Deze week al?quote:
De 500 wat?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:02 schreef conleche het volgende:
Zouden we deze week de 500 halen??
kiloquote:
Heb ik ook altijd. En als ie zo mooi open staat als op de foto, dan kijk ik van boven, door mij bloes, zo op de punten van mijn schoenenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar niemand dus met mijn blouse-probleem?.
Nee, ik niet echt. Misschien niet stevige stof??quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar niemand dus met mijn blouse-probleem?.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. En als ie zo mooi open staat als op de foto, dan kijk ik van boven, door mij bloes, zo op de punten van mijn schoenen
Bij elkaar opgeteld vast welquote:
Dát zou idd kunnenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik niet echt. Misschien niet stevige stof??
Eh, zo'n ding met knoopjesquote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef P.F het volgende:
Ik snap niet wat je bedoeldt met je blouse?
Oké koekebakkerquote:Op zondag 18 januari 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nehh, ik ga FOK! gewoon wegklikken nu, (haha) en mijn studieboeken pakken. Ik moet ook thuis kunnen leren.
Toch?![]()
Ennuh hebben we een deal dat jij van mijn geweldige gezelschap mag genieten bij de AGR in ruil voor wat duwtjes omhoog?
Je probleem, chagoquote:Op zondag 18 januari 2009 13:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Eh, zo'n ding met knoopjes. En een kraag. Mannen dragen het vaak. En vrouwen soms ook. Zo'n wit ding dat Blanchett laatst aanhad op die foto?
Ik snap er eerlijk gezegd echt helemaal niks van.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Eh, zo'n ding met knoopjes. En een kraag. Mannen dragen het vaak. En vrouwen soms ook. Zo'n wit ding dat Blanchett laatst aanhad op die foto?
Luck!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag een heldendaad verrichten: zwemmen! Bikini!![]()
Wish me luck.
Kan je er niet een vouw in strijken? precies zoals je m hebben wil? met plantenspuit met water?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oke. Niet echt helemaal duidelijk, maar misschien iets beter:
Een blouse zoals ik wil dat 'ie zit:
[ afbeelding ]
Een blouse zoals 'ie vaak zit. Nu is dit geen normale blouse. Maar het idee is duidelijk? De kraag valt als 't ware naar binnen in plaats van leuk naar buiten.
[ afbeelding ]
Ja, da's waar! Alleen dan is het nog niet genoeg denk ik!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Sugar het volgende:
Leuk, man, goodbye! Goed gedaan!
Enne, afvallen in 1 week kan ook, toch?
Beterschap en veel plezier met bankhangen!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Ik ben ziekig dus ben niet gaan werken vandaag. En nu ga ik weer op de bank hangen.
Dit was mijn TVP!
Adios
muisquote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Ik ben ziekig dus ben niet gaan werken vandaag. En nu ga ik weer op de bank hangen.
Dit was mijn TVP!
Adios
Misschien bij de andere blouses wel, maar dit is een beetje verfrommelde stof. Het staat zo leuk casual en dan wil ik niet zo'n strijkstreep er doorheenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan je er niet een vouw in strijken? precies zoals je m hebben wil? met plantenspuit met water?
Oh, maar die jaloersmakende buik is niet in elke positie even jaloersmakend, hoor. Helaas.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Luck!![]()
Maar volgensmij heb ik ooit een jaloersmakende foto van je buik hier gezien, so you don't really need luck
Gelukkig heb je schattige kindjes om dat te camouflerenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:32 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, maar die jaloersmakende buik is niet in elke positie even jaloersmakend, hoor. Helaas.
Beterschap voor Muis!![]()
Geen enkele buik is in elke positie jaloersmakend.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:32 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, maar die jaloersmakende buik is niet in elke positie even jaloersmakend, hoor. Helaas.
Beterschap voor Muis!![]()
Dan zit ie te los bij je borsten denk ik, ik knal altijd uit m'n bloesjes.OFF je hebt hangtieten, dat waar hij naar binnenvalt je borsten eigenlijk horen te zittenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oke. Niet echt helemaal duidelijk, maar misschien iets beter:
Een blouse zoals ik wil dat 'ie zit:
[ afbeelding ]
Een blouse zoals 'ie vaak zit. Nu is dit geen normale blouse. Maar het idee is duidelijk? De kraag valt als 't ware naar binnen in plaats van leuk naar buiten.
[ afbeelding ]
BS post eens een foto met het bloesje aan dan kunnen we meteen je tieten beoordelen, je kan m evt. ook vastspuiten met haarlakquote:Op zondag 18 januari 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zit ie te los bij je borsten denk ik, ik knal altijd uit m'n bloesjes.OFF je hebt hangtieten, dat waar hij naar binnenvalt je borsten eigenlijk horen te zitten
Wat zal je je slank voelen als je de rest in bikini ziet!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag een heldendaad verrichten: zwemmen! Bikini!![]()
Wish me luck.
Potver Muissie, wat rot voor je.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Dit was mijn TVP!
Adios
Post jij je jas nu maar, held op sokken!!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
BS post eens een foto met het bloesje aan dan kunnen we meteen je tieten beoordelen, je kan m evt. ook vastspuiten met haarlak
Als je mij dun vindt, dan ben jij ook dun.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:53 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, greys, wie weet. Maar jij (en conleche) zíjn ook echt wel dun.
Maar ik hou mijn hoofd omhoog. Ha!
Greys heeft gesprokenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je mij dun vindt, dan ben jij ook dun.
(FEIT! Dus geen tegenstribbelen mogelijk!)
Cliff!!quote:
Senksquote:
Knuffelt terugquote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik knuffel GB ook, maar ik wil wel een knuffel terug, want ik voel me ook kut vandaag![]()
.
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:02 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Greys heeft gesproken.
edit: maar dan zonder de siga(a)r(et)![]()
Dwing jezelf vanaf nu iedere 5 minuten een sigaret te roken en minimaal 4 pakjes, totdat je zowat aan 't kotsen bentquote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]!
Vandaag de laatste rookdag!
Afgelopen nacht de helft van Allen Carr gelezen, zometeen de tweede helft.
Ik hoop wel dat de echte impact aan het einde zit, want het eerste deel deed me niet zoveel
Goeie tipquote:Op zondag 18 januari 2009 14:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Dwing jezelf vanaf nu iedere 5 minuten een sigaret te roken en minimaal 4 pakjes, totdat je zowat aan 't kotsen bent
ik vind roken anders nog steeds heel lekker op z'n tijdquote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef mspoez het volgende:
Nietes PF, roken IS vies...je hebt jezelf wijsgemaakt dat het lekker is. Als je heel eerlijk bent dan weet je dat ook.
Ok. Dan heb ik het mis. Sorry.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind roken anders nog steeds heel lekker op z'n tijd
may the force be with youquote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]!
Vandaag de laatste rookdag!
Afgelopen nacht de helft van Allen Carr gelezen, zometeen de tweede helft.
Ik hoop wel dat de echte impact aan het einde zit, want het eerste deel deed me niet zoveel
Ik vind roken lekker, maar ik rook nietquote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef mspoez het volgende:
Nietes PF, roken IS vies...je hebt jezelf wijsgemaakt dat het lekker is. Als je heel eerlijk bent dan weet je dat ook.
Muisz0r!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Ik heb de laptop ook maar even de bank op gesleurd want ik verveelde meVoel me al wel iets beter maar nog steeds niet geweldig!
Oh en ik wil ep.13 van GA. Nu graag
Oehja, me too! Heb je die sneak peek gezien?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Ik heb de laptop ook maar even de bank op gesleurd want ik verveelde meVoel me al wel iets beter maar nog steeds niet geweldig!
Oh en ik wil ep.13 van GA. Nu graag
Ik ga maandag tekenen, ik heb van dinsdag t/m vrijdag tentamens en eigenlijk wil ik dat weekend verhuizen! Maar ik moet even kijken of er wel/niet een vloer is, of ik die kan regelen en waar/hoe ik een bed ga kopen oid.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:41 schreef conleche het volgende:
@dochterlief
PF, wanneer ga je precies verhuizen?
Dank je wel!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
may the force be with you
[ afbeelding ]
Jaaaa aber ik kon het niet verstaan!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oehja, me too! Heb je die sneak peek gezien?
Hoiii!!quote:
Zal ik hem even kijken nog en voor je typen wat ze zegt?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaa aber ik kon het niet verstaan!
Jaaaaquote:Op zondag 18 januari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik hem even kijken nog en voor je typen wat ze zegt?
Ik zou zeggen de tweede of de derde!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:51 schreef P.F het volgende:
Welk kookboek zou het meest geschikt zijn voor iemand die niet kan koken?
http://www.bol.com/nl/p/b(...)#product_description
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002903829/index.html
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666877003/index.html
http://www.bol.com/nl/p/b(...)001572991/index.htmlquote:Op zondag 18 januari 2009 14:51 schreef P.F het volgende:
Welk kookboek zou het meest geschikt zijn voor iemand die niet kan koken?
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002903829/index.html
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666877003/index.html
Ken je ze ook? Ik heb thuis bij Jamie en Jamie's Italië, die laatste vind ik echt super maar die is een beetje te moeilijk voor vriendjequote:Op zondag 18 januari 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de tweede of de derde!
Hehehehe! Hoe wist je voor wie het wasquote:Op zondag 18 januari 2009 14:52 schreef neen het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)001572991/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |