quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
Ik ben in ieder geval de mooiste FOK!ker, hoeven de dames daar geen apart topic voor te openen.
Als we zo zouden handelen kunnen we in KLB beter 5 centrale topics maken en het nieuwe topic knopje weg flikkeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
Goh, dit topic hebben we nog niet gehad deze maand.
Ga der voorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als we zo zouden handelen kunnen we in KLB beter 5 centrale topics maken en het nieuwe topic knopje weg flikkeren.
Alicey?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef jimmyrodgers het volgende:
SHE wist ik al, Yvonne is iets te oud
Ja? Ik zie het probleem niet... Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als we zo zouden handelen kunnen we in KLB beter 5 centrale topics maken en het nieuwe topic knopje weg flikkeren.
'Iets'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef jimmyrodgers het volgende:
SHE wist ik al, Yvonne is iets te oud
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja? Ik zie het probleem niet... Wat houd je tegen?
als je die SC meeneemt, heb je mijn zegenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhh. Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja? Ik zie het probleem niet... Wat houd je tegen?
Wat IQM zegt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
Goh, dit topic hebben we nog niet gehad deze maand.
lief kloontjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Wat IQM zegt.
Wie is nou de lekkerste Fokster op dit moment?.
Barra's lekker Foksters hitlist.
macht maakt ook aantrekkelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je al 12 jaar droog staat en niemand anders kan krijgen.
Remlof, verdomme!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef Olep het volgende:
Poll: De mooiste FOK!ster?remlof Yvonne Giel.Beelen Danny
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
kan dr FA mee wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vind je? Zie niet in wat voor invloed dat zou moeten hebben op aantrekkelijkheid...
Nee, die zit nu VBL onveilig te maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat heb je met Paul gedaan? Zit die weer in de kelder opgesloten?
Ik ben hem soms even zatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat heb je met Paul gedaan? Zit die weer in de kelder opgesloten?
same herequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Klik ik dit hele topic aan, staan er heul geen pics in![]()
Dan stel ik me vast als jurylid beschikbaar voor de mannen verkiezing.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:28 schreef ssebass het volgende:
Vroeger was er toch een verkiezing? Ik wil dan in ieder geval in de jury
Kwiwi: Persoonlijke gegevens; geslacht: Nee, gelukkig niet. Doe 's een foto.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan stel ik me vast als jurylid beschikbaar voor de mannen verkiezing.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef jimmyrodgers het volgende:
Wat zijn de mooiste Fok!sters?
ik wil dit weten zo dat ik hun FoBo kan lurken en ze via de PM ga stalken![]()
T_C is leuk, maar Liiszle mag er ook wezen:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Terrorizing_Cookie en
[ afbeelding ]
LittleMiss
[ afbeelding ]
Die krijgt een zeer ruime voldoendequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
aGirl is ook lekker ijdel.
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/aGirl
Fraai exemplaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
aGirl is ook lekker ijdel.
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/aGirl
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit Yolanthe Cabau van Kasbergen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat je zoal allemaal tegenkomt.
MostValuablePrincess
[ afbeelding ]
Heel tof ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef XtremeNL het volgende:
Asskicker14, ben je pedofiel of zelf ook nog maar 16?
En tof dat Yolanthe ook op fok zit trouwens
aGirl ziet er wel goed uit, maar heeft volgens mij wel erg veel baat bij photoshop en goede hoek uitkiezen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Dude, hoe verwacht je dat ik dat kan ruiken?quote:
Whoei die ogenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef murp het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Popcorn
[ afbeelding ]
Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om het fotoboek te vervuilen met dit soort onzin. In de hoop een paar reacties te krijgen van nietsvermoedende fotoboek bezoekers.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dude, hoe verwacht je dat ik dat kan ruiken?
Geen zin om het verhaal er achter uit te leggenquote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om het fotoboek te vervuilen met dit soort onzin. In de hoop een paar reacties te krijgen van nietsvermoedende fotoboek bezoekers.
Denk ook dat FOK! uit mannen en kloontjes bestaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Op het internet zitten toch alleen mannen?
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:17 schreef cerror het volgende:
Meer dan de helft van de zogenaamde foksters hier gemeldt gemeld zijn klonen is kloon.
Zal ik er dan een nomineren?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:17 schreef cerror het volgende:
Meer dan de helft van de zogenaamde foksters hier gemeldt zijn klonen.
Zo die is vet lekkerquote:
Cuteness.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Lianne_ . Een van de mooiste die ik heb kunnen vinden.
[ afbeelding ]
Ha, die heeft haar oude leuke foto('s) verwijderd. Ze had een foto die nogal paars was en waar ze poppig opstond.quote:
Hmm, die staat me ook nog wel bij. Mja, de rest doet het 'm ook wel voor mij.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Ha, die heeft haar oude leuke foto('s) verwijderd. Ze had een foto die nogal paars was en waar ze poppig opstond.
* DevilsWhore verwijst naar het mooiste Fok!ers-topic.quote:
Euuhhh... om dezelfde reden als dat jij nog niet genoemd bent misschien?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore verwijst naar het mooiste Fok!ers-topic.
Waarom is ChipsZak. nog niet genoemd dan?
CZ. is mooi.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Euuhhh... om dezelfde reden als dat jij nog niet genoemd bent misschien?
Tip: lees de TT.
Spijtig dat ze nog niet genomineerd is dan, maar waarschijnlijk denk het mannelijke deel van FOK! dat in dit topic post daar dan anders over.quote:
Waarom zouden alleen mannen iemand mogen nomineren?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Spijtig dat ze nog niet genomineerd is dan, maar waarschijnlijk denk het mannelijke deel van FOK! dat in dit topic post daar dan anders over.
Omdat we een betere smaak qua vrouwen hebben he, en dat bewijs jij nu nog even extraquote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom zouden alleen mannen iemand mogen nomineren?
Doe eens liefquote:Op maandag 19 januari 2009 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat we een betere smaak qua vrouwen hebben he, en dat bewijs jij nu nog even extra
Zou ik niet te hatd roepen, jij kent mijn chick niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat we een betere smaak qua vrouwen hebben he, en dat bewijs jij nu nog even extra
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah.. ik zal me inhouden.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik niet te hatd roepen, jij kent mijn chick niet.
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op maandag 19 januari 2009 19:19 schreef ssebass het volgende:
Is er ergens een foto overzicht met random foto's. Ik heb wel eens een leuke gezien, maar die vind je zo nooit natuurlijk.
quote:Grabbelton
vier willekeurige foto's bij elke reload...
Ik doe lief ? Dat lief en realiteit nou relatief met elkaar verbonden zijn kan ik ook niks aan doen natuurlijkquote:
Tja, jammer, maar dan kunnen we je ook niet nomineren.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef frame-saw het volgende:
Ik![]()
Maar daar komen jullie toch nooit achter
he verdoriequote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Tja, jammer, maar dan kunnen we je ook niet nomineren.
Ben jij al genomineerd?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
jullie mannen nomineren jullie zelf anders ook.
Ik heb een mooi innerlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Tja, jammer, maar dan kunnen we je ook niet nomineren.
Al had je er 6 op gegeten het boeit nietquote:Op maandag 19 januari 2009 23:10 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb een mooi innerlijkEn uiterlijk natuurlijk.
Ik heb wel een stuk of 5 fokkers gemeet al!
Kut, daar gaat mijn eigenwaarde.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Al had je er 6 op gegeten het boeit niet
Al maakte je ze en vreet je ze ook opquote:Op maandag 19 januari 2009 23:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kut, daar gaat mijn eigenwaarde.![]()
Toch maar halfnaaktfoto's maken.
Foei! Af! Braaf!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Al maakte je ze en vreet je ze ook op
Een goed baasje laat zijn hondje los.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan hou je me aan het lijntje
Dus wat is precies het verschil, naast dat jij voortaan eten voor me kookt ?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Een goed baasje laat zijn hondje los.
Weet ik, beter dan die monobrauw van jou.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:42 schreef TheGuy het volgende:
[..]
Haha zou ik niet doen, mooie wenkbrauwen trouwens
En dat terwijl iedereen weet dat Fok!ers lelijk zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
jullie mannen nomineren jullie zelf anders ook.
Maar serieusquote:Op maandag 19 januari 2009 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, beter dan die monobrauw van jou.
Dat jij stil bent.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus wat is precies het verschil, naast dat jij voortaan eten voor me kookt ?
Je tikt met je vingers op het toetsenbord en hebt zo mij uitgesloten van nominatie.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar serieusje moet je wenkbrauwen niet tekenen dat is maar niks
![]()
Misschien is je innerlijk ook heet kut en rotquote:Op maandag 19 januari 2009 23:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je tikt met je vingers op het toetsenbord en hebt zo mij uitgesloten van nominatie.![]()
Nu krijg ik geen bevestiging, raak ik depressief en pleeg ik zelfmoord. Maar als je mijn innerlijk nomineert dan komt dat allemaal goed
Dat kan je toch uitvogelen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien is je innerlijk ook heet kut en rotDat weet ik tohc niet
jezus wat is dat ?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja want zulke wenkbrauwen zijn sexy.
wat een schatjequote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
Dan neem je met jezelf ook wel 2 uitersten hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja want zulke wenkbrauwen zijn sexy.
Tuurlijk draait het om uiterlijk, je gaat toch ook niet die ene lelijke gozer aanspreken omdat ie misschien wél lief isquote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat kan je toch uitvogelen.
Waarom moet het allemaal om het uiterlijk draaienEn dat zeg ik niet omdat ik zo lelijk ben hoor
met dr beverquote:
Dat zijn wenkbrauwen die een eigen leven leiden.quote:
Ja maar het gaat ook om inhoud want ik ga me ergeren aan mensen zonder inhoudquote:Op maandag 19 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk draait het om uiterlijk, je gaat toch ook niet die ene lelijke gozer aanspreken omdat ie misschien wél lief is
Ja daarom moet het er ook allebei zijn hequote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja maar het gaat ook om inhoud want ik ga me ergeren aan mensen zonder inhoudDie misschien wel knap zijn, maar waar je gewoon niet echt kan praten. Maar ik ben ook veel te impulsief in relaties, dus ja dan wil ik er nog wel eens vandoor gaan met een ietwat lelijkere jongen die wel lief is
Wie ben jijquote:
Geloof me, ik heb ze erger gezien.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan neem je met jezelf ook wel 2 uitersten hoor
Its me babyquote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daarom moet het er ook allebei zijn he1 van beide gaat niet werken, dus dat gezever dat het om innerlijk draait slaat natuurlijk nergens op
[..]
Wie ben jij
ik herken je niet meer zoquote:
Ow ja dat zeker, maar ik mag toch vinden dat ik het minder vind als iemand de rest van z'n leven zonder wenkbrauwen rondloopt behalve als ze kunstmatig met een potloodje erop gezet zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb ze erger gezien.
Moet ik nu zeggen:quote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daarom moet het er ook allebei zijn he1 van beide gaat niet werken, dus dat gezever dat het om innerlijk draait slaat natuurlijk nergens op
Ze groeien nogsteeds hoor. :]quote:Op maandag 19 januari 2009 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow ja dat zeker, maar ik mag toch vinden dat ik het minder vind als iemand de rest van z'n leven zonder wenkbrauwen rondloopt behalve als ze kunstmatig met een potloodje erop gezet zijn
Nee dat is gewoon mijn mening, ik zou het niet trekken met iemand die lelijk is maar wel heel leuk lief aardig enz, en netzogoed niet met iemand die heel mooi is, maar irritant, dom, lomp, saaiquote:Op maandag 19 januari 2009 23:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Moet ik nu zeggen:
'Scherp'
?
Of gewoon eerlijk zeggen: wat een kutgrap
Je kan ze ook scherenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja maar dat houdt wel een keer op, als je vaak genoeg ze epileert komt het niet meer terug
Hoezo ik heb toch MBHquote:Op maandag 19 januari 2009 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik herken je niet meer zo
[..]
Ow ja dat zeker, maar ik mag toch vinden dat ik het minder vind als iemand de rest van z'n leven zonder wenkbrauwen rondloopt behalve als ze kunstmatig met een potloodje erop gezet zijn
Dus jouw ideale vrouw is bloedmooi en heeft het perfecte innerlijk?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon mijn mening, ik zou het niet trekken met iemand die lelijk is maar wel heel leuk lief aardig enz, en netzogoed niet met iemand die heel mooi is, maar irritant, dom, lomp, saai
Krijg je dan geen gare stoppels johquote:
MBH ?quote:
mijn unibrauw komt keer op keer terugquote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja maar dat houdt wel een keer op, als je vaak genoeg ze epileert komt het niet meer terug
Ik zeg niet dat het perfect moet zijn, maar het moet niet op een manier zijn zodat je je eraan zit te ergerenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dus jouw ideale vrouw is bloedmooi en heeft het perfecte innerlijk?
Je bent nog vrijgezel neem ik aan?
Oké ik moet je gelijk geven, hij moet sowieso een beetje aantrekkelijk zijn want tsja, je moet er wel mee seksen![]()
Maar dit gaat al niet meer over de mooiste Fok!-sters, ik ga maar slapen (en morgen het mooie Fok!-ers topic checken).
Wie heeft ooit het woord epileren op tafel gesmeten?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ikquote:Op maandag 19 januari 2009 23:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie heeft ooit het woord epileren op tafel gesmeten?
Ik geef je toch gelijk man!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het perfect moet zijn, maar het moet niet op een manier zijn zodat je je eraan zit te ergeren
En ja![]()
Ik hoorde een keer van nietquote:Op maandag 19 januari 2009 23:53 schreef SiETSKE. het volgende:
hoe vaak je ze ook epileert, komt altijd terug hoor.
JAjajajajajquote:Op maandag 19 januari 2009 23:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik geef je toch gelijk man!
(toch uit nieuwsgierigheid dat andere topic gecheckt, ook niks te beleven)
man bijt hondquote:Op maandag 19 januari 2009 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijg je dan geen gare stoppels johJa weet ik veel ik scheer m'n wenkbrauwen niet
[..]
MBH ?
Ik ben niet "zoekende". Liefde moet naar je toe komen! Groetjes.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JAjajajajaj
Nou dan ga je zelf wat zoeken
Nou dan ga je in bed wachten wat jij wilquote:Op maandag 19 januari 2009 23:56 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben niet "zoekende". Liefde moet naar je toe komen! Groetjes.
dat doe ik nu ook al 3 jaar, zou dat zijn waarom ik doorlig plekken heb en nog maagd benquote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan ga je in bed wachten wat jij wil
Dat ja. Ik was aan het reageren maar het lukte niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan ga je in bed wachten wat jij wil
Dat heb ik ookquote:Op maandag 19 januari 2009 23:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat doe ik nu ook al 3 jaar, zou dat zijn waarom ik doorlig plekken heb en nog maagd ben
spam en welke mongool gaat zich in een boevenpakje steken voor een avatar, een film die gratis te zien is en een tour door amsterdamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Binnenkort zullen we uitsluitsel krijgen [SC#1] MISter en MIStress Fok!
Nope.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:53 schreef SiETSKE. het volgende:
hoe vaak je ze ook epileert, komt altijd terug hoor.
op mn zak wel, blijft terug komen dat haarquote:
ik wil het wel even harsen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op mn zak wel, blijft terug komen dat haar
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik wil het wel even harsen.
blijft het wat langer weg.
omdat jij t bentquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik wil het wel even harsen.
blijft het wat langer weg.
Lekker man, je zak epileren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op mn zak wel, blijft terug komen dat haar
Die is er al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
Waarom nooit een mooiste Fok!kers topic? Mm dan open ik er wel één.
lees je ff in in dit subforumquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
Hoezo? Jij bent toch lesbo ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
Namelijk jij in haar?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik nomineer Poem!
http://fotoboek.fok.nl/Poem
En jullie moeten allemaal op haar stemmen want dan zit er voor mij wat leuks in!![]()
Zoiets ja!quote:
WOW!!! Wat een fantastisch koppie. Love it!!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik nomineer jou SHE.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef SHE het volgende:
[..]
WOW!!! Wat een fantastisch koppie. Love it!!
Liiszle is ook nog steeds favoriet hier.
Truequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:11 schreef tong80 het volgende:
Iedereen die shmoopy ooit heeft ontmoet werd verliefd.
Uitgemaakte zaak lijkt me
pics? Hyves?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:11 schreef tong80 het volgende:
Iedereen die shmoopy ooit heeft ontmoet werd verliefd.
Uitgemaakte zaak lijkt me
/zoekt medestandersquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik nomineer Poem!
http://fotoboek.fok.nl/Poem
En jullie moeten allemaal op haar stemmen want dan zit er voor mij wat leuks in!![]()
Bovendien is ze gewoon de leukste daar kun je niet omheen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |