Vlaai!quote:Op zondag 18 januari 2009 11:48 schreef MPG het volgende:
Mart, van harte gefeliciteerd met DaVerjaardag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankquote:
Hoezo rage? Dat hoort toch bij moslimsquote:Op zondag 18 januari 2009 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Getver, alweer een jonge vrouw vermoord in Jakarta. Het is een rage aan het worden.
Je ziet liever de oudjes vermoord wordenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Getver, alweer een jonge vrouw vermoord in Jakarta. Het is een rage aan het worden.
Bij mama is het goed hequote:Op zondag 18 januari 2009 14:18 schreef DR34M3R het volgende:De jongste zit weer lekker in zijn vel hier, gelukkig
Ja, Midden-Oosten relifreaks ja.. niet hierquote:Op zondag 18 januari 2009 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo rage? Dat hoort toch bij moslims
De bejaardenhuizen zitten hier niet zo vol, dus dat hoeft ook niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet liever de oudjes vermoord worden
Dat komt ook jouw kant op hequote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, Midden-Oosten relifreaks ja.. niet hier
quote:
Het Anne Frankplantsoen?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar het sex-bos hier 'in de buurt' bestaat nog
http://news.okezone.com/r(...)-samas-untuk-ngeseks
De bomen zijn er aangeplant in 2005 om erosie te voorkomen. Nu zijn die bomen natuurlijk flink gegroeid en is het een ideale plek om te seksen. Zo'n bos is/was er in Eindhoven ook.. in ieder geval gingen er geruchten toen ik nog een pubertje was. Nooit iemand iets zien doen daar overigens.
Daar kom jij wekelijks?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar het sex-bos hier 'in de buurt' bestaat nog
http://news.okezone.com/r(...)-samas-untuk-ngeseks
De bomen zijn er aangeplant in 2005 om erosie te voorkomen. Nu zijn die bomen natuurlijk flink gegroeid en is het een ideale plek om te seksen. Zo'n bos is/was er in Eindhoven ook.. in ieder geval gingen er geruchten toen ik nog een pubertje was. Nooit iemand iets zien doen daar overigens.
Ja, dat is nog wat andersquote:Op zondag 18 januari 2009 15:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het Anne Frankplantsoen?
Maar eerlijk.. is niet ieder bos een ideale plek daarvoor?
Is het niet tijd om ze bij pa weg te houden danquote:Op zondag 18 januari 2009 15:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar het heeft de hele week geduurd nu... Komt ook omdat hij nogal veel heeft moeten praten denk ik over wat er gebeurd is allemaal. Schoolarts, huisarts, juffrouw... En dat nadat ze bijna 2 weken bij papa zijn geweest (op 2,5 dag na tussendoor), waar hij niet zo lekker in zijn vel zit.![]()
Er is dus van alles opgerakeld, en dat is te merken geweest.. Maar nu gaat het weer goed allemaal. Woensdag mogen ze weer terug..
Nou ja, eerst maar zorgen dat het nog een paar dagen fijn is, dan komt ie die 4,5 dag mss ook wel weer door.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet tijd om ze bij pa weg te houden dan
Op de duur heb je geen keus meer vrees ik. En pa moet idd anders ziet hij straks lang zijn kinderen nietquote:Op zondag 18 januari 2009 15:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Er zal e.e.a. moeten gaan veranderen daar, dat is zeker.. vandaar ook al die gesprekken. Hopelijk wil paps er wat mee doen... maar aangezien hij wel zegt dat hij alleen het allerbeste wil voor Wesley, maar het tegenovergestelde doet... Ik heb er zwaar mijn twijfels bij.
Ik kan maar 1 extra bij mijn pizza bestellenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:50 schreef cablegunmaster het volgende:
btw mijn site eindelijk af (behalve gastenboek en mogelijke uitbreidingen)
doel van de site mijn opdrachten tonen.
http://cablegunmaster.nl
shift knopje.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 extra bij mijn pizza bestellen.
En hoe lang gaat dat bezorgen duren?
De site is niet mobiel-vriendelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 15:50 schreef cablegunmaster het volgende:
btw mijn site eindelijk af (behalve gastenboek en mogelijke uitbreidingen)
doel van de site mijn opdrachten tonen.
http://cablegunmaster.nl
hahahaquote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De site is niet mobiel-vriendelijkIk kan de opdrachten niet bekijken
Ah, Das beter.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
shift knopje.
zal het wel aanpassen. met uitleg erbij
shift naar beneden of ctrl + keuze klikken.
dan heb je meer toevoegingen
quote:De bestelling:
Besteld om 2009-01-18 15:57:17
Een grote pizza! met daarop:
Ham Salami Artichoc Ansjovis
het drankje dat u besteld heeft is: Cola
Extra's:
Voorgerecht TomaatGarnaal
Voorgerecht Scampis
Voorgerecht Groentenslaatje
Dessert Dame Blanche
6-Pack Beer
gratis mini pizza!
Uw commentaar:
Bezorgen bij MPG.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, Das beter.
Maar wanneer wordt die pizza npou bezorgd? ik heb honger.
[..]
Hoezo gek?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, Das beter.
Maar wanneer wordt die pizza npou bezorgd? ik heb honger.
[..]
Wel. Vraag maar aan Muckquote:
Dan krijg ik een scherm zonder opdracht. Je kan beter de opdrachten rechtstreeks aanklikbaar maken.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hahaha![]()
dat was niet de opdracht
stond ergens ook klik hier![]()
om het te bekijken![]()
Dat is de homo-plek, maar die bedoel ik niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het Anne Frankplantsoen?
Maar eerlijk.. is niet ieder bos een ideale plek daarvoor?
Ik denk het.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is Artichoc
Een reep chocolade in bijzondere vorm
Moest eens een kijkje gaan nemen binnenkort ja. Moet wel een beetje op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt in de buurt toch?quote:
Een nog bruinere Aarti of een groente.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is Artichoc
Een reep chocolade in bijzondere vorm
*trots is.quote:
Zolang aarti dan maar niet op mn pizza zitquote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een nog bruinere Aarti of een groente.
Dan kan zij voor je kokenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang aarti dan maar niewt op mn pizza zit. Dan issie op voordat ie hier bezorgd is
.
bruin is goedquote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slim!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kan zij voor je koken
De eerste zou kunnen. De tweede lijkt me nietquote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste zou kunnen. De tweede lijkt me niet
Openmaken, schoonmaken, dichtmaken?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF? de ventilator van mijn laptop maakt ineens een kutgeluid. Zal wel schoongemaakt willen worden. Moet ik morgen even een oplossing voor verzinnen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |