abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:30:39 #151
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_65146406
Gezellige boel:

mms://media2.sonara.net/online2
mms://212.235.81.102/online2/?MSWMExt=.asx
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_65146484
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef damsco het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, ze beschouwen het als heilige land.
Dat snap ik ook al niet eigenlijk. Heilig land? Het is vervloekt, satanistisch land met boed en haat besmeurd, en ze zouden moeten weten dat hun God en Allah niet in een stukje land zit, maar in het hart.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_65146517
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Gezellige boel:

mms://media2.sonara.net/online2
mms://212.235.81.102/online2/?MSWMExt=.asx
Doet het niet
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:37:24 #154
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65146569
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Dat snap ik ook al niet eigenlijk. Heilig land? Het is vervloekt, satanistisch land met boed en haat besmeurd, en ze zouden moeten weten dat hun God en Allah niet in een stukje land zit, maar in het hart.
Als jij je had verdiept in deze materie dan had je geweten waarom het voor de Joden/Christenen heilig land is.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:37:36 #155
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_65146576
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:34 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Doet het niet
Link kopiëren en plakken in Windows Media Player, onder 'file' -> 'open url', dan werkt het wel.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 17:38:46 #156
230491 Zith
pls tip
pi_65146599
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Eh? Heb ik het over Hadiths? Overigens is er wel een significant verschil: Joden misbruiken de Talmud niet om anno 2009 anderen als minderwaardig af te schilderen, in tegenstelling tot vele islamitische (en invloedrijke) geestelijken en terroristen: zij gebruiken het geloof om totale macht op een volk of regio uit te kunnen oefenen (het islamofascisme).
Er zijn anders vele joden (zoals jij vele islamiten noemt) die gebieden bezetten onder de naam van god.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_65146617
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

ze zouden moeten weten dat hun God en Allah niet in een stukje land zit, maar in het hart.
Mee eens. Maar Israël is wel een prachtig land, kwa natuur en cultuur.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_65146694
Hier een heel bizarre filmpje.
Hoe een Palastijnse dokter zijn huis in puin geschoten wordt, terwijl hij een live verslag doet voor de Israelische TV.
Ambulances uit Israel gaan er naar toe, om te redden wat er nog te redden valt.

Wederom en triest verhaal.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_65146719
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Er zijn anders vele joden (zoals jij vele islamiten noemt) die gebieden bezetten onder de naam van god.
Er zijn ook christenen die gebied bezetten onder de naam van god (zoals jij het graag lijkt te willen omschrijven). Dat heeft toch niets te maken met wat ik zeg? Religieus getinte landen zijn het probleem helemaal niet; het gaat om de cultuur die daar omheen hangt en de manier waarop de maatschappij omgaat met minderheden en andersdenkenden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:45:23 #160
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_65146766
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:42 schreef Mr_Memory het volgende:
Hier een heel bizarre filmpje.
Hoe een Palastijnse dokter zijn huis in puin geschoten wordt, terwijl hij een live verslag doet voor de Israelische TV.
Ambulances uit Israel gaan er naar toe, om te redden wat er nog te redden valt.

Wederom en triest verhaal.
Hartverscheurend.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:46:18 #161
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_65146788
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:43 schreef reem het volgende:

[..]

Er is ook op Fok! een derde stroming hoor. Ik reken mijzelf daar in ieder geval toe. Ik heb al meerdere malen laten weten dat het niet alleen dom (want gebrek aan kennis als niet-expert) maar ook ongewenst (want we dragen niets bij aan de oplossing van het conflict) door een "kant" te kiezen en feiten vervolgens interpreteren zoals die "onze partij" uitkomen.

Nederlanders die blind achter Israël aanlopen
Nederlanders die een oogje dichtknijpen voor Hamas

Het enige waar het om zou moeten draaien is het welzijn vd burgerbevolking van zowel Palestina (Gaza/Westbank) als Israël.
Waiting for This is it!
pi_65146792
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er zijn ook christenen die gebied bezetten onder de naam van god (zoals jij het graag lijkt te willen omschrijven). Dat heeft toch niets te maken met wat ik zeg? Religieus getinte landen zijn het probleem helemaal niet; het gaat om de cultuur die daar omheen hangt en de manier waarop de maatschappij omgaat met minderheden en andersdenkenden.
En die manier is in Israel beter dan in de omringende landen. Voor mij de primaire reden om pro-Israel te zijn.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:49:39 #163
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_65146884
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het waren juist de christenen die gebied bezetten in de naam van god. En iedereen weet hoe de christenen in de koloniale tijdperk omgingen met de minderheden en andersdenkenden. De christelijke kolonisten hebben meer bloed aan hun handen kleven dan welk in-de-naam-van-god strijdende beweging dan ook.
pi_65147171
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:49 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het waren juist de christenen die gebied bezetten in de naam van god. En iedereen weet hoe de christenen in de koloniale tijdperk omgingen met de minderheden en andersdenkenden. De christelijke kolonisten hebben meer bloed aan hun handen kleven dan welk in-de-naam-van-god strijdende beweging dan ook.
Oh ja? Timoer Lenk was zeker een bisschop?
pi_65147188
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:37 schreef damsco het volgende:

[..]

Als jij je had verdiept in deze materie dan had je geweten waarom het voor de Joden/Christenen heilig land is.
Ik weet waarom het voor Joden en Christenen en Moslims heilig land is. Het is alleen geen gezegend land dus. Dat blijkt wel door de historie.

Je lijkt de user wel die ook jou de mond snoert door deze zin. wanneer je mijn geschiedenis hier had gelezen, had je geweten dat ik weet waarover ik praat.

Dat er belangrijke religieuze gebeurtenissen hebben plaatsgevonden en het dus voor de mens een heilig stukje land is gaan worden? Wil niet zeggen dat het niet al heel lang geleden door al die bezettingen, oorlogen en bloedvergieten van de mens ontheiligt is. Het is de mens die er een heilige plek van heeft gemaakt. Het zijn de feiten die laten zien dat er weinig heiligs meer aan is.

En dat allemaal door machtgeile regeringsleiders
pi_65147227
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:49 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, ga lekker selectief de historie in
pi_65147249
Israeli Prime Minister Ehud Olmert has agreed to a "unilateral ceasefire" in Gaza, the AFP newswire is reporting.

While declaring a "unilateral ceasefire" in Gaza, Israeli PM Olmert says it will respond to any attacks from Hamas.

bron: http://twitter.com/BreakingNewsOn
pi_65147355
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:02 schreef Tourniquet het volgende:
Israeli Prime Minister Ehud Olmert has agreed to a "unilateral ceasefire" in Gaza, the AFP newswire is reporting.

While declaring a "unilateral ceasefire" in Gaza, Israeli PM Olmert says it will respond to any attacks from Hamas.

bron: http://twitter.com/BreakingNewsOn
Met andere woorden.. Het Israelische leger blijft voorlopig nog in Gaza, het luchtruim blijft in handen van Israel, Israel bepaalt welke goederen er wel en niet in komen, de grenzen blijven gesloten etc etc. Kortom, gevangenis Gaza blijft gewoon bestaan.

Er verandert dus niets behalve een hoop doden, veel gewonden, veel gebouwen in puin etc.

Hier gaat Hamas natuurlijk nooit mee akkoord.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65147361
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:43 schreef reem het volgende:

[..]

Nederlanders die blind achter Israël aanlopen
Nederlanders die een oogje dichtknijpen blind achter Hamas aanlopen

Het enige waar het om zou moeten draaien is het welzijn vd burgerbevolking van zowel Palestina (Gaza/Westbank) als Israël.
Dit gedeelte
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:07:06 #170
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_65147370
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:01 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ja, ga lekker selectief de historie in
Of jij reageert lekker selectief.
pi_65147572
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Met andere woorden.. Het Israelische leger blijft voorlopig nog in Gaza, het luchtruim blijft in handen van Israel, Israel bepaalt welke goederen er wel en niet in komen, de grenzen blijven gesloten etc etc. Kortom, gevangenis Gaza blijft gewoon bestaan.

Er verandert dus niets behalve een hoop doden, veel gewonden, Veel gebouwen in puin etc.
Weet je? Ik snap werkelijk niet dat het de regering niet is gelukt de kopstukken en de kopstukken onder de hamas (dus het brein achter de aanslagen en de raketaanvallen) te kunnen elimineren.

Ik snap de bevolking wel dat de angst en armode zo groot is voor de Hamas, dat ze geen leden van de Hamas aangeven.

Ik kijk nu trouwens al een tijdje al jazeera en geloof nu dus ook niet meer in het neutraal zijn van deze zender. Let maar op de toon. IHet wisselt trouwens, maar echt neutraal zie ik het niet.

sraël zegt: willen jullie vrijheid, zullen jullie de wapens neer moeten leggen. Veel Palestijnen zeggen nu dat ze een neutrale bemiddelaar nodig hebben, want alleen de burger boet. Er zou ook een overleg komen zondag tussen Egypte, Israël en Abbas v/d Palestijnen. zegt Al-jazeera
pi_65147628
quote:

[..]

Er verandert dus niets behalve een hoop doden, veel gewonden, veel gebouwen in puin etc.

en daar komt nog dit bij
quote:
In addition to declaring a unilateral ceasefire, Israeli officials said they expected Israel and Egypt to reach an agreement on increased security along the Gaza-Egyptian border.

Under its terms, they said, the Rafah border crossing would only reopen in line with a 2005 agreement with the Palestinian Authority, which calls for President Mahmoud Abbas's forces to be in control and for Europeans to monitor traffic
http://www.reuters.com/article/topNews/idUSTRE5053R720090117?feedType=RSS&feedName=topNews
pleased to meet you
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:22:34 #173
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65147797
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ik weet waarom het voor Joden en Christenen en Moslims heilig land is. Het is alleen geen gezegend land dus. Dat blijkt wel door de historie.

Je lijkt de user wel die ook jou de mond snoert door deze zin. wanneer je mijn geschiedenis hier had gelezen, had je geweten dat ik weet waarover ik praat.

Dat er belangrijke religieuze gebeurtenissen hebben plaatsgevonden en het dus voor de mens een heilig stukje land is gaan worden? Wil niet zeggen dat het niet al heel lang geleden door al die bezettingen, oorlogen en bloedvergieten van de mens ontheiligt is. Het is de mens die er een heilige plek van heeft gemaakt. Het zijn de feiten die laten zien dat er weinig heiligs meer aan is.

En dat allemaal door machtgeile regeringsleiders
Nee hoor, staat ook in de bijbel. Nadat het Joodse volk haar eigen staat heeft en dus terug is in haar eigen land (1948 gebeurd dus) zal het land onder geweld en ellende blijven leven. Als jij je dus een beetje in deze materie had verdiept had je dit kunnen weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door damsco op 17-01-2009 18:30:01 ]
  zaterdag 17 januari 2009 @ 18:26:47 #174
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_65147915
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:14 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Weet je? Ik snap werkelijk niet dat het de regering niet is gelukt de kopstukken en de kopstukken onder de hamas (dus het brein achter de aanslagen en de raketaanvallen) te kunnen elimineren.

Ik snap de bevolking wel dat de angst en armode zo groot is voor de Hamas, dat ze geen leden van de Hamas aangeven.
Ik denk niet dat men in Gaza zo snel Israël zou gaan helpen. Volgens mij is het in geen enkele samenleving een populaire daad om de bezetter/agressor te steunen. Dat heeft natuurlijk weinig met Hamas (of angst daar voor) te maken.
pi_65147976
quote:

[..]

Dit is net zo opzichtig als Balkenende's juridisch advies dat niet aankwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')