abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66301814
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef Frasier het volgende:

[..]

Niet? Ik vind 't eigenlijk bij je passen.

Whaha en ik vind van niet
pi_66302103
Leuk verhaal heb je er van gemaakt met jouw zienswijze op het hele gebeuren. Mijn complimenten. Interessant om te lezen!

Tuurlijk heb je hier meningen te over, maar die zijn ook enkel gebaseerd op wat we zien. Soms komisch, soms leuk en soms confronterend. Wat je al zegt, hoort erbij.

Ik zag dat jullie beiden het erg leuk vonden om zo ver te komen (door omstandigheden samen, maar so what) en zo hoort het.
That's all folks!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:04:07 #53
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_66308364
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef suzyquatro1 het volgende:

*verdediging*

Ik heb gister toch echt wel voorbij zien komen dat je best een goede stem hebt, volgens mij in de live chat. Moet zeggen, ben het daar best mee eens en vond jullie ook best schattig samen zo hand in hand.
Dus kom op, lees de complimenten en leer van (terechte) kritiek. Jullie hebben wel iets, anders was je nooit zo ver gekomen!
Ga je nog eens auditie doen?
pi_66309640
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:04 schreef charleen het volgende:

[..]

Ik heb gister toch echt wel voorbij zien komen dat je best een goede stem hebt, volgens mij in de live chat. Moet zeggen, ben het daar best mee eens en vond jullie ook best schattig samen zo hand in hand.
Dus kom op, lees de complimenten en leer van (terechte) kritiek. Jullie hebben wel iets, anders was je nooit zo ver gekomen!
Ga je nog eens auditie doen?
Hihi thanks
Hehe maar ja, dat hand in hand lopen, dat moest van de choreograaf.. ik weet niet of het te zien was dat ik me er niet gemakkelijk bij voelde, maar ik voel me dan echt net een kindje van 13 die met der papa loopt Wel een hele lieve papa majaa

Hmmzz, nu ik gezien heb hoe het bij xfactor eraan toe gaat enzo, zal ik er nog wel even over nadenken..
I mean, ik treed nu ook regelmatig op in gewoon cafe's, partycentra, theaters en dat met zoveel plezier, dat ik me af vraag of ik zo'n soort stress als bij X-factor nog wel een keer wil.. (het was wel heel leuk, maar slopend..3 audities in 4 dagen dat vergt wel veel van je..)

Mja het doel van zo'n programma is natuurlijk mooie televisie maken, oftewel oa. bij mn 1e auditie toen ik zo aan het janken was.. is er iets uitgeknipt wat angela had gezegd, waardoor ik nog meer de grond in gestampt werd(voordat ik als duo met mn vader moest)...Waardoor ze nou niet echt mn favo jurylid was;)

Anyway, mn mening is nu wel veranderd, sinds de campus heb ik de kant van haar gezien waar ze om bekend staat en is het echt 'n aardige vrouw
pi_66311626
Ik zou er zelf niet aan een nieuwe poging beginnen eigenlijk. Ook al zou die dan solo zijn. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.
That's all folks!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:22:05 #56
88233 Steve
Still the best.
pi_66311780
Wat zei Angela dan?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_66312558
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef Steve het volgende:
Wat zei Angela dan?

Hmmz, voor de solo uitslag.. dus voordat ze ja/nee zeggen..zei ze iets als"ff w88 ik moet niezen, oh ik ben allergisch voor je, NEE"..

En najaa dat terwyl ik al een kut gevoel had over m'n verpeste auditie & kwaad op mezelf was, dat ik klonk als een geslacht schaapje..:P..zo'n opmerking maakt je dan ook niet echt vrolijker in combinatie met zenuwen die je nog nooit eerder zo gevoeld hebt:p
pi_66312830
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:11 schreef Steve het volgende:
Ik zie hier echt geen X Factor in.
leuk voor op feestjes, maar niet voor de X-factor
Ja doei.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:11:27 #59
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_66313303
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:08 schreef suzyquatro1 het volgende:

[..]

Hihi thanks
Hehe maar ja, dat hand in hand lopen, dat moest van de choreograaf.. ik weet niet of het te zien was dat ik me er niet gemakkelijk bij voelde, maar ik voel me dan echt net een kindje van 13 die met der papa loopt Wel een hele lieve papa majaa

Hmmzz, nu ik gezien heb hoe het bij xfactor eraan toe gaat enzo, zal ik er nog wel even over nadenken..
I mean, ik treed nu ook regelmatig op in gewoon cafe's, partycentra, theaters en dat met zoveel plezier, dat ik me af vraag of ik zo'n soort stress als bij X-factor nog wel een keer wil.. (het was wel heel leuk, maar slopend..3 audities in 4 dagen dat vergt wel veel van je..)

Mja het doel van zo'n programma is natuurlijk mooie televisie maken, oftewel oa. bij mn 1e auditie toen ik zo aan het janken was.. is er iets uitgeknipt wat angela had gezegd, waardoor ik nog meer de grond in gestampt werd(voordat ik als duo met mn vader moest)...Waardoor ze nou niet echt mn favo jurylid was;)

Anyway, mn mening is nu wel veranderd, sinds de campus heb ik de kant van haar gezien waar ze om bekend staat en is het echt 'n aardige vrouw

jeetje... dat had ik niet gedacht dat je hand in hand MOEST lopen.... belachelijk. En ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ze gezegd had, vind het maar een stom wijf, hoor, probeert gewoon eerdere juryleden na te apen ofzo,ze is niet echt.

Heb je ook nog smeuiïge roddels voor ons over andere deelnemers:P .
pi_66313843
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef charleen het volgende:

[..]

jeetje... dat had ik niet gedacht dat je hand in hand MOEST lopen.... belachelijk. En ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ze gezegd had, vind het maar een stom wijf, hoor, probeert gewoon eerdere juryleden na te apen ofzo,ze is niet echt.

Heb je ook nog smeuiïge roddels voor ons over andere deelnemers:P .
Whahaha, nouuu niet echt eigenlijk, denk dat alles op tv wel duidelijk wordt
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:31:58 #61
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_66313982
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:28 schreef suzyquatro1 het volgende:

[..]

Whahaha, nouuu niet echt eigenlijk, denk dat alles op tv wel duidelijk wordt
Werd je niet tureluurs bijvoorbeeld dan van die ene Buurman van Buurman en Buurman????
pi_66314247
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:31 schreef charleen het volgende:

[..]

Werd je niet tureluurs bijvoorbeeld dan van die ene Buurman van Buurman en Buurman????
Naja, die momentjes wat je op tv ziet, heb ik (gelukkig)bijna niet meegemaakt..
als ik met ze kletste waren ze gewoon rustig en gezellig, aardige meisjes:p...
pi_66314918
wie is jou favoriet of wie zijn jou favorieten suzanne?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:10:16 #64
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66314949
Wel leuk dat je even reageert
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:13:29 #65
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66315020
Ook een mooie stem trouwens maar de combi vond ik ehh apart.
pi_66315088
Leuk ja ! Wel raar dat ze er dan zo op hamerden dat jullie samen mee moesten doen. Maar dat heeft je waarschijnlijk dan wel verder gebracht, aangezien je solo niet door zou mogen.
Ik vond jullie wel een verfrissend duo, de anderen waren inderdaad beter maar ik zie liever dit dan het zoveelste meidengroepje. En je moet inderdaad nog eens alleen meedoen aan Idols ofzo, want je hebt echt een goede stem !
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:24:06 #67
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66315293
Het komt wel gescript op me over. Volgens mij is RTL ook erg bezig geweest met tv maken. Kijk maar naar Buurman en Buurman en die kibbelende zusjes.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:29:02 #68
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66315408
Tja dit is de X-factor met de menselijke noot he
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66315738
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:24 schreef Grulez het volgende:
Het komt wel gescript op me over. Volgens mij is RTL ook erg bezig geweest met tv maken. Kijk maar naar Buurman en Buurman en die kibbelende zusjes.
Tuurlijk willen ze mooie tv maken. Het is een commerciële zender
Niet voor niets maken veel commerciële zender ook gebruik van castingbureaus om de kijker eens goed voor de gek te houden (zonder dat ze dat weten). Niet dat X-factor een castingbureau gebruikt, mag ik hopen, tenminste.
(Un)masking for the greater good.
pi_66323428
dat ene meisje van buurman en buurman verschrikkelijk zeg irritant mens
pi_66324549
Alle juryleden proberen net zo leuk als Gordon te wezen.
pi_66427722
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:09 schreef Mestras het volgende:
wie is jou favoriet of wie zijn jou favorieten suzanne?
Sorry, late reactie vind de inlogcode nogal irritant & moet em dus steeds tussen m'n mailtjes zoeken wat nogal een chaos is, dus was er eigelijk te lui voor :$

Maare, mijn favo's zijn;
Groepen; One-J
Jongens; niet echt een favo, maar dan maar Luigiano
Meisjes; Lisa
26+; Rachel K-otic(topmens!) of Roan..
pi_66427801
op profiel klikken, en dan kun je daar zelf een wachtwoord kiezuuu : -O
:]
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:36:01 #74
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66428034
Wat ik heb gehoord van Roan, klonk tot nu toe goed idd.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:39:08 #75
88233 Steve
Still the best.
pi_66428155
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef suzyquatro1 het volgende:
Sorry, late reactie vind de inlogcode nogal irritant & moet em dus steeds tussen m'n mailtjes zoeken wat nogal een chaos is, dus was er eigelijk te lui voor :$
Naar http://forum.fok.nl/user/profile gaan, bovenaan nieuw wachtwoord invullen, onderaan het oude wachtwoord invullen en op wijzig je profiel klikken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_66428186
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk ja ! Wel raar dat ze er dan zo op hamerden dat jullie samen mee moesten doen. Maar dat heeft je waarschijnlijk dan wel verder gebracht, aangezien je solo niet door zou mogen.
Ik vond jullie wel een verfrissend duo, de anderen waren inderdaad beter maar ik zie liever dit dan het zoveelste meidengroepje. En je moet inderdaad nog eens alleen meedoen aan Idols ofzo, want je hebt echt een goede stem !
Dankjewel!
Naja solo was het echt een drama zoals iedereen hier heeft kunnen zien & eerlijk gezegd vond ik alle audities (niet arrogant bedoeld) ver beneden wat ik kan..
Wat weer te maken heeft met; uiteraard zenuwen, liedjeskeuze(moest ook rekening houden met mn vader natuurlijk).. Dus dat speelde wel allemaal mee, ik voelde me nou niet echt lekker bij dat country liedje..
Het leukste vond ik nog blame it on the boogie..In 1e instantie dacht ik ook "WTF is dit, maar op de 1 of andere manier vond ik het toch wel iets hebben.."

Terwyl dus de meisjes sollisten Anouk - If I go enz mochten zingen..Naja dat soort liedjes zing ik normaal gesproken en vind het best jammer dat niet te kunnen hebben doen..
Ook al kan niemand zich waarschijnlijk voorstellen dat ik dat soort liedjes normaal gesproken zing na dat country-gebeuren.. ..M'n youtube account heb ik maar weer is uit het stof gehaald, dus daar zullen wel wat ander soort liedjes op komen:)..

Maar inderdaad, zonder m'n vader was ik/waren we nooit zover gekomen en nou ja alleen daar zitten op zo'n campus is ook niet alles natuurlijk.. I mean als je bij de 1e solo auditie al niet eens je zenuwen onder bedwang had, hoe had het op die campus dan niet geweest..
Alhoewel er van zenuwen niet heeeel veel sprake meer was, de campus was echt super leuk en vooral gezellig..& naja die zenuwen horen er dan bij.. Resultaat; Flippend in een bus

Mocht er nog een Idols komen, zal ik het misschien wel weer doen ja..
Want ondanks wat negatieve reacties(wat ik me wel kan voorstellen, ik zou ook denken wtf...... als ik een meisje met der pa zag staan) (even buiten mn rare hoofd:P)..is het wel erg leuk, meestal positieve reacties, nou weer 3 minuutjes zendtijd bij life & cooking gehad is niet erg lang, maar zonder x factor hadden we daar nooit gezeten en naja 't is gewoon leuk.., mensen herkennen je, willen ineens op de foto =| enz. enz..

Dus nu maar afwachten hoe het uitpakt, want door de x-factor roze wolk, loopt school erg achter..Dus ja nog maar even de vraag of dat het allemaal wel waard is..:)

Er zijn téveel mensen die zingen, dus geluk is er bij nodig.. Dus een diploma kan geen kwaad,:P

Nou ja, heel lul verhaal weer..;)

pi_66428236
Thanks voor de info wat betreft het wachtwoord:p

Ik heb me eigelijk niet in deze site verdiept, was gewoon nieuwsgierig naar wat mensen er van vonden enzo, dus kwam via google hier terecht..:P

naja thanx nogmaals:p
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:47:38 #78
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66428490
Wat is je youtube account dan?
pi_66428635
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:47 schreef Grulez het volgende:
Wat is je youtube account dan?
Staat nu nog niet veel op hoor, 1 gek filmpje, maarre hetzelfde als m´n gebruikersnaam hier...
pi_66428814
nou ik vond jullie leuk hoor. Of eerder aandoenlijk Jammer dat jullie eruit zijn maar was mss niet te juiste x-factor. Dacht trouwens echt dat jullie een of ander country duo waren, maar niet dus!

En wat een K.U.T. opmerking van die angela..
...and that's the way the cookie crumbles.
  woensdag 25 februari 2009 @ 00:01:48 #81
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66428995
quote:
haha jaa
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:08:47 #83
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_66745572
gelukkig is het incest-duo opgerot! kansloos
pi_66746911