Hahaha, we hebben wel ons mond moeten houden tot we deruit vlogen ja..
en het is wel grappig dat iedereen een mening over je heeft, terwijl ze je niet kennen..
I mean ik heb het niet verzonnen om samen met m'n vader te zingen, maar wendy van dijk zat er nog al op door te hameren.. Dat terwyl m'n vader normaal geen ENGELS zingt, wat goed te horen is..
En ik normaal niet van die hoempapa-country liedjes zing...
En dat dan m'n stem zo schoor als de pest is, dat is nog kutter uiteraard..:S
De airco in de hotelkamer was niet goed uitgezet door m'n vermoeide vader(perongeluk uiteraard)
Dus ik werd wakker met bloedneus+ schore strot..
Niks aan te doen en heel eerlijk gezegd, hadden we niet verwacht dat we nog 'zover zouden komen..
Want het is natuurlijk niks voor zo'n programma een 19jarig meisje, die met der papa samen zingt..
Het was ook nooit mijn idee om zo'n imago te krijgen;)..
+ dat de overgebleven mensen allemaal onwijs muzikaal zijn + zeer aardig.. dus we gunnen het ze allemaal van harte..
't was allemaal leerzaam & leuk..dus ja..verder nooit verwachtingen van gehad ofzo;)....
Bij deze laatste auditie ging ik er al in van; "hmzzz dit redden we nooit, dus we moeten maar gwn ff lol hebben op het podium en vanacht lekker ons eigen bedje weer in;)"
Nogmaals, beetje jammer dat mensen gelijk een mening over je hebben, maar ja dat is algemeen bekend, dan hadden we maar niet mee moeten doen:)..
edit; nu lijkt het net of het mn vader of wendy z'n schuld is..
We hebben het samen gedaan & samen verpest..:)
& even recht te trekken, dat m'n vader normaal echt goed kan zingen in z'n eigen genre..Nederlandstalig..en nu niet uit de verf kwam.. Wat erg jammer is, want nu leek khet bij de vorige auditie indd of die er maar bij stond voor niks..
Terwyl die met z'n 53 jaar, vanaf half 11 savonds tot half 3 snachts op dat liedje geoefend had & echt z'n best gedaan heeft.. Dus reken maar datie het echt graag goed wilde doen..
& dus niet er stond om te voorkomen dat ik in 7 sloten tegelijk loop o.i.d. of omdat ik het niet alleen af kan..
[ Bericht 10% gewijzigd door suzyquatro1 op 21-02-2009 00:20:14 ]