Ik ben jouw eindelijk voor,quote:
Ik heb wel een suggestie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
BT, wat moeten we hier nou mee?![]()
Goed plan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie.
Gewoon een plaats aan de andere kant van nederland uitzoeken, om 2 uur 's nachts en zeggen dat je echt komt hoor
En er dan een échte dikke duitsin naartoe sturen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ontkende ze helemaal niet.
Jij regelt een dikke Duitse?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie.
Gewoon een plaats aan de andere kant van nederland uitzoeken, om 2 uur 's nachts en zeggen dat je echt komt hoor
En er dan een échte dikke duitsin naartoe sturen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
[..]ik begreep "gelukkig wel" als
"gelukkig heb ik wel genoeg hout aan de gevel hangen" waar dat moest zijn "gelukkig zijn mijn tieten te klein om dat touw er grip op te laten krijgen"My bad..
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
"gelukkig heb ik wel genoeg hout aan de gevel hangen" waar dat moest zijn "gelukkig zijn mijn tieten te klein om dat touw er grip op te laten krijgen"My bad..
Het is alweer even winter, de houtvoorraad wordt opgestooktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
Uhm, ja zoiets.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar nu gaan we afspreken om 2uur snachts aan de andere kant van nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |