Hihihihi.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hahaha en dan: met zijn allen, met zijn allen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd!
En dan keken ze altijd zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Treffendquote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hahaha en dan: met zijn allen, met zijn allen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd!
En dan keken ze altijd zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan weet ik niet hoeveel ik mis op weekbasis met mn werkleven enzoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef kwakveense het volgende:
jamaar jamaar...ik heb 1 middag een leven en nu heb ik meteen de datumprikker niet!
oh wacht, hij komt net binnen!jeuj!
Doet me denken aan een jongetje van 10 dat gewoon te lang niet naar de kapper is geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat is er mis met dit kapsel verdomme??
* motorbloempje doet meequote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef Goodbye het volgende:
Die meet is in maart he? Dan heb ik genoeg tijd om er tegen die tijd fabulous uit te zien![]()
Ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef Goodbye het volgende:
Die meet is in maart he? Dan heb ik genoeg tijd om er tegen die tijd fabulous uit te zien![]()
Ik heb ieder jaar nieuwe glazen (sterkte veranderd) en sinds 2004 ofzo een bril. Dit is mijn 2e montuur, en heb ik net een jaar. Ik doe wel een jaar of 4 met een brilquote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het staat gewoon onverzorgd. Lang haar bij mannen kan best, maar dit niet. Een vriend van mij had prachtig lang, steil witblond haar tot over zijn schoudersZag er echt mooi uit en stond ook goed.
Maar dit :
[..]
Ehm, een bril kost ook al snel 200 euro, en die moet je ook af en toe vervangen (ik persoonlijk zou zeker 1 x per 2 jaar een nieuwe bril kopen). Wat betreft diepte: die zie ik gewoon NIET zonder bril![]()
Een goed montuur kan trouwens wel wat toevoegen aan je gezicht, daar ben ik het wel mee eens. Zeker als je al lang een bril hebt, kan je gezicht zonder kaal lijken. Dat heb ik soms ook wel eens.
Pic van bril?
Ja, ik had niets moeten zeggen ..quote:
ik zou voor kleren gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had ook al bedacht dat ik maar weer moet gaan sporten voor de meet.. Ik heb zelfs al na zitten denken over wat ik aan moet trekken!
Wat zijn we ook een stelletje wijven bij mekaarquote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had ook al bedacht dat ik maar weer moet gaan sporten voor de meet.. Ik heb zelfs al na zitten denken over wat ik aan moet trekken!
Dat probleem had ik ook alquote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |