse alimentatie hem toch wel wat teveel.quote:
Mooi dan kan ie meteen aan de slag bij feyenoordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja en hij weet echt niets zinnigs te zeggen, weet juh![]()
Is ie wel op uit jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mooi dan kan ie meteen aan de slag bij feyenoord
Ben je zenuwachtig?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Pieter-utd het volgende:
Wanneer zijn die kut reclames een keer afgelopen
Zelfde gedachte hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef Pieter-utd het volgende:
Wanneer zijn die kut reclames een keer afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |