wat ik de afgelopen maand heb bereikt...quote:
Truequote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een voordeel: je loopt die bullebak niet tegen het lijf op werk, als het goed is.
en je werkt waarquote:Op maandag 19 januari 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TrueAch, vermaak me daar ook wel hoor, dat is t probleem ook niet, vind t helemaal niet erg om s ergens anders te staan, het ging mij echt alleen maar om de manier waarop dit mij werd medegedeeld.
Nog een voordeel: we hadden vandaag balans in mn eigen filiaal, en die gaat nu voor mij niet door
Fout, het antwoord is altijd 42!quote:
Nou ja, snel klaar dan toch? Of staat er een minimale tijd voor?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
wat ik de afgelopen maand heb bereikt...
Niets dusnog steeds bezig met klonen
Llquote:
Alleen maar voordelen dus!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TrueAch, vermaak me daar ook wel hoor, dat is t probleem ook niet, vind t helemaal niet erg om s ergens anders te staan, het ging mij echt alleen maar om de manier waarop dit mij werd medegedeeld.
Nog een voordeel: we hadden vandaag balans in mn eigen filiaal, en die gaat nu voor mij niet door
En je hebt veel fokposts!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
wat ik de afgelopen maand heb bereikt...
Niets dusnog steeds bezig met klonen
Barf?quote:
snel klaar jah... maar ik wil gewoon kunnen zeggen dat ik resultaat hebquote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, snel klaar dan toch? Of staat er een minimale tijd voor?
En hoeren!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Tyfushonden zijn het
[..]
Wat denk je?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
de rioolonstoppingsgebeuren is hier voor een videocontrole, ik vroeg zo van waarom eigenlijk, dus die vent zegt zo van ja er zijn wortels geconstateerd, ik zeg ja boven op de uien, naast de aardappels![]()
dus die vent![]()
maandagmorgen is en blijft lastig voor sommige mensen
Nou ja, inzicht in wat fout ging en hoe het wel lukte, is toch ook een resultaat? Je hebt op die manier immers toch progressie geboektquote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
snel klaar jah... maar ik wil gewoon kunnen zeggen dat ik resultaat heb
Jort klinkt iig wat depressief.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef OA het volgende:
Nog steeds niemand depressief?
Werkzequote:
Er hing nog een etiketje met 'made by Klonk' aan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
ik heb net een van mijn eigen drollen gezien
Dat heeft te maken met je default connection. Check even in IE -> tools -> tabblad connection.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
Misschien dat iemand hier dat weet.
Ik ben verbonden met een draadloos netwerk, maar elke keer als ik een nieuwe pagina opvraag in IE wil IE verbinding maken met een breedband verbinding, wat uiteraard niet lukt, want ik héb helemaal geen breedband verbinding... Hoe zet ik dit uit?
nah, een meter of 2 in de huisrioolbuis, nog voor de aansluiting op het hoofdriool dan denk ik dat die bruine hoop toch echt van mij isquote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkze.
[..]
Er hing nog een etiketje met 'made by Klonk' aan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |