En wat denk je dat ik dan NIET vind?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe es googelen annders
Een mooie foto van Aarti?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik dan NIET vind?
Weet idd niet of ze die online heeft gezetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een mooie foto van Aarti?
dan is het je vergevenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben mobiel, ik had Indah gePMmed, maar ik weet niet of het makkelijk topics maken is vanuit Indonesie
Huuuuuu!quote:
Wat dan? Een struik? Een bloem? Vrucht? Beroerde spelling?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet idd niet of ze die online heeft gezet
Maar artichoc is geen groente
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
CGM kennende zal dat dan wel dat laatste zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat dan? Een struik? Een bloem? Vrucht? Beroerde spelling?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat dan? Een struik? Een bloem? Vrucht? Beroerde spelling?
Of ZE! die online heeft gezet.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaah(punt of uitroepteken).
[..]
CGM kennende zal dat dan wel dat laatste zijn( punt achter smiley)
.
"Van jezelf schrikken is niet grappig."quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Van jezelf schrikken is niet grappig."
Fuck. Nu krijg ik een koekje van eigen deegquote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of ZE! die online heeft gezet.
Ben ik opeens omgebouwd?
quote:
Poeh hee. En nu?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef cablegunmaster het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(date)
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MPG op 18-01-2009 18:04:49 ]KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]Werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]The requested URL /_8BqjQ3bBqfw/RmrG9zKWq3I/AAAAAAAAAKg/4Y6ODAJ4F04/s1600/playmatewearingnomexsuit7ek.jpg was not found on this server.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je hebt zeker een duur abbonnementquote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef MPG het volgende:
Hier werkt t wel. En ook in een andere browser.
Ik heb Ziggoquote:Op zondag 18 januari 2009 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt zeker een duur abbonnement
P0wnedquote:
Was het zo gezellig dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:28 schreef Pien85 het volgende:
Poeh he... ik kom net mn bed weer s uit gerold
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef MPG het volgende:
Nieuwe poging:een halve tiet, zonder tepel, met veel te veel textiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PROBEER het dan liever niet eens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef MPG het volgende:
Nieuwe poging:Ah mr koldijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu weten we in iedergeval meer!
http://www.student.tue.nl/P/m.p.g.koldijk/wetboek.html
Redacted
Was t maar waar... ik was gewoon moequote:Op zondag 18 januari 2009 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was het zo gezellig dan?
Zeiksnorquote:Op zondag 18 januari 2009 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een halve tiet, zonder tepel, met veel te veel textiel.![]()
PROBEER het dan liever niet eens
Helaas mag ik geen aanspraak maken op de titel Mr., een titel die men slechts mag dragen na het succesvol afronden van een studie rechten. Hr. mag uiteraard wel gewoon.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ah mr koldijk!![]()
Nu weten we in iedergeval meer!
-knip-
![]()
In dat geval vraag je een mod (die zijn er hier genoeg volgens mijquote:Op zondag 18 januari 2009 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen aanspraak maken op de titel Mr., een titel die men slechts mag dragen na het succesvol afronden van een studie rechten. Hr. mag uiteraard wel gewoon.
Verder merk ik dat je mijn webspace door aan het snuffelen bent geweest, en dientengevolgen een document uit zijn verband gerukt hier plaatst, waar ik niet van gecharmeerd ben.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:08 schreef OA het volgende:
Vanmiddag een weekendje Berlijn geboekt in maart!![]()
Nu hopen op lekker weer...
Ik heb die zooi zelf online gezet, en men mag best weten wie ik ben. Ik vind het alleen wat minder tof dat CGM iets uit zijn verband rukt.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval vraag je een mod (die zijn er hier genoeg volgens mij) toch om zijn post (en jouw quote) even aan te passen? Ik kan me best voorstellen dat je niet met naam en toenaam genoemd wilt worden hier
edit: oh, of aan cgm zelf, die is nog altijd online zie ik
Kan je het shirt wat ik nu aan heb meteen meenemen?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gestreken, dat ga ik nu dus maar even doen.
Ouwe vakantiegangertquote:
Blijkbaar nietquote:Op zondag 18 januari 2009 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
Zit te kijken wat er straks op tv komt...
"Boer zoekt vrouw extra"
WTF.. Is eentje niet genoeg
Ja, ik ben al een maand niet in het buitenland geweest...quote:
ah, okquote:Op zondag 18 januari 2009 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb die zooi zelf online gezet, en men mag best weten wie ik ben. Ik vind het alleen wat minder tof dat CGM iets uit zijn verband rukt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je het shirt wat ik nu aan heb meteen meenemen?
Ik ben vorige week nog in Germanistan geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 19:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik ben al een maand niet in het buitenland geweest...
Ouwe snoepertsquote:Op zondag 18 januari 2009 19:17 schreef DR34M3R het volgende:
Zit te kijken wat er straks op tv komt...
"Boer zoekt vrouw extra"
WTF.. Is eentje niet genoeg
Ja, om te tanken.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vorige week nog in Germanistan geweest.
Buitenland is buitenland.quote:
Dat kan ik niet ontkennen.quote:
Ik draag toch ook geen vuile was?quote:
Met mij er in zekerquote:Ik wil hem wel voor je buitenhangen anders
NSFW vermelden op zondagavond... /care voor iedereen die nu werkt...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef MPG het volgende:
Ow, en voor alle zeikers over tetten:
I Shot Myself! (ZWAAR NSFW)
HF
Papier moest vandaag werken. En bij indah is het geloof ik al maandag.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:26 schreef OA het volgende:
[..]
NSFW vermelden op zondagavond... /care voor iedereen die nu werkt...
Papier fokt mobiel en Indah werkt niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier moest vandaag werken. En bij indah is het geloof ik al maandag.
Dat zijn details.quote:
quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hebt het ook aardig overhoop gegooid trouwens
Schorem is hetquote:
Wandel zequote:
Eensch.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
Plebs! Zeker dat soort dat in maart gaat!
Strak planquote:Op zondag 18 januari 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens wat voeder in de pan duwen
Ow, dat is een running gag hier. Uit de tijd van de snelposterij. Een typo die een eigen leven is gaan leiden.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat is een running gag hier. Uit de tijd van de snelposterij. Een typo die een eigen leven is gaan leiden."Geod tpoic" "werkwerkwekr" etc.
Ik blijf een n00bquote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dat is een running gag hier. Uit de tijd van de snelposterij. Een typo die een eigen leven is gaan leiden."Geod tpoic" "werkwerkwekr" etc.
Absoluutquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
Dit topic is ook hard op weg naar de status van Essential Classic:
Wat is deze auto waard?
Je komt er net uit!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Verveling... vanavond maar s vroeg naar bed denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |