Hmmja hoop dat dat alsnog gebeurt in de 2e rondes!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:42 schreef ranja het volgende:
Overigens hadden ze natuurlijk de Melissa truc kunnen uithalen, op basis van het duet de dochter alsnog solo laten doorgaan vanwege verkeerde keus van het solo liedje en het duo niet doorlaten gaan vanwege te hoog Tros gehalte.
Ik ook. Ik denk dat als ze de eerste auditie een nummer van bv Ilse de Lange had gedaan ipv Mariah Carey dat ze solo al door zou zijn gegaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
De tweede keer vond ik haar wel leuk klinken, hoor.
Nee, dat niet. Samen zit er echt geen toekomst in, als ze samen een popliedje moeten doen in het theater.quote:Vind het wel okay dat ze door zijn
Nu ja, vind het ook meer ok dat zij door is, niet haar vader. Kan ze die niet dumpen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat als ze de eerste auditie een nummer van bv Ilse de Lange had gedaan ipv Mariah Carey dat ze solo al door zou zijn gegaan.
[..]
Nee, dat niet. Samen zit er echt geen toekomst in, als ze samen een popliedje moeten doen in het theater.
Incest en zo...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:58 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft een vreemd hoofd, dat meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |