abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65131762
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nu ja, ze (het Hooggerechtshof) hebben toch best een redelijk track record begrijp ik.
We hopen er het beste van.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65131912
quote:
Stuur die man een linkje van BNW
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 01:07:50 #223
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65132049
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nu ja, ze (het Hooggerechtshof) hebben toch best een redelijk track record begrijp ik.
Ja, maar hun positie is niet meer wat het was. Het besluit om Israel te verplichten (ik meen 10) journalisten toe te laten tot de Gaza is níet uitgevoerd. Zo zijn er meer recentelijk.
Daarnaast is de samenstelling van het hof een andere dan in het verleden.
De druk door beide oorzaken kan genoeg zijn om het besluit een andere kant op te laten vallen.
Here we are now, entertain us.
pi_65133934
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:04 schreef rja het volgende:
Dus we zullen nog steeds demonstraties in het Midden Oosten op vrijdag zien , na dat ze opgehitst zijn door imams, waar ze dood aan Amerika, Isreal, Denemarken, Nederland roepen !
Waarom denk je dat ze dat doen eigenlijk, operoepen tot haat tegenover andere landen, is dat zomaar?
Denk je dat Arabische landen enkelt barbaren zijn die niet kunnen nadenken en alleen maar haten, Is daar geen reden voor?

[ Bericht 0% gewijzigd door Man-E-Faces op 17-01-2009 03:43:36 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65133957
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Stuur die man een linkje van BNW
Nouja, ik heb de video nog niet gezien maar als je alleen afgaat op feiten.. Feit is dat mensen zijn gedood. Maar hoe voorkom je het, waar ligt de oorzaak? Als je alleen metfeiten gooit loop je achter de feiten aan. Ik heb nog geen regeringen gezien die hebben geleerd van feiten.. oorlog wordt altijd gevoerd tegen de wil van de mensen in, maar waar ligt de oorzaak. Iedereen roept vrede maar weet niet waar de klepel hangt. Toch lopen ze achter het nieuws aan.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 04:58:08 #226
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65134190
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 03:41 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Nouja, ik heb de video nog niet gezien maar als je alleen afgaat op feiten..
Ik denk paddy ook niet, die gaat alleen op de titel af en het woord "conspiracy" dat gebruikt is door de vertaler.

Ahmadinejad zegt heel simpel:

De reden die Israel opgeeft voor het voeren van deze oorlog klopt niet met de feiten. Dat is de conspiracy.

Waarom klopt dat niet? Nou, onder andere omdat dat deze oorlog al maandenlang is voorbereid. Dan kun je niet zeggen dat je op recente gebeurtenissen reageert.

Dus vraagt hij zich luidop af waar we dan de echte reden moeten zoeken.

Volgens Ahmadinejad in de komende verandering in het buitenlands beleid van de VS (onder Obama). Om straks te kunnen beweren dat er "change" is maar tegelijkertijd de situatie niet wezenlijk te hoeven veranderen is de klok simpelweg 15 jaar terug gezet. We zijn wat vrede betreft weer terug bij nul. Israel doet haar best om zo beestachtig en gestoord mogelijk te zijn om dat te bewerkstelligen.

Allemaal om straks acht jaar lang geloofwaardig "change" te kunnen prediken. Terwijl het in werkelijkheid niks meer is dan langzaam herstel van wat nu kapot gemaakt is. Handhaving van de status quo.

Overigens zegt Ahmadinejad tot drie keer toe dat het zijn eigen analyse is en claimt hij niet de waarheid in pacht te hebben.

Of ik het er persoonlijk mee eens ben weet ik nog niet maar ik vind het een van de meest intelligente en originele verklaringen die ik tot nu toe heb gehoord.

Een andere goede was die van Eric Margolis. Naast de verkiezingen in de VS en Israel speelt volgens hem de oorlog tegen Libanon in 2006 een grote rol. De grootste schade die Israel daar heeft opgelopen is die aan haar image van onoverwinnelijkheid. Over een periode van tientallen jaren zorgvuldig opgebouwd en in een keer weggegooid toen het de grondoorlog met Hezbollah niet aandorste. Dat wil men nu goedmaken en daarom het excessief geweld zoals het dagelijks beschieten met fosfor en de vele burgerslachtoffers. Het is puur bedoelt als afschrikking.
pi_65134702
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 04:58 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik denk paddy ook niet, die gaat alleen op de titel af en het woord "conspiracy" dat gebruikt is door de vertaler.

Ahmadinejad zegt heel simpel:

De reden die Israel opgeeft voor het voeren van deze oorlog klopt niet met de feiten. Dat is de conspiracy.

Waarom klopt dat niet? Nou, onder andere omdat dat deze oorlog al maandenlang is voorbereid. Dan kun je niet zeggen dat je op recente gebeurtenissen reageert.
Dus vraagt hij zich luidop af waar we dan de echte reden moeten zoeken.

Volgens Ahmadinejad in de komende verandering in het buitenlands beleid van de VS (onder Obama). Om straks te kunnen beweren dat er "change" is maar tegelijkertijd de situatie niet wezenlijk te hoeven veranderen is de klok simpelweg 15 jaar terug gezet. We zijn wat vrede betreft weer terug bij nul. Israel doet haar best om zo beestachtig en gestoord mogelijk te zijn om dat te bewerkstelligen.

Allemaal om straks acht jaar lang geloofwaardig "change" te kunnen prediken. Terwijl het in werkelijkheid niks meer is dan langzaam herstel van wat nu kapot gemaakt is. Handhaving van de status quo.

Overigens zegt Ahmadinejad tot drie keer toe dat het zijn eigen analyse is en claimt hij niet de waarheid in pacht te hebben.

Of ik het er persoonlijk mee eens ben weet ik nog niet maar ik vind het een van de meest intelligente en originele verklaringen die ik tot nu toe heb gehoord.

Een andere goede was die van Eric Margolis. Naast de verkiezingen in de VS en Israel speelt volgens hem de oorlog tegen Libanon in 2006 een grote rol. De grootste schade die Israel daar heeft opgelopen is die aan haar image van onoverwinnelijkheid. Over een periode van tientallen jaren zorgvuldig opgebouwd en in een keer weggegooid toen het de grondoorlog met Hezbollah niet aandorste. Dat wil men nu goedmaken en daarom het excessief geweld zoals het dagelijks beschieten met fosfor en de vele burgerslachtoffers. Het is puur bedoelt als afschrikking.
Waarom denk hij dat dit al maanden voobereid is?
Een staat als Israel is altijd voorbereid op een eventuele oorlog.
Als morgen Hezbolla weer raar gaat doen, weten ze ook precies waar ze moeten wezen.
Dat geldt ook voor Syrie en zelfs Iran.
Munutie is altijd in grote aantallen aanwezig, en reservisten zijn zo oproepbaar, zie dit conflict.

Ik zal het eerder vreemd vinden, als ze zeggen, he we worden beschoten , wat zullen we eens gaan doen Eerst maar eens munutie kopen, en dan eens rustig bekijken waar die gasten zitten

Hun geheimendienst met een wereldwijd web van informanten draait jaar in jaar uit op volle toeren, daar is niets vreemd aan, dat heeft de USA en GB (ik noem maar een paar landen) ook.

Dus hier gaat zijn theorie al mank.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_65134758
  • 10:03 Color Red rocket alert sounds in Sderot (Haaretz)
  • 09:17 Palestinian medics say six killed by IDF tank shell near Gaza school (Reuters)
  • 09:13 IDF soldier moderately wounded in Gaza fighting overnight (Haaretz)
  • 08:35 Palestinian sources: Two killed as Israeli tank shell lands near UN school in Gaza (AP)
  • 08:32 Color Red rocket alert sounds in Ofakim (Haaretz)
  • 08:23 Israeli envoy to UN: GA resolution on Gaza does not promote solution (Haaretz)
  • 07:45 Suicide bomber kills three Afghan civilians outside German embassy in Kabul (Reuters)
  • 07:26 Detroit man accused of spying for Iraq pleads guilty (AP)
  • 06:32 IAF bombs targets south of Gaza City early Saturday (Reuters)
  • 06:13 Syria, Indonesia, Iran among countries to abstain from UN vote on Gaza (Haaretz)
  • 05:19 UN General Assembly passes resolution urging immediate Gaza cease-fire (Haaretz)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65134938
    quote:
    Israel's Cabinet to vote Saturday on unilateral Gaza truce

The cabinet will hold a vote on Saturday evening to decide whether to enact a unilateral cease-fire with Hamas in the Gaza Strip.

The decision would mean Israel has put an end to the three-week-long Operation Cast Lead without an agreement with Hamas, relying instead on the support of the United States and Egypt in battling arms smuggling into Gaza.

A government source emphasized that there has been great progress with Egypt in reaching an agreement on fighting arms smuggling. The deal would require the combined use of technological measures on the border between Gaza and Egypt, operations against smugglers in the southern Gaza town of Rafah and the use of international experts to identify smuggling tunnels on the border.

The deal would also call for cooperation between Israel and Egypt on matters relating to the Gaza Strip in which they have shared interests, without the interference of Hamas.

Egypt is at the moment considering whether to organize a summit in the near future in Cairo between Prime Minister Ehud Olmert, Egyptian President Hosni Mubarak and Palestinian Authority President Mahmoud Abbas.

The United States and Israel signed an agreement on Friday aimed at stopping the smuggling of weapons into the Gaza Strip, U.S. Secretary of State Condoleezza Rice said.

The deal includes measures meant to fight arms smuggling from Iran to Gaza, with the policing to take place throughout the route by which the arms reach Gaza, including patrols of the Persian Gulf, Sudan and neighboring states.

The two-and-a-half page document outlines a framework under which the United States will provide military and intelligence assets, including detection and surveillance equipment, as well as logistical help and training to Israel, Egypt and other nations in the region. The equipment and training would be used for monitoring Gaza's land and sea borders.

The document also calls for the U.S. to expand work with its NATO partners in the effort, particularly in the Red Sea, Mediterranean Sea, Gulf of Aden, Indian Ocean and eastern Africa, according to a text.

It also commits Washington to use relevant components of the U.S. military to assist Mideast governments in preventing weapons and explosives flows to Gaza that originate in or transit their territories.

Although signed by the Bush administration, the agreement is binding on the incoming administration of President-elect Barack Obama and Rice and State Department spokesman Sean McCormack said both Obama and Secretary of State-designate Hillary Rodham Clinton had been briefed on the details.

Haaretz
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65135302

Fosfor aanval op een school.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65135552
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 10:20 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

Dit is echt niet meer normaal

Hier moet keihard tegen worden opgetreden, nu en in de toekomst!
    pi_65135804
    quote:
    [ afbeelding ]

Israel is het blijkbaar eens met dit artikel: Israël - Hamas deel 41 - Zinloos Geweld
      zaterdag 17 januari 2009 @ 11:19:14 #233
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_65136284
    quote:
    [ afbeelding ]

Durven ze nog te beweren dat ze dat spul gebruiken om rookgordijnen te leggen? Of dat ze het niet in burger-gebieden toepassen?
      zaterdag 17 januari 2009 @ 11:24:27 #234
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_65136362
    quote:
    De Turkse premier Erdogan vindt dat er voor Israël geen plaats meer is in het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York. De premier reageerde in een toespraak op de strijd in Gaza.

" Israël voert een bindende resolutie van de VN-Veiligheidsraad tot een staakt-het-vuren niet uit. Dat is een gewoonte van Israël. Het land heeft honderden VN-resoluties naast zich neergelegd", zei Erdogan.

De Turkse premier vroeg zich af waarom Israël nog toegelaten wordt bij de VN. Zijn uitspraken zijn opmerkelijk, omdat Turkije bekendstaat als de grootste vriend van Israël in de moslimwereld.
    Bron: NOS
      zaterdag 17 januari 2009 @ 11:26:50 #235
    207371 Verluste
    Definitely Maybe
    pi_65136407
    Jullie hadden de thema-uitzending gister moeten zien over het conflict. Wordt het conflict uitgelegd aan de hand van de geschiedenis.

Scheelt een hoop onnozel geflame in dit topic zoals het populistisch rechts geneuzel wat eerder op GeenStijl thuishoort.
    Dasvidanja
      zaterdag 17 januari 2009 @ 11:28:00 #236
    207371 Verluste
    Definitely Maybe
    pi_65136426
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 11:24 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik geef hem groot gelijk, Israël heeft niks meer te zoeken in de VN.
    Dasvidanja
    pi_65136434
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 11:26 schreef Verluste het volgende:
    Jullie hadden de thema-uitzending gister moeten zien over het conflict. Wordt het conflict uitgelegd aan de hand van de geschiedenis.
    Dat vrouwtje wat daar zat baseerde haar 20 jarige onderzoek op Reuters en de berichtgeving in de Nederlandse media
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      zaterdag 17 januari 2009 @ 11:32:04 #238
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_65136513
    quote:

Scheelt een hoop onnozel geflame in dit topic zoals het populistisch rechts geneuzel wat eerder op GeenStijl thuishoort.
    Verluste, voor mijn eigen info: is het heel erg veel gevraagd een summiere samenvatting van die docu hier neer te zetten? Als je dat wil doen: alvast hartelijk bedankt.
    Waiting for This is it!
      zaterdag 17 januari 2009 @ 11:33:30 #239
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_65136550
    quote:

Een uitzending vol Palestijnenpropaganda dus Maar ik wil het wel zien hoor, dus ik hou uitzendinggemist in de gaten.
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_65136559
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 11:24 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dan stapt de US ook uit, en is het einde verhaal voor de veiligheidsraad.
    Lijkt me dus niet gebeuren.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')