En wat denk je dat ik dan NIET vind?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe es googelen annders
Een mooie foto van Aarti?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik dan NIET vind?
Weet idd niet of ze die online heeft gezetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een mooie foto van Aarti?
dan is het je vergevenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben mobiel, ik had Indah gePMmed, maar ik weet niet of het makkelijk topics maken is vanuit Indonesie
Huuuuuu!quote:
Wat dan? Een struik? Een bloem? Vrucht? Beroerde spelling?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet idd niet of ze die online heeft gezet
Maar artichoc is geen groente
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
CGM kennende zal dat dan wel dat laatste zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat dan? Een struik? Een bloem? Vrucht? Beroerde spelling?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat dan? Een struik? Een bloem? Vrucht? Beroerde spelling?
Of ZE! die online heeft gezet.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaah(punt of uitroepteken).
[..]
CGM kennende zal dat dan wel dat laatste zijn( punt achter smiley)
.
"Van jezelf schrikken is niet grappig."quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Van jezelf schrikken is niet grappig."
Fuck. Nu krijg ik een koekje van eigen deegquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of ZE! die online heeft gezet.
Ben ik opeens omgebouwd?
quote:
Poeh hee. En nu?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef cablegunmaster het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(date)
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MPG op 18-01-2009 18:04:49 ]KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]Werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]The requested URL /_8BqjQ3bBqfw/RmrG9zKWq3I/AAAAAAAAAKg/4Y6ODAJ4F04/s1600/playmatewearingnomexsuit7ek.jpg was not found on this server.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je hebt zeker een duur abbonnementquote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef MPG het volgende:
Hier werkt t wel. En ook in een andere browser.
Ik heb Ziggoquote:Op zondag 18 januari 2009 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt zeker een duur abbonnement
P0wnedquote:
Was het zo gezellig dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:28 schreef Pien85 het volgende:
Poeh he... ik kom net mn bed weer s uit gerold
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef MPG het volgende:
Nieuwe poging:een halve tiet, zonder tepel, met veel te veel textiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PROBEER het dan liever niet eens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef MPG het volgende:
Nieuwe poging:Ah mr koldijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu weten we in iedergeval meer!
http://www.student.tue.nl/P/m.p.g.koldijk/wetboek.html
Redacted
Was t maar waar... ik was gewoon moequote:Op zondag 18 januari 2009 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was het zo gezellig dan?
Zeiksnorquote:Op zondag 18 januari 2009 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een halve tiet, zonder tepel, met veel te veel textiel.![]()
PROBEER het dan liever niet eens
Helaas mag ik geen aanspraak maken op de titel Mr., een titel die men slechts mag dragen na het succesvol afronden van een studie rechten. Hr. mag uiteraard wel gewoon.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ah mr koldijk!![]()
Nu weten we in iedergeval meer!
-knip-
![]()
In dat geval vraag je een mod (die zijn er hier genoeg volgens mijquote:Op zondag 18 januari 2009 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen aanspraak maken op de titel Mr., een titel die men slechts mag dragen na het succesvol afronden van een studie rechten. Hr. mag uiteraard wel gewoon.
Verder merk ik dat je mijn webspace door aan het snuffelen bent geweest, en dientengevolgen een document uit zijn verband gerukt hier plaatst, waar ik niet van gecharmeerd ben.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:08 schreef OA het volgende:
Vanmiddag een weekendje Berlijn geboekt in maart!![]()
Nu hopen op lekker weer...
Ik heb die zooi zelf online gezet, en men mag best weten wie ik ben. Ik vind het alleen wat minder tof dat CGM iets uit zijn verband rukt.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval vraag je een mod (die zijn er hier genoeg volgens mij) toch om zijn post (en jouw quote) even aan te passen? Ik kan me best voorstellen dat je niet met naam en toenaam genoemd wilt worden hier
edit: oh, of aan cgm zelf, die is nog altijd online zie ik
Kan je het shirt wat ik nu aan heb meteen meenemen?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gestreken, dat ga ik nu dus maar even doen.
Ouwe vakantiegangertquote:
Blijkbaar nietquote:Op zondag 18 januari 2009 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
Zit te kijken wat er straks op tv komt...
"Boer zoekt vrouw extra"
WTF.. Is eentje niet genoeg
Ja, ik ben al een maand niet in het buitenland geweest...quote:
ah, okquote:Op zondag 18 januari 2009 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb die zooi zelf online gezet, en men mag best weten wie ik ben. Ik vind het alleen wat minder tof dat CGM iets uit zijn verband rukt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je het shirt wat ik nu aan heb meteen meenemen?
Ik ben vorige week nog in Germanistan geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 19:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik ben al een maand niet in het buitenland geweest...
Ouwe snoepertsquote:Op zondag 18 januari 2009 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
Zit te kijken wat er straks op tv komt...
"Boer zoekt vrouw extra"
WTF.. Is eentje niet genoeg
Ja, om te tanken.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vorige week nog in Germanistan geweest.
Buitenland is buitenland.quote:
Dat kan ik niet ontkennen.quote:
Ik draag toch ook geen vuile was?quote:
Met mij er in zekerquote:Ik wil hem wel voor je buitenhangen anders
NSFW vermelden op zondagavond... /care voor iedereen die nu werkt...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef MPG het volgende:
Ow, en voor alle zeikers over tetten:
I Shot Myself! (ZWAAR NSFW)
HF
Papier moest vandaag werken. En bij indah is het geloof ik al maandag.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:26 schreef OA het volgende:
[..]
NSFW vermelden op zondagavond... /care voor iedereen die nu werkt...
Papier fokt mobiel en Indah werkt niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier moest vandaag werken. En bij indah is het geloof ik al maandag.
Dat zijn details.quote:
quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt het ook aardig overhoop gegooid trouwens
Schorem is hetquote:
Wandel zequote:
Eensch.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
Plebs! Zeker dat soort dat in maart gaat!
Strak planquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens wat voeder in de pan duwen
Ow, dat is een running gag hier. Uit de tijd van de snelposterij. Een typo die een eigen leven is gaan leiden.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat is een running gag hier. Uit de tijd van de snelposterij. Een typo die een eigen leven is gaan leiden."Geod tpoic" "werkwerkwekr" etc.
Ik blijf een n00bquote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat is een running gag hier. Uit de tijd van de snelposterij. Een typo die een eigen leven is gaan leiden."Geod tpoic" "werkwerkwekr" etc.
Absoluutquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
Dit topic is ook hard op weg naar de status van Essential Classic:
Wat is deze auto waard?
Je komt er net uit!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Verveling... vanavond maar s vroeg naar bed denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Spiegeltje maar dan
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stoor me er niet aan!quote:
1. Groter dan nodig.quote:
#2, inruilen!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Groter dan nodig.
2. Hangtieten na 25 jaar.
3. Of neppers.
Nee, nee en nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Groter dan nodig.
2. Hangtieten na 25 jaar.
3. Of neppers.
Deze tieten zijn absoluut te groot! Mijn handen zijn maar kleinquote:Op zondag 18 januari 2009 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet wat voor pannekoekenfanclub jullie eigenlijk allemaal zijn (met de gekende uitzonderingen) maar deze tieten zijn gewoon absoluut niet te groot
Eens!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef cablegunmaster het volgende:
post nieuwe kan Pien85 nog een oordeel vellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou blij?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, die zijn weer te kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou blij?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets, maar dan de rest er ook aan zeg maar
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Nu welquote:
Nou zeg... ik heb juist hele lieve kleine handjesquote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jouw handen zijn gewoon te klein, dat is alles.
ja, dat zal vast welquote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou zeg... ik heb juist hele lieve kleine handjes
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Pien85 het volgende:Veel beter iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets, maar dan de rest er ook aan zeg maar
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik weet niet waar jij een cup B ziet... maar die heb ik dan gemist hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat zal vast welMaar dat betekent niet dat hele nette mooie cup B borsten "te groot" zijn
Blijkbaar jaquote:Op zondag 18 januari 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een cup B ziet... maar die heb ik dan gemist hoor
Zuip zequote:
Ik heb geen idee, maar het is wel verrekte stil ineensquote:
Ik was even taart halen... vandaag mag het nogquote:Op zondag 18 januari 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het is wel verrekte stil ineens
kom je ook brengen?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was even taart halen... vandaag mag het nog.
* DR34M3R ignores new clonequote:Op zondag 18 januari 2009 21:56 schreef Pavlina1988 het volgende:
Oh Roy is asleep I thinkWell, sweet dreams everybody
Dobrou noc!
Regen en wind.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, t laatste biertje, zo maar eens van pittenstein. Wie weet wat morgen brengt
Fijn vooruitzichtquote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Regen en wind.
Trusten vast
JortK.quote:
Niet naar mij dusquote:
als dat nou vannacht komt... dan slaap ik lekker zometeenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Regen en wind.
Trusten vast
Ik heb zo'n vermoeden dat jij dat zou moeten wetenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
JortK.
Pavlina = huisgenote van Fles?
Of een kloon die zich als zodanig voor doet.
Verstandig...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij dat zou moeten weten
* DR34M3R houdt MPG voor elke kloon in dit topic verantwoordelijk
Dat JortK in het dagelijks leven Roy heet weet ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij dat zou moeten weten
* DR34M3R houdt MPG voor elke kloon in dit topic verantwoordelijk
Zegt Dhr. Miljonairquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef OA
ja ja, dat zou ik ook zeggenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:37 schreef MPG het volgende:
Maar wie Pavlina is, geen idee.
Ik kloon niet.
Was het zo doorzichtig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Iets over mij en klonenquote:
Hahaha, stommeling, je hebt met je kloons gepost daarquote:
Welnee. Al zit dat topic wel vol met klonen...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, stommeling, je hebt met je kloons gepost daar
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
* verder leest
damn... het zijn er teveel... en MPG heeft er ook gepost
Goed topic was datquote:
Dan gaan ze weer over mijn taal zeurenquote:
Valt wel mee, ben pas 1 keer zeiknat geregend vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 06:58 schreef OA het volgende:
19 januari meest deprimerende dag
Succes allemaal vandaag...
Ik ben vrijquote:Op maandag 19 januari 2009 06:58 schreef OA het volgende:
Weinig gespam gisteren!quote:Op maandag 19 januari 2009 01:45 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 18 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
77. 072 MPG
83. 069 Californium
Hoe kan dat nou, die dag is al lang geweestquote:Op maandag 19 januari 2009 06:58 schreef OA het volgende:
Ik sta er niet inquote:
waardeloos begin van een maandag, geen berenquote:Op maandag 19 januari 2009 08:26 schreef BrandX het volgende:geen beren hier. Wel twee handen, een mes, boter, 2 sneetjes zevengranenbruinbrood en kipfilet, afgemaakt met een paar blaadjes rucolasla
![]()
Leef jij in een andere tijdzone? Hier is het namelijk vandaag 19 januari.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, die dag is al lang geweest.
Als je maar niet aan de race raakt, dat spettert de pot weer geheel vol.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:44 schreef Klonk het volgende:
Zo, tot de eerstvolgende keer dat ik weer een flinke bolus leg in de plee is ie weer schoon
Nee, maar de deprimerendste dag van het jaar ligt al lang achter me!quote:Op maandag 19 januari 2009 08:48 schreef OA het volgende:
[..]
Leef jij in een andere tijdzone? Hier is het namelijk vandaag 19 januari.
Zie je JP dit al doenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Cool toch dat een president dat doet, dat verwacht je echt niet
jahquote:
en voor wie is diequote:Op maandag 19 januari 2009 09:20 schreef Californium het volgende:
[..]
jahik geef er vandaag maar 1 weg
Verjaardag was gezellig!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:22 schreef Californium het volgende:
voor wie m het eerst pakt
en DNA knippen en plakken is geluk hoorgelukkig
dadelijk onnuttige presentatie geven
hoe was je verjaardag DM....
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verjaardag was gezellig!
Had voor het eerst eens veel visite op mijn verjaardag.
Ook een aantal leuke dingen gekregen, wat boeken, verzorgingsproducten ("Dan blijf je er ondanks je jaartje extra jeugdig uitzien, Martin!") en een boekenbon die ik verplicht aan kookboeken moet besteden
.
Jazeker, nadat alle visite 's avonds laat weg was, heb ik hem gezienquote:Op maandag 19 januari 2009 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
koken
had je mijn felicitatie gister nog gezien
quote:
neequote:Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
Heb je nog iets gehoord van HP, eigenlijk?
De beroemde/beruchte collega met kont, of is dit een andere?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef Californium het volgende:
[..]
nee
maar ik heb de liefste collega van de wereldOf hij niet even moest bellen... hij sprak beter engels
die anderequote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
De beroemde/beruchte collega met kont, of is dit een andere?
Nou nou, what is?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Lekker begin van de week.
Gezeik begint al goed..,
...en je hebt wat betere gesprekken met hem, zo te lezenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
die andereuiterlijk is minder, maar hij is wel helemaal
![]()
Hoezo?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Lekker begin van de week.
Gezeik begint al goed..,
nog steeds lastigquote:Op maandag 19 januari 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en je hebt wat betere gesprekken met hem, zo te lezen.
Hehe.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
nog steeds lastigmaar wel beter
![]()
![]()
tis zo'n echte 'good guy'Lief tot op het bot
daar hou ik van
jahquote:
Tuurlijk nietquote:Op maandag 19 januari 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien.
Hoe is't nou?Nog iets van BCC gehoord?
Het was ook een vraag tegen beter weten in, eigenlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 10:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Vanmiddag zelf maar even bellen
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook een vraag tegen beter weten in, eigenlijk.
Heb je niet een enorm slaaptekort opgebouwd? Een paar dagen/nachten flink doorslapen helpt dan veek niet om het weg te werken.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Oh, ik snap er niets van, gisteren nacht goed geslapen, gisteren middag nog van 2 tot 6 geslapen, vannacht van 1 tot 10... en ik blijf maar moe
Ja, slaaptekort... maar duurt wel even voor dat dat weer opgelost isquote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je niet een enorm slaaptekort opgebouwd? Een paar dagen/nachten flink doorslapen helpt dan veek niet om het weg te werken.
Wat ik zelf merk is dat als ik een keer meer heb geslapen dan normaal, ik juist vermoeider ben dan anders. Daarom ben ik ook vaak rond 9 uur mijn bed alweer uit in het weekend.
Een voordeel: je loopt die bullebak niet tegen het lijf op werk, als het goed is.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, slaaptekort... maar duurt wel even voor dat dat weer opgelost is
Hoor net dat ik vandaag ergens anders moet werken dan in mijn normale filiaal... vind het niet erg, maar de manier waarop t me verteld werd... is tegenwoordig geen vraag meer, maar een mededeling;
"Sabine met 'de baas'. Ik heb een mededeling voor je, jij werkt vandaag op 'andere locatie', tot morgen!" tuut tuut tuut....
wat ik de afgelopen maand heb bereikt...quote:
Truequote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een voordeel: je loopt die bullebak niet tegen het lijf op werk, als het goed is.
en je werkt waarquote:Op maandag 19 januari 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TrueAch, vermaak me daar ook wel hoor, dat is t probleem ook niet, vind t helemaal niet erg om s ergens anders te staan, het ging mij echt alleen maar om de manier waarop dit mij werd medegedeeld.
Nog een voordeel: we hadden vandaag balans in mn eigen filiaal, en die gaat nu voor mij niet door
Fout, het antwoord is altijd 42!quote:
Nou ja, snel klaar dan toch? Of staat er een minimale tijd voor?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
wat ik de afgelopen maand heb bereikt...
Niets dusnog steeds bezig met klonen
Llquote:
Alleen maar voordelen dus!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TrueAch, vermaak me daar ook wel hoor, dat is t probleem ook niet, vind t helemaal niet erg om s ergens anders te staan, het ging mij echt alleen maar om de manier waarop dit mij werd medegedeeld.
Nog een voordeel: we hadden vandaag balans in mn eigen filiaal, en die gaat nu voor mij niet door
En je hebt veel fokposts!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
wat ik de afgelopen maand heb bereikt...
Niets dusnog steeds bezig met klonen
Barf?quote:
snel klaar jah... maar ik wil gewoon kunnen zeggen dat ik resultaat hebquote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, snel klaar dan toch? Of staat er een minimale tijd voor?
En hoeren!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Tyfushonden zijn het
[..]
Wat denk je?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
de rioolonstoppingsgebeuren is hier voor een videocontrole, ik vroeg zo van waarom eigenlijk, dus die vent zegt zo van ja er zijn wortels geconstateerd, ik zeg ja boven op de uien, naast de aardappels![]()
dus die vent![]()
maandagmorgen is en blijft lastig voor sommige mensen
Nou ja, inzicht in wat fout ging en hoe het wel lukte, is toch ook een resultaat? Je hebt op die manier immers toch progressie geboektquote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
snel klaar jah... maar ik wil gewoon kunnen zeggen dat ik resultaat heb
Jort klinkt iig wat depressief.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef OA het volgende:
Nog steeds niemand depressief?
Werkzequote:
Er hing nog een etiketje met 'made by Klonk' aan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
ik heb net een van mijn eigen drollen gezien
Dat heeft te maken met je default connection. Check even in IE -> tools -> tabblad connection.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
Misschien dat iemand hier dat weet.
Ik ben verbonden met een draadloos netwerk, maar elke keer als ik een nieuwe pagina opvraag in IE wil IE verbinding maken met een breedband verbinding, wat uiteraard niet lukt, want ik héb helemaal geen breedband verbinding... Hoe zet ik dit uit?
nah, een meter of 2 in de huisrioolbuis, nog voor de aansluiting op het hoofdriool dan denk ik dat die bruine hoop toch echt van mij isquote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkze.
[..]
Er hing nog een etiketje met 'made by Klonk' aan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |