Hmm, die staat me ook nog wel bij. Mja, de rest doet het 'm ook wel voor mij.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Ha, die heeft haar oude leuke foto('s) verwijderd. Ze had een foto die nogal paars was en waar ze poppig opstond.
* DevilsWhore verwijst naar het mooiste Fok!ers-topic.quote:
Euuhhh... om dezelfde reden als dat jij nog niet genoemd bent misschien?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore verwijst naar het mooiste Fok!ers-topic.
Waarom is ChipsZak. nog niet genoemd dan?
CZ. is mooi.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Euuhhh... om dezelfde reden als dat jij nog niet genoemd bent misschien?
Tip: lees de TT.
Spijtig dat ze nog niet genomineerd is dan, maar waarschijnlijk denk het mannelijke deel van FOK! dat in dit topic post daar dan anders over.quote:
Waarom zouden alleen mannen iemand mogen nomineren?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Spijtig dat ze nog niet genomineerd is dan, maar waarschijnlijk denk het mannelijke deel van FOK! dat in dit topic post daar dan anders over.
Omdat we een betere smaak qua vrouwen hebben he, en dat bewijs jij nu nog even extraquote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom zouden alleen mannen iemand mogen nomineren?
Doe eens liefquote:Op maandag 19 januari 2009 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat we een betere smaak qua vrouwen hebben he, en dat bewijs jij nu nog even extra
Zou ik niet te hatd roepen, jij kent mijn chick niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat we een betere smaak qua vrouwen hebben he, en dat bewijs jij nu nog even extra
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah.. ik zal me inhouden.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik niet te hatd roepen, jij kent mijn chick niet.
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op maandag 19 januari 2009 19:19 schreef ssebass het volgende:
Is er ergens een foto overzicht met random foto's. Ik heb wel eens een leuke gezien, maar die vind je zo nooit natuurlijk.
quote:Grabbelton
vier willekeurige foto's bij elke reload...
Ik doe lief ? Dat lief en realiteit nou relatief met elkaar verbonden zijn kan ik ook niks aan doen natuurlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |