Dat jij stil bent.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus wat is precies het verschil, naast dat jij voortaan eten voor me kookt ?
Je tikt met je vingers op het toetsenbord en hebt zo mij uitgesloten van nominatie.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar serieusje moet je wenkbrauwen niet tekenen dat is maar niks
![]()
Misschien is je innerlijk ook heet kut en rotquote:Op maandag 19 januari 2009 23:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je tikt met je vingers op het toetsenbord en hebt zo mij uitgesloten van nominatie.![]()
Nu krijg ik geen bevestiging, raak ik depressief en pleeg ik zelfmoord. Maar als je mijn innerlijk nomineert dan komt dat allemaal goed
Dat kan je toch uitvogelen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien is je innerlijk ook heet kut en rotDat weet ik tohc niet
jezus wat is dat ?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja want zulke wenkbrauwen zijn sexy.
wat een schatjequote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef murp het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Popcorn
[ afbeelding ]
Dan neem je met jezelf ook wel 2 uitersten hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 23:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja want zulke wenkbrauwen zijn sexy.
Tuurlijk draait het om uiterlijk, je gaat toch ook niet die ene lelijke gozer aanspreken omdat ie misschien wél lief isquote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat kan je toch uitvogelen.
Waarom moet het allemaal om het uiterlijk draaienEn dat zeg ik niet omdat ik zo lelijk ben hoor
met dr beverquote:
Dat zijn wenkbrauwen die een eigen leven leiden.quote:
Ja maar het gaat ook om inhoud want ik ga me ergeren aan mensen zonder inhoudquote:Op maandag 19 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk draait het om uiterlijk, je gaat toch ook niet die ene lelijke gozer aanspreken omdat ie misschien wél lief is
Ja daarom moet het er ook allebei zijn hequote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja maar het gaat ook om inhoud want ik ga me ergeren aan mensen zonder inhoudDie misschien wel knap zijn, maar waar je gewoon niet echt kan praten. Maar ik ben ook veel te impulsief in relaties, dus ja dan wil ik er nog wel eens vandoor gaan met een ietwat lelijkere jongen die wel lief is
Wie ben jijquote:
Geloof me, ik heb ze erger gezien.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan neem je met jezelf ook wel 2 uitersten hoor
Its me babyquote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daarom moet het er ook allebei zijn he1 van beide gaat niet werken, dus dat gezever dat het om innerlijk draait slaat natuurlijk nergens op
[..]
Wie ben jij
ik herken je niet meer zoquote:
Ow ja dat zeker, maar ik mag toch vinden dat ik het minder vind als iemand de rest van z'n leven zonder wenkbrauwen rondloopt behalve als ze kunstmatig met een potloodje erop gezet zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb ze erger gezien.
Moet ik nu zeggen:quote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daarom moet het er ook allebei zijn he1 van beide gaat niet werken, dus dat gezever dat het om innerlijk draait slaat natuurlijk nergens op
Ze groeien nogsteeds hoor. :]quote:Op maandag 19 januari 2009 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow ja dat zeker, maar ik mag toch vinden dat ik het minder vind als iemand de rest van z'n leven zonder wenkbrauwen rondloopt behalve als ze kunstmatig met een potloodje erop gezet zijn
Nee dat is gewoon mijn mening, ik zou het niet trekken met iemand die lelijk is maar wel heel leuk lief aardig enz, en netzogoed niet met iemand die heel mooi is, maar irritant, dom, lomp, saaiquote:Op maandag 19 januari 2009 23:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Moet ik nu zeggen:
'Scherp'
?
Of gewoon eerlijk zeggen: wat een kutgrap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |