De Droomshow?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:00 schreef Muis006 het volgende:
Spannnneeeeeeend.
Nog 10 seconden
de laatste ronde
nu nog maar een paar en dan
hoooo
ho stop ho!
Heb het nu bijna altijd gemilimetert en dat is ook niet goed begreep ik. Dus vertel wat dan wel goed is hahahaquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef Muis006 het volgende:
Het is een beetje...
Hoe zal ik het zeggen?
Lelijk bij jongens
Is trouwens niet vegetarisch, P.F.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Worchestershiresauce
Dat was leuk!quote:
't Is weer voorbij wat een droom van een showquote:
Je kan er nu op wachten dat Muis een McArmy-foto plaatst he!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb het nu bijna altijd gemilimetert en dat is ook niet goed begreep ik. Dus vertel wat dan wel goed is hahaha
Je kan ook de kont van Heer G scheren en dan lekker de kip mishandelen met knoflook en ui op haar hoofd!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Mspoez, de datumprikker gaat over de Slankmeeting! Zie hier in LIF, je ziet het topic vanzelf.
Nu even het hoofd van Heer G scheren () en dan lekker de kip - die ik vanmiddag al mishandeld heb met knoflook en ui in zijn kont en ingesmeerd heb met ketjap en sambal - in de oven
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
't Is weer voorbij wat een droom van een show
Iedereen blij en de winnaars een cadeau
Dromen is te gek en het kan op elk moment
Maar 't is gewoon 't leukste als je wakker bent!
De drooooomshow
De drooooomshow
De droomshow was weer zo!
Net als met de Miniplaybackshow:quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Dat Iedereen blij klopt niet echt, je zag vaak genoeg boze gezichten als iemand verloren had.
Dusquote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan ook de kont van Heer G scheren en dan lekker de kip mishandelen met knoflook en ui op haar hoofd!
Het staat gewoon onverzorgd. Lang haar bij mannen kan best, maar dit niet. Een vriend van mij had prachtig lang, steil witblond haar tot over zijn schoudersquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef Muis006 het volgende:
Het is een beetje...
Hoe zal ik het zeggen?
Lelijk bij jongens
Ehm, een bril kost ook al snel 200 euro, en die moet je ook af en toe vervangen (ik persoonlijk zou zeker 1 x per 2 jaar een nieuwe bril kopen). Wat betreft diepte: die zie ik gewoon NIET zonder brilquote:Op zondag 18 januari 2009 17:00 schreef Chicolate het volgende:
Ja. Maar gelukkig word ik nooit geraakt op het hoofd, meeste geraakt aanvallen zijn naar bovenlichaam, en trappen richting hoofd mag je tijdens een training niet doortrappen. En het kan mij weinig schelen als dit montuur kapot gaat, tis een oud en vervelend montuur. Maar tijdens wedstrijden is het verboden. Ik ga binnenkort beginnen met trainen zónder bril. Wat me nog zwaar gaat vallen, ik heb wat moeite met diepte zien zonder bril.
Ik heb geen lenzen, ze zijn te duur (200 euro per jaar hadden ze het over). Daarbij vind ik een bril echt leuk staan bij mezelf. Zonder vind ik mijn gezicht erg 'leeg'. Waar mijn vriend het trouwens niet mee eens is, hij vindt zonder bril ook prima. Maar ik ben degene die lenzen zou moeten betalen, dus dat gaat niet door.
Da's een leuk idee voor de volgende keer!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan ook de kont van Heer G scheren en dan lekker de kip mishandelen met knoflook en ui op haar hoofd!
Ja hahaha en dan: met zijn allen, met zijn allen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Net als met de Miniplaybackshow:
"We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door.
Want wie niet tegen z'n verlies kan die... is... maar... zielig... hoor"
En dan al die sippe gezichtjes erbij.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef kwakveense het volgende:
jamaar jamaar...ik heb 1 middag een leven en nu heb ik meteen de datumprikker niet!
oh wacht, hij komt net binnen!jeuj!
Hihihihi.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hahaha en dan: met zijn allen, met zijn allen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd!
En dan keken ze altijd zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Treffendquote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hahaha en dan: met zijn allen, met zijn allen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd!
En dan keken ze altijd zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan weet ik niet hoeveel ik mis op weekbasis met mn werkleven enzoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef kwakveense het volgende:
jamaar jamaar...ik heb 1 middag een leven en nu heb ik meteen de datumprikker niet!
oh wacht, hij komt net binnen!jeuj!
Doet me denken aan een jongetje van 10 dat gewoon te lang niet naar de kapper is geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat is er mis met dit kapsel verdomme??
* motorbloempje doet meequote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef Goodbye het volgende:
Die meet is in maart he? Dan heb ik genoeg tijd om er tegen die tijd fabulous uit te zien![]()
Ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef Goodbye het volgende:
Die meet is in maart he? Dan heb ik genoeg tijd om er tegen die tijd fabulous uit te zien![]()
Ik heb ieder jaar nieuwe glazen (sterkte veranderd) en sinds 2004 ofzo een bril. Dit is mijn 2e montuur, en heb ik net een jaar. Ik doe wel een jaar of 4 met een brilquote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het staat gewoon onverzorgd. Lang haar bij mannen kan best, maar dit niet. Een vriend van mij had prachtig lang, steil witblond haar tot over zijn schoudersZag er echt mooi uit en stond ook goed.
Maar dit :
[..]
Ehm, een bril kost ook al snel 200 euro, en die moet je ook af en toe vervangen (ik persoonlijk zou zeker 1 x per 2 jaar een nieuwe bril kopen). Wat betreft diepte: die zie ik gewoon NIET zonder bril![]()
Een goed montuur kan trouwens wel wat toevoegen aan je gezicht, daar ben ik het wel mee eens. Zeker als je al lang een bril hebt, kan je gezicht zonder kaal lijken. Dat heb ik soms ook wel eens.
Pic van bril?
Ja, ik had niets moeten zeggen ..quote:
ik zou voor kleren gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had ook al bedacht dat ik maar weer moet gaan sporten voor de meet.. Ik heb zelfs al na zitten denken over wat ik aan moet trekken!
Wat zijn we ook een stelletje wijven bij mekaarquote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had ook al bedacht dat ik maar weer moet gaan sporten voor de meet.. Ik heb zelfs al na zitten denken over wat ik aan moet trekken!
Dat probleem had ik ook alquote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |