quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:59 schreef FireFox1 het volgende:
sex met zwangere vrouw en kind niet van mij - check![]()
Ik vind het onvoorstelbaar dat een man wilt neuken met een vrouw die een kind in haar buik draagt (niet jouw eigen kind).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:13 schreef dennuzmma het volgende:
Waarom niet? Als je zwangere vrouwen mooi vind, who gives a fuck van wie ze dan zwanger is..
idd best een zieke fantasiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:15 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik vind het onvoorstelbaar dat een man wilt neuken met een vrouw die een kind in haar buik draagt (niet jouw eigen kind).
EEN KIND - EEN KIND - EEN KIND!.
Je neukt die vrouw, niet het kind wat er in zit. Ik zie dus het bezwaar niet zo (quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:15 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik vind het onvoorstelbaar dat een man wilt neuken met een vrouw die een kind in haar buik draagt (niet jouw eigen kind).
EEN KIND - EEN KIND - EEN KIND!.
Wat een onzin. Sperma kan helemaal niet in het vruchtwater komen. Want er zit een vlies om de zak met vruchtwater. Misschien moet je er toch maar even een biologieboek op na slaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef GSbrder het volgende:
Zou je dan ook sperma in het vruchtwater spuiten of blijft het in de vagina en zit er een soort natuurlijke afweer bij de baarmoederhals? Als je in het vruchtwater spuit betekent het dat dat kind dus ongeboren jouw kwakkie swallowed.
Als je dr dus goed over nadenkt. DIS-GUS-TING
Hmm.. En als je een vrouw batst vlak voor dat ze bevalt? Dat het sperma nog wel in de vagina zit als het kind eruit komt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sperma kan helemaal niet in het vruchtwater komen. Want er zit een vlies om de zak met vruchtwater. Misschien moet je er toch maar even een biologieboek op na slaan.
Dan zal al het sperma worden weggespoelt door het vruchtwater.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. En als je een vrouw batst vlak voor dat ze bevalt? Dat het sperma nog wel in de vagina zit als het kind eruit komt?
Als de vliezen breken komt er een zooi vruchtwater mee.. Dan is het kwakkie allang weggespoeld hoor..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. En als je een vrouw batst vlak voor dat ze bevalt? Dat het sperma nog wel in de vagina zit als het kind eruit komt?
Dus jij stopt met het hebben van seks als je zwanger bent.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:04 schreef Ernemmertje het volgende:
Zou niet zoveel uitmaken, in sperma zit een natuurlijke stof dat de weeen kan opwekken ook. Dat zelfde stof zit in een soort gel wat ze ook aanbrengen om de bevalling op gang te helpen (inleiden) dus dat maakt niks uit![]()
Ik vind het zelf als vrouw zijnde ook wel een beetje raar idee hoor als je sex hebt terwijl er een kindje in mn buik zit.
okay, baby wordt dus geen swallower...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal al het sperma worden weggespoelt door het vruchtwater.
God, de stuitende domheidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef GSbrder het volgende:
Zou je dan ook sperma in het vruchtwater spuiten of blijft het in de vagina en zit er een soort natuurlijke afweer bij de baarmoederhals? Als je in het vruchtwater spuit betekent het dat dat kind dus ongeboren jouw kwakkie swallowed.
Als je dr dus goed over nadenkt. DIS-GUS-TING
Sommige mensen moeten eerst een biologieboek pakken om de vagina te vinden.quote:
Uhh als ik een dikke buik heb en de baby zit in de weg en voel hem goed, dan waarschijnlijk wel haha of ik moet wel heeeel erg in de mood zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij stopt met het hebben van seks als je zwanger bent.
Weet je wel waar je vlak bij zit met je pik als je een vrouw neukt ? Jawel, bij haarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
okay, baby wordt dus geen swallower...
Still.... Vies blijft het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. IEWWW ! ! ! Vies, vies, vies !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik kan me voorstellen dat je buik dan in de weg zit en dat lijkt mij niet prettig zowel voor jouw als je partner.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Uhh als ik een dikke buik heb en de baby zit in de weg en voel hem goed, dan waarschijnlijk wel haha of ik moet wel heeeel erg in de mood zijn
Alleen aan het einde wanener de baby eruit mag komen dan hadden we wel sex om proberen de weeen op te wekken, maar dat was echt een gedoe en niet fijn. Baby stootte telkens tegen mn ribbenkast en ik ben al klein, dus tja.. ugh ut leek wel wurgsexMaar ja uiteindelijk heeft het wel geholpen, whaha
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Weet je wel waar je vlak bij zit met je pik als je een vrouw neukt ? Jawel, bij haarEchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. IEWWW ! ! ! Vies, vies, vies !
![]()
GEIL
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Nee hoor, die zit toch bij de clitorisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten eerst een biologieboek pakken om de vagina te vinden.
doggy!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Uhh als ik een dikke buik heb en de baby zit in de weg en voel hem goed, dan waarschijnlijk wel haha of ik moet wel heeeel erg in de mood zijn
Alleen aan het einde wanener de baby eruit mag komen dan hadden we wel sex om proberen de weeen op te wekken, maar dat was echt een gedoe en niet fijn. Baby stootte telkens tegen mn ribbenkast en ik ben al klein, dus tja.. ugh ut leek wel wurgsexMaar ja uiteindelijk heeft het wel geholpen, whaha
1 woord: MILFquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gadverdamme zeg. Uberhaupt: welke zichzelf respecterende man papt aan met een vrouw die kinderen heeft?
Voor het neuken keihard op haar buik meppen zodat haar vliezen breken en dan in haar klaarkomen. Dan moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sperma kan helemaal niet in het vruchtwater komen. Want er zit een vlies om de zak met vruchtwater. Misschien moet je er toch maar even een biologieboek op na slaan.
ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg: "huh?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:52 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Tja... Het ligt er een beetje aan. Als het m'n vrouw zou zijn die vreemd was gegaan (en het kind van een ander heeft) en we besloten hebben wel nog steeds bij elkaar te blijven,
Mits je niet te hard ragt zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:03 schreef ehqo het volgende:
Wel uitkijken dat je je penis niet door zijn fontanelletje in een of andere hersenkwab duwt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:04 schreef Beregd het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg: "huh?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
die zin begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef Registratiedienst het volgende:
Naar aanleiding van het topic Je fantasieën al gerealiseerd? open ik dit topic met de vraag of jullie (mannen) dat ook okay vinden. Zouden jullie ook vrijen met een vrouw die zwanger is van een kind (niet jouw eigen kind dus)? [..]
Ja ze kunnen niet meer zwanger van jou wordenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:51 schreef skid het volgende:
Ehm, ik denk wel dat het verschil maakt of je seks hebt met je eigen vrouw die zwanger is of met een vrouw die getrouwd is met een ander en zwanger van hem is. Tenminste dat is denk ik de achterliggende gedachte achter dit topic.
Overigens kun je natuurlijk behalve je eigen zwangere vrouw ook sex hebben met een zwangere vrouw die tóch vrijgezel is, been there done thatZwangere vrouwen hebben absoluut "iets speciaals" en hoewel ik niet op zwangere vrouwen in het bijzonder kick heb ik er veel plezier aan beleefd
ik bedoel gewoon, ik kan onmogelijk snappen dat je vrouw een kind maakt, binnen een relatie, met een andere man, en dat het dan gewoon weer goed komt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:58 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
in een mooi verhaaltje: je bent getrouwd met een mooie vrouw, maar zij gaat vreemd en ze gebruikt geen anticonceptiemiddelen. Als ze daardoor zwanger wordt is het niet jouw kind, maar wel jouw vrouw. In die theorie zou ik wel met een zwangere vrouw neuken zonder dat het mijn kind is.
Maar, in alle andere gevallen dus niet. Ik snap niet wat er zo geil is aan seks met een zwangere vrouw (maarja, er zullen zeker mensen zijn die dat wel geil vinden) en ik snap ook niet als je als zwangere vrouw vreemd gaat (dat geldt ook voor een man met een zwangere vrouw). Dan heb je echt geen ¿grijntje/greintje? respect meer voor de ander en de baby, al heeft die er geen last van.
Ik sluit mij hier bij aan; heb zelf een mooie vrouw die ook prachtig zwanger was en geen zeekoe werd. Ik vond sex toen ze zwanger was geweldig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:31 schreef sonystar het volgende:
Uit ervaring kan ik spreken dat ik sex met een zwangere vrouw
fantastisch vind.
Graag zou ik dit weer mee maken. Mijn eigen partner wordt niet meer
zwanger dus zou ik idd een andere vrouw moeten benaderen.
En voor allen, er is niets weirds of smerigs of afwijkends aan.
Meer vrouwelijk als een zwangere vrouw kan een vrouw niet zijn.
I rest my case
Als in jouw omgeving alle vrouwen weerzinwekkend zwanger zijn, waarom ga je dan niet ergens wonen waar ze wel mooie vrouwen hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vind zwangere wijven weezinwekkend. Dus nee, ik wil ze niet neuken.
Wat denk je, als het (in deze thread genoemd!) goed en nuttig is om weeen/een bevalling op te wekken... zou het dan schadelijk zijn voor het kindquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef iBolt het volgende:
Moet er niet aan denken maar wat ik me afvraag is dat wel eigenlijk OK voordat kind, medisch gezien dan he...
De weeen/bevalling opwekken lukt alleen maar als je lichaam toch al op het punt stond om heel snel te gaan bevallen, dan kan het het laatste zetje zijn (hier heeft het overigens bij beide zwangerschappen niet gewerktquote:Op zondag 8 februari 2009 01:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Wat denk je, als het (in deze thread genoemd!) goed en nuttig is om weeen/een bevalling op te wekken... zou het dan schadelijk zijn voor het kind![]()
Dat snap ik, maar dat betekent dus wel dat het niet schadelijk kan zijn voor het kind, anders zouden ze dat nooit aanraden..! Als het voelt als knuffel is het helemaal prima natuurlijk...quote:Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef leonietje1983 het volgende:
[..]
De weeen/bevalling opwekken lukt alleen maar als je lichaam toch al op het punt stond om heel snel te gaan bevallen, dan kan het het laatste zetje zijn (hier heeft het overigens bij beide zwangerschappen niet gewerkt) Bovendien schijnt het dat een orgasme van de vrouw voor het kindje voelt als een knuffel/omhelsing. Ok, weet niet hoe ze dat willen bewijzen, maar ik snap het idee erachter wel. En dan maakt het niet uit met welke man is het....
Of vrouw.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:42 schreef leonietje1983 het volgende:
knip
En dan maakt het niet uit met welke man is het....
volgens mij steekt ie 'm in het verkeerde gat...quote:Op maandag 9 februari 2009 01:12 schreef joekels het volgende:
Kijk &geniet: http://www.yuvutu.com/modules.php?name=Video&op=view&video_id=285015
Die sok(ken) ookquote:Op maandag 9 februari 2009 01:12 schreef joekels het volgende:
Kijk &geniet: http://www.yuvutu.com/modules.php?name=Video&op=view&video_id=285015
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |