Ik ben jouw eindelijk voor,quote:
Ik heb wel een suggestie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
BT, wat moeten we hier nou mee?![]()
Goed plan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie.
Gewoon een plaats aan de andere kant van nederland uitzoeken, om 2 uur 's nachts en zeggen dat je echt komt hoor
En er dan een échte dikke duitsin naartoe sturen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ontkende ze helemaal niet.
Jij regelt een dikke Duitse?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie.
Gewoon een plaats aan de andere kant van nederland uitzoeken, om 2 uur 's nachts en zeggen dat je echt komt hoor
En er dan een échte dikke duitsin naartoe sturen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
[..]ik begreep "gelukkig wel" als
"gelukkig heb ik wel genoeg hout aan de gevel hangen" waar dat moest zijn "gelukkig zijn mijn tieten te klein om dat touw er grip op te laten krijgen"My bad..
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
"gelukkig heb ik wel genoeg hout aan de gevel hangen" waar dat moest zijn "gelukkig zijn mijn tieten te klein om dat touw er grip op te laten krijgen"My bad..
Het is alweer even winter, de houtvoorraad wordt opgestooktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
Uhm, ja zoiets.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar nu gaan we afspreken om 2uur snachts aan de andere kant van nederland?
Overhemdenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik zit hier in een motherfocker overhemd, ik zie eruit als een baas
Waarom?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik zit hier in een motherfocker overhemd, ik zie eruit als een baas
Voor je volgende ban kun je toevoegen aan het lijstje:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
In de tijd van mijn ban:
heb ik oud en nieuw gevierd
heb ik kerst gevierd
ben ik vrijgezel geworden
heb ik mennus geile neuksex gehad
heb ik een mennus quad gekregen
heb ik jullie gemist.
Je vergeet nog: Heb ik minstens 10 kloons gemaakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
In de tijd van mijn ban:
heb ik kerst gevierd
heb ik jullie gemist.
Net gekocht!quote:
En dan niet die van 30 euroquote:
En pics?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Net gekocht!Zo dat ik die smaatjes kan playen tonight
Ga terug naar onz.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor je volgende ban kun je toevoegen aan het lijstje:
Mezelf in de polsen snijden.
Wat voor overhemd heb je?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En dan niet die van 30 euro
K kom amper in onz swaquote:
In de tijd van jou ban:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
In de tijd van mijn ban:
heb ik kerst gevierd
heb ik jullie gemist.
Marokkanenquote:
Iehllquote:
pub joahquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je gaat wel naar onz meetsof pub, wat is het ook alweer.
hoi
jij bent geen vrijgezel geworden en je hebt geen quad gekregenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
In de tijd van jou ban:
heb ik zo goed als hetzelfde gedaan als jij
heb ik nieuwe users zien komen en gaan
heb ik mijn UI 2 keer aangepast
heb ik je gemist
kan ze een klb sc memory spel maken , echte bazen spelen memory ipv pokerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom wil jij persé van iedereen pics hebben?
Dat is toch leuk?!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom wil jij persé van iedereen pics hebben?
En dat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
kan ze een klb sc memory spel maken , echte bazen spelen memory ipv poker
Jijquote:
ZO GOED ALS hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent geen vrijgezel geworden en je hebt geen quad gekregen
quote:
Scheer je weg naar Robert Shoemacher.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hans Klok - Look
Jij gaat vanavond voor de Hans Klok-moves? Neem je föhn mee.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hans Klok - Look
Je mist de wind en lange haren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hans Klok - Look
Wat een kankerlelijk kut overhemd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hans Klok - Look
Hm, nu geen zin in sport.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Krentenbol, moest jij niet schaatsen kijken
NIET WAAAAAAAAAAAAAAAARquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een kankerlelijk kut overhemd.
Nu weet ik meteen dat ik jou ook niet meer serieus hoef te nemen hierquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hans Klok - Look
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nu weet ik meteen dat ik jou ook niet meer serieus hoef te nemen hier
Ik heb nog twee gebakken eitjes in de koelkastquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
IQM en ik gaan kaas-ham-ei tosti's makentot straks
!
Umano was het merk trouwens!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel, ik weet toch wel dat ik gelijk heb, dus een discussie is niet mogelijk.
Van de sitequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Umano was het merk trouwens!
quote:umano: een bijzondere, eigentijdse collectie, ontworpen voor moderne, actieve mannen die bewust, midden in het leven staan.
WTF ???????????????????? Hoe kan dat???quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef postmortum het volgende:
quote:
ik heb ze live gezien in Sittard en die marcela is zoooooooo liefquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
WTF ???????????????????? Hoe kan dat???
Ik zit dat net te luisteren!!!!! Toeval ? kan toch niet, want dit is een vrij onbekende band toch?
Kijk die gitariste!! WTF
Primaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, prima, weer aan het genieten van het vrije leven jwt.
En met jou, lekkere swa.
Jawel, maandag naar Oasis toequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef Silentalarm het volgende:
hou je ook na je ban nog van Oasis?
Hebben mijn kloons je geen gezelschap gehoudenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Prima
Ik heb je wel een beetje gemist hoor
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hans Klok - Look
Ja?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb ze live gezien in Sittard en die marcela is zoooooooo lief
Ja had jij nou het account van je ex ofzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hebben mijn kloons je geen gezelschap gehouden
Nee, maar dat overhemd van zaadalblalblablba is lelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Trouwens, ik draag bijna elke dag overhemden, das toch niet zo bijzonder?
Wooooo supervet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jawel, maandag naar Oasis toeIn Duitsland.
Ralph Lauren & Tommy Hilfigerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, maar dat overhemd van zaadalblalblablba is lelijk![]()
CoG
Jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja had jij nou het account van je ex ofzo?
Waarom is het uit trouwens
Door mijn ban heb ik alles gemist, NB gedoe ook enzo
En die MarkM die ken je ook in het echt enzo? Of heeft ze hem via fok! opgeduikeld?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja
Ja, dat wijf belde me zondagavond voor kerst, JA BELLEN, en maakte het uit, volgende dag had ze met die kankermongool van een markm.
Zou tof zijn als ie ook op de meet kwam.
Vet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jawel, maandag naar Oasis toeIn Duitsland.
kankertriestquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja
Ja, dat wijf belde me zondagavond voor kerst, JA BELLEN, en maakte het uit, volgende dag had ze met die kankermongool van een markm.
Zou tof zijn als ie ook op de meet kwam.
Ik heb er nu één aan, zit primaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
overhemden van TH zijn kut, zitten ook niet lekker
Via Fok! natuurlijk. Oh ja, toen ze het uitmaakte, zat die kankermongool er gewoon naast.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En die MarkM die ken je ook in het echt enzo? Of heeft ze hem via fok! opgeduikeld?
toen hadden ze haar wel nog erbij geloof ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja?![]()
Die gitariste zit er niet meer bij toch?
Die is goed! Mčn... Ook nog een vrouw...![]()
Ik doe mijn TH altijd onder een hoody aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb er nu één aan, zit primaMaar die doe ik meestal onder truien met v hals aan
En de Ralph Lauren overhemden onder een colbertje
Wtf.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Via Fok! natuurlijk. Oh ja, toen ze het uitmaakte, zat die kankermongool er gewoon naast.
ik was zo pissig, dat ik mijn slaapkamerraam heb ingeslagen en de douchedeur kapot heb getrapt.
Zoiets zou ik ook doen denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Via Fok! natuurlijk. Oh ja, toen ze het uitmaakte, zat die kankermongool er gewoon naast.
ik was zo pissig, dat ik mijn slaapkamerraam heb ingeslagen en de douchedeur kapot heb getrapt.
Wat triestquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, nu heb ik een sexsletje met een vriendquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wtf.Van de andere kant kan je ook weer blij zijn dat je nu van zo'n triest wijf af bent
hahaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, nu heb ik een sexsletje met een vriend
Pink Floydquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:04 schreef Silentalarm het volgende:
FAS SINDS WANNEER HOU JIJ VAN PINK FLOYD!>?!?!?!?!??!?!?
Ik ken alleen dit liedje eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:04 schreef Silentalarm het volgende:
FAS SINDS WANNEER HOU JIJ VAN PINK FLOYD!>?!?!?!?!??!?!?
ja! learning to fly, high hopes, comfortably numb en hey you.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit liedje eigenlijk. Zotheid raadde het me aan
. Heb je nog meer tips?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
. Heb je nog meer tips?
Ik stuurde deze toevallig een paar dagen geleden nog naar IQMquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
. Heb je nog meer tips?
Die vind ik zelf helemaal geweldig idd. Maar ik weet niet of fas die het coolst vind.quote:
Je mist er een paar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja! learning to fly, high hopes, comfortably numb en hey you.
Dat lees ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef Silentalarm het volgende:
ik las trouwens eerst, nu heb ik een sexsletje met een vriend als in ik deel haar met een vriend van me
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
. Heb je nog meer tips?
Excuse mequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:08 schreef Florian_ het volgende:
Wel schattig dat de meisjes eindelijk ook een beetje muzieksmaak gaan ontwikkelen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:08 schreef Florian_ het volgende:
Wel schattig dat de meisjes eindelijk ook een beetje muzieksmaak gaan ontwikkelen
Mooiquote:
Ik vind de radio-edit van spitfire echt veel te gehaast. Ze verneuken dat hele intro.quote:
BOH ZE VINDT JE LEUKquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooi. Ze zwaaide naar me, hihihihiihihi
!!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Hey intro van Shine on you vrazy diamond lijkt op een gegeven moment zó op een intro van Shakira.
(Of ja, andersom natuurlijk.)
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
IQM en ik gaan kaas-ham-ei tosti's makentot straks
!
FAILquote:IQM zegt (15:15):
ik had dus beide boterhammen (die met kaas en die met ei) op elkaar gesmakt.....dacht ik: "En de ham? Wanneer ga ik die erop gooien?
"
IQM zegt (15:15):
en open maken ging niet meer
wat ga je met dat glas koeienzaad doen ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn kaas-ham-ei-tosti-zonder-ham.
Ik heb ook altijd alleen m'n numlock aanstaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige juiste antwoord:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Hey intro van Shine on you vrazy diamond lijkt op een gegeven moment zó op een intro van Shakira.
(Of ja, andersom natuurlijk.)
quote:
geweldig wil het korter of het lange verslag ?quote:
Ziet er goed uit hoor, voor een beginnerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms moet je meisjes gewoon negeren, bijvoorbeeld als ze het over muziek hebbenquote:
doe maar het langequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
geweldig wil het korter of het lange verslag ?
True, meiden moeten op hun rug liggen, meer niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms moet je meisjes gewoon negeren, bijvoorbeeld als ze het over muziek hebben
Bijvoorbeeld mijn vriendin "moet je eens horen, dit nummer van Celine Dion is zoooo mooi!"
Dude, je vergeet strijken en de afwasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, meiden moeten op hun rug liggen, meer niet eigenlijk.
en het kokenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dude, je vergeet strijken en de afwas
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, meiden moeten op hun rug liggen, meer niet eigenlijk.
Schattig hoor, maar ik vraag me wel af wanneer jullie over deze fase heen groeienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dude, je vergeet strijken en de afwas
Groeien ze daar nog overheen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Schattig hoor, maar ik vraag me wel af wanneer jullie over deze fase heen groeien!
Heb jij geen afwas te doen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Schattig hoor, maar ik vraag me wel af wanneer jullie over deze fase heen groeien!
Jawel, op een gegeven moment moeten ze welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Groeien ze daar nog overheen?*Hoop!*
Ja eigenlijk wel, maar ik wacht tot mn vader thuis komt en die het gaat doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij geen afwas te doen?
Wat dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd alleen m'n numlock aanstaan.
ofcourse.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:20 schreef Florian_ het volgende:
SIlentalarm vindt Britney Spears cool_!
WAT HEB JIJ TEGEN CAPSLOCKquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat dan?Caps Lock is voor sukkels en Scroll Lock is debiel.
Thanks.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor, voor een beginnermijne zit allang in mn buikje nu
!
Heuheu BP!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
Daar is de koffiieeeeeeee.
Wtf doet scroll lock eigk?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat dan?Caps Lock is voor sukkels en Scroll Lock is debiel.
Cafe de Verwachting is veel dichterbijer joh.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heuheu BP!
Date in de koppiebar vanavond? 22:00 uur
wel goed, niet spectaculair. alleen spinvisquote:
Yesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
Die Siobhan zat vroeger toch bij de Sugababes?
Die ik op had staan op youtube werd ineens afgekapt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
shine on you crazy diamond complete versie door de speakers!!! AIIIITTTTT`!
Je moet ook gewoon de albums kopenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die ik op had staan op youtube werd ineens afgekapt.
18.45 uur : thuis vetrekkenquote:
de hele versie staat niet op youtubequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die ik op had staan op youtube werd ineens afgekapt.
Me and Julio down by the schoolyardquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
wat is het beste nummer van simon & Garfunkel?
Gevoelsmatig A Bridge Over Troubled Water.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
wat is het beste nummer van simon & Garfunkel?
Simon and Garfunkel -Sound of Silencequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Gevoelsmatig A Bridge Over Troubled Water.
Dat hele concert in Central Park roeleert sowieso zwaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Simon and Garfunkel -Sound of Silence
Vind ik persoonlijk leuker.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat hele concert in Central Park roeleert sowieso zwaar.
niemand die ik ken gaat noar Oasisquote:
Hoe heet ook alweer dat nummer dat je in die korte framovie van je had? "Suck my pussy blablah"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
WAT HEB IK NOU VERDOMME GEZEGD, STOEPHOER!!!!!
Ik heb de dvd op m'n computer staan.quote:
Die was ik net aan het zoekenquote:
Nicequote:
Ehhh, heb je link?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer dat nummer dat je in die korte framovie van je had? "Suck my pussy blablah"
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb m'n 2 kaarten verkocht_!
Ze waren echt zooooo goed op Live8quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
ANANAS DOE EVEN MENNUS HARDE HARDCORE WANT I NEEEEEEEEED SOME TO BBE ALIVEE
Klacht: Te laat beginnen met spaans
Is daar geen DVD van?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze waren echt zooooo goed op Live8
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:52 schreef Fascination het volgende:
I'll heal you, with a razorblade.
Geef die 50 euro dan maar terugquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
wehhe, ik heb geld van m'n moeder gekregen om een verjaardagscadeau voor d'r te kopen.
10 euro voor een bosje bloemen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geef die 50 euro dan maar terug
Ben hem kwijtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ehhh, heb je link?
Weet het niet meer.
Ja ik weet welk nummer maar ben de naam kwijt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben hem kwijtWas zo'n klein clipje, 2 minuten ofzo. 't liedje was met zo'n chick die schreeuwde "IF YOU WANNA SUCK MY PUSSY, I WANNA SUCK YOUR DICK" en dat dan met zo'n beat eronder
NEUHJ, HUISDIERquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ REETVETERTJEEEEEEE, BABY?
Dan ga ik ook eens (laten) zoeken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik heb de avi gewoon op m'n pc. Kwalteit is niet zo hoog, maar ach....
ik heb 11quote:
Mijn boek hebben ze dus niet meer in de bieb. Handig męn!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah gelukkig! Ik heb mijn moeder gisteravond een boek voor me laten halen en ik heb pas over tijdje weer een toetsweek, en dan maar 3 toetsen
!
FASquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
IK HEB EEN SMILEY GEMAAKTZ0RD DIE EIGENLIJK HELEMAAL GEEN SMILEY IS!!!!!EINZ!!1!
[ afbeelding ]
Ik ben gééééééééék op bloemen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
FAS!! IK WOU AL BIJNA ZELFMOORD PLEGEN OMDAT IEDEREEN MIJ NEGEERDE
![]()
GELUKKIG BEN JIJ ER NOG
ALS DANK VOOR JOU, EEN BLOEMMETJE.
[ afbeelding ]
EN EEN GOED BOEK
[ afbeelding ]
Maar dan ook echt een goed boek.
Bloemmetje, dat is wel een erge typo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
FAS!! IK WOU AL BIJNA ZELFMOORD PLEGEN OMDAT IEDEREEN MIJ NEGEERDE
![]()
GELUKKIG BEN JIJ ER NOG
ALS DANK VOOR JOU, EEN BLOEMMETJE.
[ afbeelding ]
EN EEN GOED BOEK
[ afbeelding ]
Maar dan ook echt een goed boek.
Het streepje boven je poes?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:05 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk moet 't streepje de andere kant op.
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:05 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk moet 't streepje de andere kant op.
jaja, ik ragdte te vakk pp het M-knopquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bloemmetje, dat is wel een erge typo.[ afbeelding ]
Hahaha ik vind het zo grappig hoe jij soms pas uren later op mij reageertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn boek hebben ze dus niet meer in de bieb. Handig męn!
Dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vindt 'm wel superstoer, [ afbeelding ].
GIquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:10 schreef reetveter het volgende:
wie kan nog 1x kijken in mijn fobo wie ik moet pm'en voor een fobounban
GI (Crew.) Gepost op 17-12-2008 om 10:04 Nee ik heet geen JOEquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:10 schreef reetveter het volgende:
Deze sjakkoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:10 schreef reetveter het volgende:
pornoooooooooooquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:14 schreef reetveter het volgende:
YEAHHHH OVER EEN PAAR MINUTEN KAN IK WEER CHICKS SPOTTEN IN FOBOS EN MENNUS FAPPEN
quote:
Je bent zwakbegaafd of je bent het nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Met zo'n smoel loop jij de hele dag rond, ja?
Zoek een baan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef Schatgraver het volgende:
Ik heb weer geen geld om uit te gaan dit weekend![]()
![]()
Zelfs geen geld voor wiet
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent zwakbegaafd of je bent het niet!
Ohja dat was hemquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
DJ Mystery - Let me suck heet ie bij mij Matthijs, kan hem allene niet op youtube vinden
Ik kijk altijd de laatste pagina na waar ik voor het laatst reageerdequote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het zo grappig hoe jij soms pas uren later op mij reageertmaar dat is klote ja. Hebben jullie niet meerdere bibliotheken dat je daar kunt kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |