quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
Ik ben in ieder geval de mooiste FOK!ker, hoeven de dames daar geen apart topic voor te openen.
Als we zo zouden handelen kunnen we in KLB beter 5 centrale topics maken en het nieuwe topic knopje weg flikkeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
Goh, dit topic hebben we nog niet gehad deze maand.
Ga der voorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als we zo zouden handelen kunnen we in KLB beter 5 centrale topics maken en het nieuwe topic knopje weg flikkeren.
Alicey?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef jimmyrodgers het volgende:
SHE wist ik al, Yvonne is iets te oud
Ja? Ik zie het probleem niet... Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als we zo zouden handelen kunnen we in KLB beter 5 centrale topics maken en het nieuwe topic knopje weg flikkeren.
'Iets'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef jimmyrodgers het volgende:
SHE wist ik al, Yvonne is iets te oud
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja? Ik zie het probleem niet... Wat houd je tegen?
als je die SC meeneemt, heb je mijn zegenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhh. Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja? Ik zie het probleem niet... Wat houd je tegen?
Wat IQM zegt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
Goh, dit topic hebben we nog niet gehad deze maand.
lief kloontjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Wat IQM zegt.
Wie is nou de lekkerste Fokster op dit moment?.
Barra's lekker Foksters hitlist.
macht maakt ook aantrekkelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je al 12 jaar droog staat en niemand anders kan krijgen.
Remlof, verdomme!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:43 schreef Olep het volgende:
Poll: De mooiste FOK!ster?remlof Yvonne Giel.Beelen Danny
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
kan dr FA mee wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vind je? Zie niet in wat voor invloed dat zou moeten hebben op aantrekkelijkheid...
Nee, die zit nu VBL onveilig te maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat heb je met Paul gedaan? Zit die weer in de kelder opgesloten?
Ik ben hem soms even zatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat heb je met Paul gedaan? Zit die weer in de kelder opgesloten?
same herequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Klik ik dit hele topic aan, staan er heul geen pics in![]()
Dan stel ik me vast als jurylid beschikbaar voor de mannen verkiezing.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:28 schreef ssebass het volgende:
Vroeger was er toch een verkiezing? Ik wil dan in ieder geval in de jury
Kwiwi: Persoonlijke gegevens; geslacht: Nee, gelukkig niet. Doe 's een foto.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan stel ik me vast als jurylid beschikbaar voor de mannen verkiezing.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef jimmyrodgers het volgende:
Wat zijn de mooiste Fok!sters?
ik wil dit weten zo dat ik hun FoBo kan lurken en ze via de PM ga stalken![]()
T_C is leuk, maar Liiszle mag er ook wezen:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Terrorizing_Cookie en
[ afbeelding ]
LittleMiss
[ afbeelding ]
Die krijgt een zeer ruime voldoendequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
aGirl is ook lekker ijdel.
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/aGirl
Fraai exemplaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
aGirl is ook lekker ijdel.
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/aGirl
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit Yolanthe Cabau van Kasbergen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat je zoal allemaal tegenkomt.
MostValuablePrincess
[ afbeelding ]
Heel tof ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef XtremeNL het volgende:
Asskicker14, ben je pedofiel of zelf ook nog maar 16?
En tof dat Yolanthe ook op fok zit trouwens
aGirl ziet er wel goed uit, maar heeft volgens mij wel erg veel baat bij photoshop en goede hoek uitkiezen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Dude, hoe verwacht je dat ik dat kan ruiken?quote:
Whoei die ogenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef murp het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Popcorn
[ afbeelding ]
Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om het fotoboek te vervuilen met dit soort onzin. In de hoop een paar reacties te krijgen van nietsvermoedende fotoboek bezoekers.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dude, hoe verwacht je dat ik dat kan ruiken?
Geen zin om het verhaal er achter uit te leggenquote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om het fotoboek te vervuilen met dit soort onzin. In de hoop een paar reacties te krijgen van nietsvermoedende fotoboek bezoekers.
Denk ook dat FOK! uit mannen en kloontjes bestaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Op het internet zitten toch alleen mannen?
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:17 schreef cerror het volgende:
Meer dan de helft van de zogenaamde foksters hier gemeldt gemeld zijn klonen is kloon.
Zal ik er dan een nomineren?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:17 schreef cerror het volgende:
Meer dan de helft van de zogenaamde foksters hier gemeldt zijn klonen.
Zo die is vet lekkerquote:
Cuteness.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Lianne_ . Een van de mooiste die ik heb kunnen vinden.
[ afbeelding ]
Ha, die heeft haar oude leuke foto('s) verwijderd. Ze had een foto die nogal paars was en waar ze poppig opstond.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |