daarom is het ook zo sneaky dat Israël de openstelling van Rafah verbindt aan de afspraken van 2005 en de controle door Fatahquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
'Palestijnen verdeelder dan ooit'. Vertaling: Steeds meer Palestijnen wantrouwen Fatah.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:49 schreef moussie het volgende:
[..]
en toch verwacht je die tolerantie van de Palestijn die dagelijks getreiterd wordt door een radicale joodse kolonist
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Om de Palestijnen collectief te straffen en om goede sier te maken voor de verkiezingen.
Inderdaad, uitstekende uitleg en ik heb zelfs nog wat nieuwe dingen gehoord. Witteman wist het gesprek wel erg goed op koers te houden, trouwens.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:26 schreef Verluste het volgende:
Jullie hadden de thema-uitzending gister moeten zien over het conflict. Wordt het conflict uitgelegd aan de hand van de geschiedenis.
Scheelt een hoop onnozel geflame in dit topic zoals het populistisch rechts geneuzel wat eerder op GeenStijl thuishoort.
Israël heeft Hamas gesteund, eventjes, omdat het daarmee de PLO (Fatah) kon dwarsbomen. Weer zo'n cliché, maar verdeel en heers is al een tijdje de Israëlische strategie. Is propaganda-technisch ook handiger.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:54 schreef moussie het volgende:
[..]
daarom is het ook zo sneaky dat Israël de openstelling van Rafah verbindt aan de afspraken van 2005 en de controle door Fatah
"ja maar israël begon meester". het niveau van de gemiddelde pro-palestina persoon is echtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
waarom pakken ze dan de onschuldige Israelische burgers? He?
dus Palestijnen treiteren in de bezette gebieden mag .. ze mogen toch niets terug doen ..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:53 schreef damsco het volgende:
[..]
En of Israël tolerantie eist, snap je dat nu nog niet!? Waarom denk je dat Israël de Gazastrook binnenviel, om even te testen of de wapens het nog deden?
Dus om terug te komen op je vraag: JA. Israël eist tolerantie van de Palestijnen PUNT PERIOD EINDE
ja en jij bent een ouwe heks, wat een argument.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n zwart-wit denker als jij gezien.
En als je dan in het fotoboek kijkt, zie je een ventje net van zijn jeugdpuistjes af![]()
Zeer vermoeiend.
Heeft zijn leeftijd invloed op de validiteit van zijn punten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n zwart-wit denker als jij gezien.
En als je dan in het fotoboek kijkt, zie je een ventje net van zijn jeugdpuistjes af![]()
Zeer vermoeiend.
Voor jou wel jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef damsco het volgende:
[..]
ja en jij bent een ouwe heks, wat een argument.
Wat jij wil mopquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef moussie het volgende:
[..]
dus Palestijnen treiteren in de bezette gebieden mag .. ze mogen toch niets terug doen ..
quote:
Blijkbaar. Ik vind het best wel eng dat iemand die zo jong is doet alsof hij alles weet van een conflict wat al tientallen jaren speelt voordat ie geboren werd. Enige bescheidenheid is wel op zijn plaats, maar dat kent hij in mijn ogen niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heeft zijn leeftijd invloed op de validiteit van zijn punten?
ik had het over kolonisten die Palestijnen treiteren, waarvan een riant aantal filmpies op youtube, met dank aan betselem (of hoe ze heten) .. daarvan wordt verwacht dat ze heiliger zijn dan de paus, die mogen zich niet verweren tegen die extremistische joodse kolonisten .. voor hun telt 'geen tolerantie voor de intoleranten' niet ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heeft zijn leeftijd invloed op de validiteit van zijn punten?
Ik kan de reactie wl uittekenen. "Ja, maar hunnie hebben ons bezet" of: 'Ja, maar wij kunnen niet anders' of 'Ze schieten nu toch ook met scherp in de Gazastrook'.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[..]
"ja maar israël begon meester". het niveau van de gemiddelde pro-palestina persoon is echt![]()
en nu het oog om oog, tand om tand is gaan ze allemaal zielig doen, want ja nu hun "broeders" getroffen worden is het ineens super erg.
Nou, daar had je dan maar aan moeten denken toen je met je raketten de bevolking was Israël aan het bestoken was. Smerige hypocrieten
Je hele houding staat me gewoon tegen. Verder negeer ik je van nu af aan. Dag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb jou anders niet met feiten zien aankomen, in tegenstelling tot mij (heb zelfs koran teksten erbij gepakt, geen enkel argument gezien waarom het niet waar zou zijn. hoogstens het argument dat de hadith niet 100% betrouwbaar is, wat je trouwens niet tegen de moslims in gaza moet zeggen want dan worden ze gek).
dus hou je beschuldigende vinger maar voor je, want als er één argumenten van het niveau knoop-in-mijn-zakdoek komt aanzetten ben jij het wel.
Dat komt ze nu wel goed uit, natuurlijk, want nu hoeven ze zich niet in te houden. Hoogstens alleen voor de VN-scholen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog genoeg beelden herinneren van kolonisten die uit hun huizen werden gehaald door IDF, omdat ze de veiligheid van Israël in de weg stonden.
Dat heb ik wel eens eerder gelezen, maar waarom staan die soldaten dan werkeloos toe te kijken als die illegale kolonisten legale Palestijnen pesten en verdrijven?quote:De meeste IDF-soldaten hebben een bloedhekel aan deze kolonisten en verreweg de meeste Israëli's ook.
je bent je bewust van het feit dat een van de verwijten aan de moslims nou juist is dat hun boek 100% gejat is, niks origineels aan ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb jou anders niet met feiten zien aankomen, in tegenstelling tot mij (heb zelfs koran teksten erbij gepakt, geen enkel argument gezien waarom het niet waar zou zijn. hoogstens het argument dat de hadith niet 100% betrouwbaar is, wat je trouwens niet tegen de moslims in gaza moet zeggen want dan worden ze gek).
dus hou je beschuldigende vinger maar voor je, want als er één argumenten van het niveau knoop-in-mijn-zakdoek komt aanzetten ben jij het wel.
Maar goed, jij claimt bepaalde dingen "omdat je pa dat heeft verteld"... Tja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:02 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik vind het best wel eng dat iemand die zo jong is doet alsof hij alles weet van een conflict wat al tientallen jaren speelt voordat ie geboren werd. Enige bescheidenheid is wel op zijn plaats, maar dat kent hij in mijn ogen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |