Hmmja hoop dat dat alsnog gebeurt in de 2e rondes!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:42 schreef ranja het volgende:
Overigens hadden ze natuurlijk de Melissa truc kunnen uithalen, op basis van het duet de dochter alsnog solo laten doorgaan vanwege verkeerde keus van het solo liedje en het duo niet doorlaten gaan vanwege te hoog Tros gehalte.
Ik ook. Ik denk dat als ze de eerste auditie een nummer van bv Ilse de Lange had gedaan ipv Mariah Carey dat ze solo al door zou zijn gegaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
De tweede keer vond ik haar wel leuk klinken, hoor.
Nee, dat niet. Samen zit er echt geen toekomst in, als ze samen een popliedje moeten doen in het theater.quote:Vind het wel okay dat ze door zijn
Nu ja, vind het ook meer ok dat zij door is, niet haar vader. Kan ze die niet dumpen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat als ze de eerste auditie een nummer van bv Ilse de Lange had gedaan ipv Mariah Carey dat ze solo al door zou zijn gegaan.
[..]
Nee, dat niet. Samen zit er echt geen toekomst in, als ze samen een popliedje moeten doen in het theater.
Incest en zo...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:58 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft een vreemd hoofd, dat meisje.
Schatte haar niet veel ouder dan 15.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 02:08 schreef Soury het volgende:
Twas iid schattig.. Maar uhhh Hoe hou was ze ook al weer ??? Dan ben je de schattig leeftijd wel voorbij...17 ofzoMijn vader zou me een schop onder me kont geven
Je vergeet te zeggen dat ze in de volgende ronde er ook weer uit ligtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:29 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Dochter alleen ging niet door, maar met pa ineens wel.
Sorry, maar zondag zijn we in life & cooking of je kijkt niet of je zou nog een keer walgend naar ons moeten kijken..quote:
Niet? Ik vind 't eigenlijk bij je passen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef suzyquatro1 het volgende:
En ik normaal niet van die hoempapa-country liedjes zing...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet? Ik vind 't eigenlijk bij je passen.
Ik heb gister toch echt wel voorbij zien komen dat je best een goede stem hebt, volgens mij in de live chat. Moet zeggen, ben het daar best mee eens en vond jullie ook best schattig samen zo hand in hand.quote:
Hihi thanksquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:04 schreef charleen het volgende:
[..]
Ik heb gister toch echt wel voorbij zien komen dat je best een goede stem hebt, volgens mij in de live chat. Moet zeggen, ben het daar best mee eens en vond jullie ook best schattig samen zo hand in hand.![]()
Dus kom op, lees de complimenten en leer van (terechte) kritiek. Jullie hebben wel iets, anders was je nooit zo ver gekomen!
Ga je nog eens auditie doen?
Hmmz, voor de solo uitslag.. dus voordat ze ja/nee zeggen..zei ze iets als"ff w88 ik moet niezen, oh ik ben allergisch voor je, NEE"..quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:08 schreef suzyquatro1 het volgende:
[..]
Hihi thanks![]()
Hehe maar ja, dat hand in hand lopen, dat moest van de choreograaf.. ik weet niet of het te zien was dat ik me er niet gemakkelijk bij voelde, maar ik voel me dan echt net een kindje van 13 die met der papa loopt![]()
Wel een hele lieve papa majaa
![]()
Hmmzz, nu ik gezien heb hoe het bij xfactor eraan toe gaat enzo, zal ik er nog wel even over nadenken..
I mean, ik treed nu ook regelmatig op in gewoon cafe's, partycentra, theaters en dat met zoveel plezier, dat ik me af vraag of ik zo'n soort stress als bij X-factor nog wel een keer wil.. (het was wel heel leuk, maar slopend..3 audities in 4 dagen dat vergt wel veel van je..)
Mja het doel van zo'n programma is natuurlijk mooie televisie maken, oftewel oa. bij mn 1e auditie toen ik zo aan het janken was.. is er iets uitgeknipt wat angela had gezegd, waardoor ik nog meer de grond in gestampt werd(voordat ik als duo met mn vader moest)...Waardoor ze nou niet echt mn favo jurylid was;)
Anyway, mn mening is nu wel veranderd, sinds de campus heb ik de kant van haar gezien waar ze om bekend staat en is het echt 'n aardige vrouw
Whahaha, nouuu niet echt eigenlijk, denk dat alles op tv wel duidelijk wordtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef charleen het volgende:
[..]
jeetje... dat had ik niet gedacht dat je hand in hand MOEST lopen....
belachelijk. En ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ze gezegd had, vind het maar een stom wijf, hoor, probeert gewoon eerdere juryleden na te apen ofzo,ze is niet echt.
Heb je ook nog smeuiïge roddels voor ons over andere deelnemers:P.
Werd je niet tureluurs bijvoorbeeld dan van die ene Buurman van Buurman en Buurman????quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef suzyquatro1 het volgende:
[..]
Whahaha, nouuu niet echt eigenlijk, denk dat alles op tv wel duidelijk wordt
Naja, die momentjes wat je op tv ziet, heb ik (gelukkig)bijna niet meegemaakt..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:31 schreef charleen het volgende:
[..]
Werd je niet tureluurs bijvoorbeeld dan van die ene Buurman van Buurman en Buurman????![]()
Tuurlijk willen ze mooie tv maken. Het is een commerciële zenderquote:Op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:24 schreef Grulez het volgende:
Het komt wel gescript op me over. Volgens mij is RTL ook erg bezig geweest met tv maken. Kijk maar naar Buurman en Buurman en die kibbelende zusjes.
Sorry, late reactie vind de inlogcode nogal irritant & moet em dus steeds tussen m'n mailtjes zoeken wat nogal een chaos is, dus was er eigelijk te lui voor :$quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:09 schreef Mestras het volgende:
wie is jou favoriet of wie zijn jou favorieten suzanne?
Naar http://forum.fok.nl/user/profile gaan, bovenaan nieuw wachtwoord invullen, onderaan het oude wachtwoord invullen en op wijzig je profiel klikken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef suzyquatro1 het volgende:
Sorry, late reactie vind de inlogcode nogal irritant & moet em dus steeds tussen m'n mailtjes zoeken wat nogal een chaos is, dus was er eigelijk te lui voor :$
Dankjewel!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk ja! Wel raar dat ze er dan zo op hamerden dat jullie samen mee moesten doen. Maar dat heeft je waarschijnlijk dan wel verder gebracht, aangezien je solo niet door zou mogen.
Ik vond jullie wel een verfrissend duo, de anderen waren inderdaad beter maar ik zie liever dit dan het zoveelste meidengroepje. En je moet inderdaad nog eens alleen meedoen aan Idols ofzo, want je hebt echt een goede stem!
Staat nu nog niet veel op hoor, 1 gek filmpje, maarre hetzelfde als m´n gebruikersnaam hier...quote:
haha jaaquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:01 schreef Grulez het volgende:
http://www.youtube.com/user/suzyquatro1
En zelfs een liedje
does ff normaal jijquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef diorcharm het volgende:
gelukkig is het incest-duo opgerot! kansloos
stoerrrquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef diorcharm het volgende:
gelukkig is het incest-duo opgerot! kansloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |