Omdat hij een grotere pik had dan jij of omdat hij beter zijn best deed dan jouw?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef Godshand het volgende:
Hoi,
Iedereen heeft sexuele fantasieën. Heb je ze allemaal al gerealiseerd?
TS begint:
-gepijpt worden tijdens het rijden was een fantasie van me, check
-neuken in de woonkamer: check
-met een vriend je vriendin verwennen: check, viel uiteindelijk tegen..
-de sex filmen: check, voor herhaling vatbaar![]()
Ik heb er nog een hoop over, waaronder sexen in de vrije natuur.
Jullie?
Z'n vriend mocht der anaal nemen en dat vond ze lekkerder.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:03 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Omdat hij een grotere pik had dan jij of omdat hij beter zijn best deed dan jouw?
nee hij werd verliefd op dr, en zij zei steeds "Nee" tegen hem, wat onze vriendschap nu ook niet echt goed deedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:03 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Omdat hij een grotere pik had dan jij of omdat hij beter zijn best deed dan jouw?
Hoezo laat jij ook n vriend aan je vriendin zittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee hij werd verliefd op dr, en zij zei steeds "Nee" tegen hem, wat onze vriendschap nu ook niet echt goed deed
toen wel, toen leek het me gaaf...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Hoezo laat jij ook n vriend aan je vriendin zitten
Ben eigenlijk wel benieuwd naar pics van z'n vriendin die z'n vriend mocht palen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Hoezo laat jij ook n vriend aan je vriendin zitten
hahaha fail...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee hij werd verliefd op dr, en zij zei steeds "Nee" tegen hem, wat onze vriendschap nu ook niet echt goed deed
inmiddels ex-vriendin, het is zo'n 8 jaar geleden allemaal gebeurt..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar pics van z'n vriendin die z'n vriend mocht palen...
en nu zit ze bij die vriend van je zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
inmiddels ex-vriendin, het is zo'n 8 jaar geleden allemaal gebeurt..
geen pics dus
Die sex met een vreemde is toch niet moeilijk? Gewoon vaak naar het café gaan en er loopt vast wel leuk iemand rondquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef Em.ster het volgende:
Ik wil nog een keer een man pijpen op straat, lekker sletterig in een portiekje of zo. Niet gedaan.
Verder seks met meerdere mensen, minstens 2 mannen en paar chicks. Niet gedaan.
Verder fantaseer ik natuurlijk over verkrachting, maar het dichtstbijzijnde dat ik gekomen ben is gewoon iemand keihard uitlokken tot hij je gewoon pakt of je onder (zachte) dwang laat pijpen. Zo ruw als in mijn fantasie zou ik IRL niet leuk vinden denk ik.
Seks met een volslagen vreemde, zonder namen uit te wisselen. Niet gedaan, wegens zelden een vreemde zo geil vinden en de 2 keer dat ik potentieel tegenkwam waren het beiden stormachtige affaires waarbij ik mijn gevoelens niet in de hand had dus beter niet doen.
Seks in de vrije natuur. Vond het niks bijzonders.
nope, met een heel ander iemand vandoor gegaan...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef nuget het volgende:
[..]
en nu zit ze bij die vriend van je zeker![]()
I know, maar ik drink niet dus dan gooi je sowieso niet echt de remmen overboord. Bovendien, het is echt zoiets waar je tegenaan moet lopen denk ik, niet is waar je naar op zoek moet gaan. Dan moet het heerschap in kwestie nog aan bepaalde zaken voldoen, er moet een gruwelijk sterke aantrekkingskracht zijn én ik moet zeker weten dat het een leuke herinnering blijft en dat ik me niet weer mee laat slepen in een heftige affaire.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die sex met een vreemde is toch niet moeilijk? Gewoon vaak naar het café gaan en er loopt vast wel leuk iemand rond
quote:
En wat als je die vreemde helemaal niet hoeft te zien? Vriendin van mij heeft een keer online met iemand afgesproken waarna zij hem met een blinddoek op thuis opwachtte. Na de neukbeurt is hij weer weggegaan en zij heeft nu nog geen idee wie het was of hoe hij eruit zag!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef Em.ster het volgende:
Seks met een volslagen vreemde, zonder namen uit te wisselen. Niet gedaan, wegens zelden een vreemde zo geil vinden en de 2 keer dat ik potentieel tegenkwam waren het beiden stormachtige affaires waarbij ik mijn gevoelens niet in de hand had dus beter niet doen.
Ja maar wat vond je nou van de ervaring an sich? Dat verliefdheidsprobleem gebeurde nl achteraf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
toen wel, toen leek het me gaaf...
maar al doende leert men
Dat gaat 1 keer goed en daarna lees je in de krant dat iemand vermoord en beroofd is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
En wat als je die vreemde helemaal niet hoeft te zien? Vriendin van mij heeft een keer online met iemand afgesproken waarna zij hem met een blinddoek op thuis opwachtte. Na de neukbeurt is hij weer weggegaan en zij heeft nu nog geen idee wie het was of hoe hij eruit zag!
Lijkt mij ook enigszins gevaarlijk, ja. Ik ben echt niet snel bang voor vreemden maar dit gaat me wel te ver.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
En wat als je die vreemde helemaal niet hoeft te zien? Vriendin van mij heeft een keer online met iemand afgesproken waarna zij hem met een blinddoek op thuis opwachtte. Na de neukbeurt is hij weer weggegaan en zij heeft nu nog geen idee wie het was of hoe hij eruit zag!
Nog genoeg te doen thoughquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef EdPowers het volgende:
in de mond/op het gezicht klaarkomen --> check
zij die slikt --> check
Trio met 2 chicas voor mij --> check
Trio met 2 kerels voor haar --> check
In de openlucht --> check
Staand sex tegen een muur buiten --> check
Sexfoto's vinden van bekenden - no check, ook geen fantasie
Sex met mijn nicht (he bah!) - no check, ook geen fantasie
Sex filmen - no check
Anderen die sex hebben filmen --> no check
gepijpt worden tijdens het rijden --> no check
Anaal bij vriendin --> check
Anaal bij stoeivriendin --> check
trio met vriendin en extra man - --> check
trio met koppel (als 2e man) - --> check
full swap - --> check
Date met meerdere koppels tegelijk en full swap --> no check
sex met xtc op - no check want het lukt gvd niet--> no check en geen interesse
Ze had het, na wat protest van mij wel netjes afgeschermd, een bevriend stel dat in dezelfde flat wist ervan en stond 'standby'. Daarnaast had ze hem ook gewaarschuwd dat ze op de loer zouden zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Lijkt mij ook enigszins gevaarlijk, ja. Ik ben echt niet snel bang voor vreemden maar dit gaat me wel te ver.
yup! Mijn overgebleven fantasieen zijn helaas wel de moeilijkste te realiseren (voor mij persoonlijk dan).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef Hebus het volgende:
Kwestie van gewoon wat aan te vullen
[..]
Nog genoeg te doen though
Ik herinner me nog een aantal zeer ranzige afleveringen van Sex voor de Buch, maar dat was jij dusquote:
van een afstandje mmv's op je PC bekijken is toch wat anders dan in het echt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:38 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ja maar wat vond je nou van de ervaring an sich? Dat verliefdheidsprobleem gebeurde nl achteraf.
ohja, check...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Deepthroat meemaken.
Ik zal het stempel 'moraalridder' krijgen maar dit soort shit is gewoon ziekelijk. Waarom zijn mensen zulke dingen nodig om aan hun trekken te komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef EdPowers het volgende:
in de mond/op het gezicht klaarkomen - check
Trio met 2 chicas - check
In de openlucht - check
Staand sex tegen een muur buiten - check
Sexfoto's vinden van bekenden - check
Sex met mijn nicht (he bah!) - no check![]()
Sex filmen - check
Anderen die sex hebben filmen - check
gepijpt worden tijdens het rijden - check
sex met zwangere vrouw - check
sex met zwangere vrouw en kind niet van mij - check![]()
trio met vriendin en extra man - no check![]()
trio met koppel (als 2e man) - no check
full swap - no check![]()
sex met xtc coke op - check![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:59 schreef FireFox1 het volgende:
sex met zwangere vrouw en kind niet van mij - check
Tsja, waarom waarom. Op een gegeven ogenblik raak je verslaafd aan de spanning van nieuwe dingen en is gewoon op en neer stampen niet boeiend genoeg meer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Ik zal het stempel 'moraalridder' krijgen maar dit soort shit is gewoon ziekelijk. Waarom zijn mensen zulke dingen nodig om aan hun trekken te komen?
Zo lang het niet strafbaar is zou het wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:29 schreef 2cv het volgende:
Sex met zwangere meid ---> no check
Staand in de douche sex met meid ---> no check
Anaal met meid ---> no check
Meid vast binden en gek maken ---> no check
De rest is te erg.
Maak je niet ongerust, het is niet strafbaar. Maar het is wel vrij ... eh ... apart zeg maar, dus zet ik het hier liever niet neerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het niet strafbaar is zou het wel meevallen.
Ik heb ook fantasiën die ik liever niet op Fok! deel. Dus je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, het is niet strafbaar. Maar het is wel vrij ... eh ... apart zeg maar, dus zet ik het hier liever niet neer
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook fantasiën die ik liever niet op Fok! deel. Dus je hebt groot gelijk.
Overigens is voor mij het hebben van seks zelf nog een fantasie.
quote:
Wel fantasieen hebben maar nog geen sex gehad hebben, vond ik wel grappig. Niet dat iok nou zo heel veel verder ben hoorquote:
Waarom is dat raar eigenlijk? Omdat ik nog maagd ben betekend nog niet dat ik geen fantasiën.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel fantasieen hebben maar nog geen sex gehad hebben, vond ik wel grappig. Niet dat iok nou zo heel veel verder ben hoor![]()
Dat wil je toch niet. Dan kan je beter celibaat worden.quote:
Is niet raar, ik vond het enkel grappig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom is dat raar eigenlijk? Omdat ik nog maagd ben betekend nog niet dat ik geen fantasiën.
Sommige van mijn fantasiën zullen ook altijd een fantasie blijven. Maar dat is helemaal niet erg. Je moet altijd wat overhouden om over te fantsaseren.
Zo grappig is het eigenlijk niet hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is niet raar, ik vond het enkel grappig.
Dat weet ik niet, daarom is het ook maar een fantasiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet. Dan kan je beter celibaat worden.
dan nog toegevoegd:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
Schaamteloos gejat, ik weet het, maar alsnog:
n de mond/op het gezicht klaarkomen --> check
zij die slikt --> check
Trio met 2 chicas voor mij --> no check
In de openlucht --> check, maar voor herhaling vatbaar en met betere temperaturen dan 12 graden![]()
Staand sex tegen een muur buiten --> no check
Sexfoto's vinden van bekenden - no check![]()
Sex met mijn nicht (he bah!) - no check, ook geen fantasie
Sex filmen - check
Anderen die sex hebben filmen --> no check, ook geen fantasie
Anaal bij vriendin --> check, voor de afwisseling leuk, liefst vaginaal
trio met koppel (als 2e man) - --> no check, denk dat ik dat liever zo wil houden
full swap - --> no check, wtf is dit??
Date met meerdere koppels tegelijk en full swap --> no check en geen interesse
sex met xtc op --> dubieuze check, halverwege val je slap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |