Ik ben jouw eindelijk voor,quote:
Ik heb wel een suggestie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
BT, wat moeten we hier nou mee?![]()
Goed plan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie.
Gewoon een plaats aan de andere kant van nederland uitzoeken, om 2 uur 's nachts en zeggen dat je echt komt hoor
En er dan een échte dikke duitsin naartoe sturen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ontkende ze helemaal niet.
Jij regelt een dikke Duitse?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie.
Gewoon een plaats aan de andere kant van nederland uitzoeken, om 2 uur 's nachts en zeggen dat je echt komt hoor
En er dan een échte dikke duitsin naartoe sturen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
[..]ik begreep "gelukkig wel" als
"gelukkig heb ik wel genoeg hout aan de gevel hangen" waar dat moest zijn "gelukkig zijn mijn tieten te klein om dat touw er grip op te laten krijgen"My bad..
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
"gelukkig heb ik wel genoeg hout aan de gevel hangen" waar dat moest zijn "gelukkig zijn mijn tieten te klein om dat touw er grip op te laten krijgen"My bad..
Het is alweer even winter, de houtvoorraad wordt opgestooktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Devvie het volgende:
Uhm, ja zoiets.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar nu gaan we afspreken om 2uur snachts aan de andere kant van nederland?
Overhemdenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik zit hier in een motherfocker overhemd, ik zie eruit als een baas
Waarom?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik zit hier in een motherfocker overhemd, ik zie eruit als een baas
Voor je volgende ban kun je toevoegen aan het lijstje:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
In de tijd van mijn ban:
heb ik oud en nieuw gevierd
heb ik kerst gevierd
ben ik vrijgezel geworden
heb ik mennus geile neuksex gehad
heb ik een mennus quad gekregen
heb ik jullie gemist.
Je vergeet nog: Heb ik minstens 10 kloons gemaakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
In de tijd van mijn ban:
heb ik kerst gevierd
heb ik jullie gemist.
Net gekocht!quote:
En dan niet die van 30 euroquote:
En pics?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Net gekocht!Zo dat ik die smaatjes kan playen tonight
Ga terug naar onz.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor je volgende ban kun je toevoegen aan het lijstje:
Mezelf in de polsen snijden.
Wat voor overhemd heb je?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En dan niet die van 30 euro
K kom amper in onz swaquote:
In de tijd van jou ban:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
In de tijd van mijn ban:
heb ik kerst gevierd
heb ik jullie gemist.
Marokkanenquote:
Iehllquote:
pub joahquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je gaat wel naar onz meetsof pub, wat is het ook alweer.
hoi
jij bent geen vrijgezel geworden en je hebt geen quad gekregenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
In de tijd van jou ban:
heb ik zo goed als hetzelfde gedaan als jij
heb ik nieuwe users zien komen en gaan
heb ik mijn UI 2 keer aangepast
heb ik je gemist
kan ze een klb sc memory spel maken , echte bazen spelen memory ipv pokerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom wil jij persé van iedereen pics hebben?
Dat is toch leuk?!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom wil jij persé van iedereen pics hebben?
En dat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
kan ze een klb sc memory spel maken , echte bazen spelen memory ipv poker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |