abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66428186
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk ja ! Wel raar dat ze er dan zo op hamerden dat jullie samen mee moesten doen. Maar dat heeft je waarschijnlijk dan wel verder gebracht, aangezien je solo niet door zou mogen.
Ik vond jullie wel een verfrissend duo, de anderen waren inderdaad beter maar ik zie liever dit dan het zoveelste meidengroepje. En je moet inderdaad nog eens alleen meedoen aan Idols ofzo, want je hebt echt een goede stem !
Dankjewel!
Naja solo was het echt een drama zoals iedereen hier heeft kunnen zien & eerlijk gezegd vond ik alle audities (niet arrogant bedoeld) ver beneden wat ik kan..
Wat weer te maken heeft met; uiteraard zenuwen, liedjeskeuze(moest ook rekening houden met mn vader natuurlijk).. Dus dat speelde wel allemaal mee, ik voelde me nou niet echt lekker bij dat country liedje..
Het leukste vond ik nog blame it on the boogie..In 1e instantie dacht ik ook "WTF is dit, maar op de 1 of andere manier vond ik het toch wel iets hebben.."

Terwyl dus de meisjes sollisten Anouk - If I go enz mochten zingen..Naja dat soort liedjes zing ik normaal gesproken en vind het best jammer dat niet te kunnen hebben doen..
Ook al kan niemand zich waarschijnlijk voorstellen dat ik dat soort liedjes normaal gesproken zing na dat country-gebeuren.. ..M'n youtube account heb ik maar weer is uit het stof gehaald, dus daar zullen wel wat ander soort liedjes op komen:)..

Maar inderdaad, zonder m'n vader was ik/waren we nooit zover gekomen en nou ja alleen daar zitten op zo'n campus is ook niet alles natuurlijk.. I mean als je bij de 1e solo auditie al niet eens je zenuwen onder bedwang had, hoe had het op die campus dan niet geweest..
Alhoewel er van zenuwen niet heeeel veel sprake meer was, de campus was echt super leuk en vooral gezellig..& naja die zenuwen horen er dan bij.. Resultaat; Flippend in een bus

Mocht er nog een Idols komen, zal ik het misschien wel weer doen ja..
Want ondanks wat negatieve reacties(wat ik me wel kan voorstellen, ik zou ook denken wtf...... als ik een meisje met der pa zag staan) (even buiten mn rare hoofd:P)..is het wel erg leuk, meestal positieve reacties, nou weer 3 minuutjes zendtijd bij life & cooking gehad is niet erg lang, maar zonder x factor hadden we daar nooit gezeten en naja 't is gewoon leuk.., mensen herkennen je, willen ineens op de foto =| enz. enz..

Dus nu maar afwachten hoe het uitpakt, want door de x-factor roze wolk, loopt school erg achter..Dus ja nog maar even de vraag of dat het allemaal wel waard is..:)

Er zijn téveel mensen die zingen, dus geluk is er bij nodig.. Dus een diploma kan geen kwaad,:P

Nou ja, heel lul verhaal weer..;)

pi_66428236
Thanks voor de info wat betreft het wachtwoord:p

Ik heb me eigelijk niet in deze site verdiept, was gewoon nieuwsgierig naar wat mensen er van vonden enzo, dus kwam via google hier terecht..:P

naja thanx nogmaals:p
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:47:38 #78
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66428490
Wat is je youtube account dan?
pi_66428635
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:47 schreef Grulez het volgende:
Wat is je youtube account dan?
Staat nu nog niet veel op hoor, 1 gek filmpje, maarre hetzelfde als m´n gebruikersnaam hier...
pi_66428814
nou ik vond jullie leuk hoor. Of eerder aandoenlijk Jammer dat jullie eruit zijn maar was mss niet te juiste x-factor. Dacht trouwens echt dat jullie een of ander country duo waren, maar niet dus!

En wat een K.U.T. opmerking van die angela..
...and that's the way the cookie crumbles.
  woensdag 25 februari 2009 @ 00:01:48 #81
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66428995
quote:
haha jaa
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:08:47 #83
245675 diorcharm
curry gewürz
pi_66745572
gelukkig is het incest-duo opgerot! kansloos
pi_66746911